Двете момчета си размениха по още няколко съобщения, след което си казаха чао и се мушнаха под меките завивки. Джимин не възнамеряваше да пише домашно по математика, а пък Юнги беше твърде разсеян, за да догледа епизода.
Дали рижавокоското трябваше да каже на приятеля си за това? Или по Юнги на Чонгкук?
Може би биха се ядосали, особено Техьонг, който изрично отказа да бъде свързан с непознатото момче от Omegle. Сигурно щеше да е по - лесно да го пази в тайна. А и едва ли щяха отново да си пишат.
Намериха някои общи теми за разговор и се забавляваха в тези 30 - 40 минути, но едва ли биха си станали близки.
Поне така разсъждаваше Джимин.
На Юнги като цяло му беше все едно, въпреки че още беше малко ядосан за дето го събуди.
Може би щеше да му го върне..
Накрая и двамата заспаха с мислите от по - рано, а сънят ги отведе на едно и също място.
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
-
Как мразя това място - въздухна Техьонг.
Само от това можете да разберете за кое място става въпрос.
- Едва ли има някого, който не го - отговори сънено Джимин като седна на последният чин, оставяйки раницата си на пода. След което постави ръце на твърдата повърхност и легна на тях.
- Пак ли не си спал - промърмори Те, вадейки учебниците си. Джимин измрънка нещо, а другото момче поклати глава - Ще го приема за да.
След като се приготви за час извади тетрадката ма Джимин ми му набута един химикал в ръката.
- Възнамеряваш ли да ми кажеш какво си правил? - попита малко по - бодро Техьонг.
- Писах домашно по математика.
- Ти мен ли ще лъжеш? Не си си писал домашното по математика от 6 клас.
Не последва отговор от рижавокоското, затова Те постави ръката си на челото му като дръпна единия си пръст и го пусна. Джимин рязко се изправи и се хвана за удареното място.
- Мразя като правиш така - изсъска раздразнено.
- За това го направих - усмихна се, а Джимин му показа средния си пръст с друга ръка.
- Е? - подкани го Те.
Джимин търкаше очите си упорито, опитвайки се да се разсъни, когато каза:
- Прибрах се късно и не ми се пишеше домашното, затова просто си писах с онова мом-
Инстинктивно постави ръка на устата си, като осъзна какво говореше. Въобще не се замисли. Много му се спеше.
- Какво каза-
Те се беше ококорил насреща, но беше прекъснат от господина и звънеца за начало на часа.
не е редактирана.
сори ако има грешки.
ето ви меме за компенсация
YOU ARE READING
Omegle || vkook
FanfictionЧонгкук и най - добрият му приятел Юнги решават да се избазикат с някого в Omegle, а Техьонг избира да убие оставащото време от часа по география, като си пише с някой непознат.