Ethan se vrátil domů v 5. Seděla jsem na gauči a v ruce jsem žmoulala kapesník.Vypadala jsem jako troska
"Ethane musím s tebou mluvit." Řekla jsem a zalapala jsem po dechu.
"Může to chvilku počkat zlato,musím se jít vysprchovat."Řekl a šel nahoru do patra.
"Jsem těhotná." Zašeptala jsem.Asi mě neslyšel takže jsem si znovu sedla na gauč.
"COŽE JSI?" Zakřičel. Seběhl schody a přišel ke mě. "Proč jsi nebrala antikoncepci?!" Zeptal se přesvědčivě.
"Já nevím nějak jsem na to nemyslela.Promiň." Řekla jsem.
"Tentokrát omluva nic nevyřeší Sofie!" Zakřičel, já jsem začala brečet a vyběhla ven.Slyšela jsem odjíždět auto.
Nevím co budu dělat.Stála jsem ve dveřích a brečela jsem.Omdlela jsem.
Probudila jsem se v Graysonově pokoji.
Sedla jsem si a viděla že Grayson leží v posteli vedle mě a spí.Musel mě najít.Vstala jsem a šla k zrcadlu.Podívala jsem se na své břicho a to se každou sekundou zvětšovalo.
Sedla jsem si zpátky na postel a omylem probudila Graysona. "Hey Sofie..." Řekl když si třel oči.
"Proč jsi přijel do mého domu?" Řekla jsem a věnovala pohled mému břichu.
"Ethan mi řekl že se opil v baru potřeboval odvoz,takže jsem věděl že se něco stalo,takže jsem tě první přijel zkontrolovat a jsem rád že jsem to tak udělal."Řekl a pohladil mě po břichu a já se konečně uklidnila.
"Chci jít na potrat."Řekla jsem a podívala se na Graysona.
Kývl a pak si položil hlavu na mé rameno.
"Zůstaň tady Sofie tady budeš v bezpečí."Zašeptal mi Grayson do ucha.
Podívala jsem se na něj a viděla že to myslí vážně.
"Dobře Graysone,zůstanu."
Děkuji za přečtení a taky bych se vám chtěla omluvit za to že dlouho nevyšla kapitola.