Když jsem se ráno probudila viděla jsem Ethana jak spal na zemi.
Zasmála jsem mu a vstala.Oblékla jsem si šaty a boty které jsem měla včera večer.Přišla jsem k Ethanovi a probudila ho.
Klekla jsem si za něj a začala ho škrábat na zádech.
Pohl se a pak se na mě podíval.
"Oh ahoj zlato." Řekl a vstal aby mě mohl políbit.
"Musíme domů."Řekla sem s úsměvem.On zívl a pak jsem mu pomohla aby se mohl postavit.
Podala jsem mu oblečení a pak sledovala jak se obléká."Bože ty jsi moje největší úchylka..."Řekla jsem a skousla si ret.
"Já vím." Řekl a prohrábl si vlasy.
Zasmála jsem se a on mě vzal kolem pasu a společně jsme odešli z hotelového pokoje.
"I když mám ruku kolem tvého pasu druzí se tě pokusí ukrást ale já tě ochráním a nikdy nepustím. Nechám na tobě pár znamínek" Mrkl Ethan.
"To už udělal."Řekla jsem.
Ethan se zastavil."Sofie...Moc se ti omlouvám..."Řekl a ukápla mu slza.
"Nevadí mi to." Zalhala jsem.
"Ale jo,vypadáš jako bych tě zneužil." Řekl a dotkl se mých modřin.
Kývla jsem s hlavou."Není to důležité.Hlavní je že jsem v pořádku. Povzdychla jsem si.
"Chováš se jako bych tě skoro neuškrtil.Mohl jsem tě zabít Sofie. To ho jsi si nevšimla?" Zeptal.
"Snažím se přes to dostat a být šťastná.Je to moje chyba.Řekla jsem.
Tekla mi slza po tváři.
"Nechtěl jsi mi ublížit.Miluješ mě." Řekla jsem a pokusila se usmát.
"Všem kterým mi miluju tak ublížím."Řekl a odešel ode mě.
"Ethane vrať se!"Zakřičela jsem. Ani se na mě neotočit a pokračoval dál.
Sedla jsem si a začala brečet.Měla jsem se tak dobře a on to všechno zničil.
Vstala jsem a šla domů. Nevěděla jsem kam Ethan šel.Asi se šel někam opít.Znovu.
Chtěla jsem domů než se vrátí. Oblékla jsem si jiné oblečení a sundala si prsten který mi dal Ethan tu noc.Dala jsem mu ho do skříně.Přišla jsem k zrcadlu a začala jsem se prohlížet odshora dolů.
Možná nemá rád mé tělo.
Uviděla jsem všechny ty škrábance na stehnech a břichu.
Jak jsem mohla takhle vyjít ven?
Udeřila jsem do zrcadla.Vykřikla jsem když jsem viděla jak mi teče krev z ruky.
Opláchla jsem si ruku a pak si ji obvázala.
Oblékla jsem si kalhoty a tričko.Vešla jsem do kuchyně a viděla jak Grayson sedí na židli.
"Ahoj Sofi."Řekl.
Zamávala jsem mu a pak se otočila k lednici.
Hledala jsem hroznový džus když jsem najednou ucítila ruce kolem pasu a ty se posunovali výš k mým prsou.
"Graysone...přestaň.Jdi pryč."Otočila jsem se. Nebyl to Grayson.
"Ethane?" Řekla jsem.
"Opravdu jsi si myslela že jsem se šel opít? Ne. Přinesl jsem svojí krásné přítelkyni květiny a nějaký náhrdelník."Řekl a pak ukázal na věci které leželi v koutě.
Přišla jsem k nim a viděla že náhrdelník byl celý z diamantů.
"Ethane Grante Dolane." Řekla jsem když jsem se dívala na ten třpytivý náhrdelník.
"Sofie Marie Shepherdová."
"To je krása."
"Tak jako ty."
Připnula jsem si náhrdelník kolem krku a skočila Ethanovi do náručí.Začala jsem ho líbat.
"Myslela jsem že jsi mě opustil." Zašeptala jsem mu do ucha.
Zasmál se. "Nemohl bych tě opustit ani za milion miláčku."Usmál se.
Položil mě dolů,vzal mě za ruku a odvedl mě do pokoje.Usmíval se,ale pak uviděl to zrcadlo.
"Ty jsi rozbila to zrcadlo?"Zeptal se.
Kývla jsem a pak se chytila za moji bolavou ruku.
"Mám jizvy."Zašeptala jsem.
"Oh zlato..."Řekl. Sedla jsem si na postel a začala brečet.
"Svlékni se." Řekl.
Kývla jsem.
Přišel ke mě a položil mě na postel.Svlékl mi kalhoty a tričko.Nechal mi jenom podprsenku a kalhotky.
Začal líbal moje břicho.
Přejížděl po mích jizvách a začal je líbat.
"Myslím si že jsi nádherná." Řekl náhle.
Kývla jsem a odstrčila jsem ho pryč.
"Stydím se za své tělo."Řekla jsem a začala se znovu oblékat.
"Přestaň.Pojď se se mnou tulit."Řekla a přejel po místě vedle něj.Oblékla jsem si jednu z jeho mikin a pak si lehla vedle něj.Přitulila jsem se k němu.
Byl opojný.
"Hrozně moc bych to chtěla."Zašeptala jsem mu do ucha.
Podíval se na mě a pak se ušklíbl.
Děkuji za přečtení