11

653 18 5
                                    

"WTF co tu děláš s mojí holkou?!" Zeptal se Ethan Graysona.

Slezla jsem z Graysona.

"Když jsi se vypařil tak jsem se oni staral. To je asi jediná věc ve které si dobrý."Řekl Grayson.

Ethan mířil ke mě.

Nadechla jsem se zavřela oči.

Cítila jsem jak se dotkl modřin na mém krku. Odhrunul mi triko a uviděl cucfleky,které mi udělal Grayson.

"Jsi moje,ne jeho." Řekl písně.

Na Graysona se odíval přes rameno pak mě vzal za ruku a odvedl mě z domu.

Nastoupili jsme do jeho auta,a jeli domů.Byla jsem na Graysona naštvaná.Když jsme domů tak jsem šla do kuchyně co nejdál od něj.

Sedla jsem si na pult,jakmile jsem vzhlédla tak Ethan už stál mezi mýma nohama a líbal mě. "Jsi blbec,víš to?" Řekla jsem a chytla ho za krk.

"Chceš to udělat?"Řekl svůdně.Začala jsem se smát a tak přerušila naše polibky.

"opustil jsi mě když jsme si slíbili že už mě  nikdy se neopustíš a pak jsi mi dal řetízek a prsten na důkaz tvého slibu." Zakňučela jsem.

Ale jak jsem mohla být na kluka který mě líbal?

"Nech mě ti udělat dobře." Zašeptal.

"Jsi napůl opitý. Jediná věc která udělá dobře tobě se vyzvracet." Řekla jsem a seskočila jsem z pultu.

Ethan vzdychl a šel nahoru.

"Yup." Zakřičela jsem nazpět.

Sedla jsem si na gauč.

Co to dělám?Nemůžu tu spát.Jsem oddaná jednomu člověku...který není můj skutečný majtel.Ale to je dobrý. Miluje mě.

Uslyšela jsem klepání na dveře,ale ignorovala jsem to.

Kurva.

Grayson přišel ke mě a položil mě na gauč. Přitiskl jeho rty na mé.Naše oblečení začalo létat všemi směry.Slyšela jsem jak někdo jde domů.Samozřejmě že to byl Ethan.

"Sakra chlape!" Zařval.

Utišila jsem ho zavedla ho ke gauči.Seděla jsem tam a užívala jsem si to jak mě oba dva uspokojují.

"Ugh Sofie."

"Sofie."

"Sofie!"

Probudila jsem se na gauči a rozhlédla se kolem sebe.Nikde nebyla ani stopa po Ethanovi a Graysonovi.Byla tam jen moje sestra Aviana,která stála nade mnou.

"Honem,musíme jít do školy.Chůva bude doma až se vrátíme ze školy." Řekla a otočila se.

To všechno byl jen sen? Nic jsem neměla s chůvou a jeho bratrem?"

Vstala jsem z gauče a šla se na sebe podívat do zrcadla.Na krku jsem neměla žádné modřiny.

"Kruci." Řekla jsem když jsem si oplachovala obličej.

--

Po škole jsem byla pořád zmatená a nemohla jsem si uvědomit co se vlastně stalo.Zeptala jsem se Aviany.

Otevřela jsem dveře chůvě,vyplivla vodu kterou jsem pila.

"Ahoj.Já jsem vaše chůva a jmenuji se Ethan Dolan."



Děkuji za přečtení


Modřiny e.d.Kde žijí příběhy. Začni objevovat