Šla jsem k Natovi,který byl na mobilu."Podívej.Byl si na nás velmi milý,ale musíme domů.Nemůžu zůstat tady blízko Ethana."Řekla jsem.
Nate se na mě podíval."To je ostuda.Chtěl jsem tě vzít na rande."Mrkl na mě a já uslyšela Ethana jak jde dolů ze schodů.
"Hey Nate uklidil jsem pokoj pro speciální hosty."Řekl a otevřel ledničku.Otočila a nadzvedla jsem obočí na Nata.
"Takže ty jsi mě vyrazil z mého pokoje.Odcházím."Řekla jsem.
"Oh promiň.Jen jsem si uklidil svoje věci."Řekl Ethan s vřelým úsměvem na tváři.Šel nahoru.Podívala jsem se na Nata a on ukázal abych šla za ním.Šla jsem nahoru do mého pokoje a viděla jak Ethan brečí na mé posteli.
"Zkazil jsem to s tebou."Brečel.Sedla jsem si na postel vedle něj a obepnula ruce kolem něj.
"Nikdy si neodpustím za to co jsem ti udělal."Řekl a vyhrnul mi tričko aby se mohl podívat na modřiny které mi způsobil.
Začal je líbal a já zavřela oči a nechala ho."Chyběl jsi mi Ethane."Řekla jsem.
On kývl a znovu mě začal líbat."Pojď žít se mnou a Graysonem.Jsem si jistý že tvé matce to bude jedno."Řekl a oddělal vlasy z mého obličeje.
"Zavolám jí."Řekla jsem a vytáhla telefon z kapsy.
Vyšla jsem ven a zaposlouchala se do mořských vln mezitím co jsem volala mamce.
"Haló?"
"Mami.Chtěla jsem se tě zeptat jestli bych mohla žít s Graysonem a Ethanem v LA."
"A opustit Avianu?"
"Však teď může jít k prarodičům."
"Dobře."
"Ale prosím hlavně se brzy vrať."
"Yay moc ti děkuji mami."
Utíkala jsem zpátky k Ethanovi.
"Moje mamka řekla že jí to nevádí,ale musím vzít Avianu na letiště kde si ji vyzvedne děda."Řekla jsem a políbila ho.Usmál se.
Znovu jsem žila svůj sen.
Děkuji za přečtení