2

1.3K 28 1
                                    

"Aviano jsou 3 hodiny ráno.Nemohla jsi to nechat na ráno?" Zeptala jsem se a protřela jsem si oči.Naznačila ne.Vzala mě za ruku a vedla mě dolů.Byla tma a měsíc svítil až do domu.Viděla jsem Graysona spát na gauči,ale Ethan tam nebyl.

"Aviano je i jedno co chceš dělat,ale hlavně mě do toho nezatahuj." Otočila jsem se a chtěla jít zpátky do pokoje.Vzala mě z ruku a zatáhla mě zpátky.

"Něco se děje s Ethanem." Řekla a podívala se mi do očí.

"Dobře." Řekla jsem a vyvrátila oči v sloup.

Vyšli jsme ven a viděli Ethana jak sedí na surfu a zírá do oceánu."Aviano možná chce jen surfovat"Řekla jsem a rozešla se zpátky do domu.

"Můžeme se ho zeptat,protože jde k nám."Řekla.

"Ne.Já se s tím nesmířím.Jdu do postele.Nebudu s tím blbcem mluvit."Řekla jsem.Byla dost tma nato aby mě neviděl takže jsem vešla do domu aby mě neviděl.§

Lehla jsem si do postele a zapnula jsem si svůj počítač.Díky Avianě jsem byla vzhůru.Dveře od mého pokoje byly otevřené.

"To je nějaká hra Sofie?"

Kurva.

"Promiň,tak já si ani nemůžu žít život podle sebe?"Zeptala jsem se.Ethan zničil moje plány s Natem dnes večer. Tohle tak snadno neodpustím.

"Nemáš co dělat poblíž mích přátel nebo někoho kdo patří do mého života."Řekl. Viděla jsem mu v očích vztek.Měsíční svit naplnil místnost.

"Běž do prdele."

"Myslím že by jsi se se mnou spíš chtěla vyspat."Ušklíbl se.

Vstala jsem a nažila jsem se mu jednu vrazit,ale on mě chytl za zápěstí.Hodně ho zmáčkl a mě stekla slza po tváři.

Co se stalo s tím Ethanem kterého jsem milovala?

"Ubližuješ mi."

"Není to jedno,zlato?"

Vyběhla jsem z pokoje a běžela k Natovi. Potichu jsem zavřela dveře od jeho pokoje.Sedla jsem si vedle ní na posteli.Spal takže jsem si pomalu lehla na bok a začala brečet.

Nate tě ochrání.

Myslím že jsem brečela moc nahlas,protože se Nate probudil a díval se na mě se zvednutým obočím."Co se děje Sofie?" Zeptal si mě a sedl si.

"Ethan vešel do mého pokoje a ublížil mi."Zašeptala jsem.

Nate mě vzal za zápěstí které jsem si držela.Otočil ho a podíval se na něj."Máš tam modřinu.Můžeš dnes spát tady.Nedovolím aby ti ublížil."Řekl s úsměvem.Kývla jsem a pak si lehla vedle něj.Obtočil kolem mě ruku a pak usnul.

Probudila jsem se ve 12 což bylo na mě trochu pozdě. Vstala jsem z postele a pak šla do mého pokoje.

Stála jsem mezi dveřma a viděla že celý pokoj je zničený.

Seběhla jsem dolů a uviděla Ethana jak sedí v kuchyni u stolu.

"Co se to tady děje?"Zeptal se Grayson který přiběhl s Natem.

"Ta šlapka mi dala facku!"Řekl Ethan a zvedl se.

Podívala jsem se na Graysona."Nevěděl že jsi tady Sofie."Řekl a podíval se na mě.

"Neměli jste to vědět,protože by se mě tamhle ten pokusil zabít.Což mi připomíná že se o to pokusil minulou noc."Řekla jsem,položila ruku na Graysonovo rameno a odešla nahoru.

Uklidila a svlékla si oblečení a oblékla se na pláž.Oblékla jsem si plavky a pak vyběhla na pláž.Sedla jsem si do vody a hladila si delfíny.Přišla ke mě Aviana.

"Myslím že by jsme měli vyrazit domů."Řekla a sedla si vedle mě.Já jsem kývla a společně jsme hladili delfíny.



Děkuji za přečtení

Modřiny e.d.Kde žijí příběhy. Začni objevovat