4

988 17 1
                                    

Aviana jela taxíkem,který ji vzal na letiště.

Než jsem nastoupila do taxíku,který mě a Ethana odvést dolů tak jsem se rozloučila s Natem. Když jsme dorazili bylo pozdě,takže jsem šla hned do postele.Měla jsem na sobě jen sportovní podprsenku a kraťasy.

Ethan se oblékl do pyžama a skočil za mnou do postele.

"Asi tě miluji."Řekl a políbil mi čelist.

"Taky tě miluji."Řekla jsem a zasmála se.Položil ruku na modřiny na mém krku.

"Omlouvám se za to co jsem ti udělal."Řekl.

"To jsi nemusel Ethane."Zašeptala jsem.

Začala jsem ho líbat.Sedla jsem si na něj a nechala jeho ruce přejíždět po mích křivkách."Víš...že jsme už dlouho neužili zábavu."Mrkla jsem na něj.

Ethan se zasmál,kývl a začal mě svlékat.

--

Probudila mě metalová muzika která se nesla celým domem.Vešla jsem do kuchyně a promnula si oči a uviděla Graysona jak zpívá.

"Moje uši krvácí."Řekla jsem a vzala si vodu z lednice.

"Moje holka má ráda když zpívám."Řekl.

Otočila jsem se a tam viděla blondýnu která stála za mnou.Vylila jsem svoje celé pití na ni.

"Um musím jít..."Řekla jsem a utíkala zpátky do Ethanova pokoje.

"Zlato neřekl jsi mi že tvůj bratr má holku."Zahihňala jsem.

"Cože?"Řekl a nadzvedl obočí. 

Kývla jsem a skočila vedle něj do postele.

"Budeme se dnes nějak bavit?"Řekla jsem a oblékla jsem si jeho mikinu.

Kývl."Co by jsi chtěla dělat."Zeptal se.

"Chtěla bych s tebou jít na rande.Už mě nebaví sedět a sledovat Netflix zlato."Řekla jsem políbila mu nos.

Kývl a začal se přede mnou svlékat.Zakryla jsem si oči a když jsem je odkryla tak byl v plavkách.

"Teď ty."Řek na mě mrkl na mě.Pomalu jsem si svlékla vše co jsem měla na sobě a dala si na bikiny.

Šli jsme na pláž.

Měli jsme celou pláž pro sebe.Plavali jsme ve vodě a povídali si.Taky jsme surfovaly a lehli si na prkna a mluvili o sexu a různých blbostech.

"Chci jít domů."Řekla jsem.

"Jsi v pořádku?Co se děje?"Zeptal se Ethan když plaval ke mě.

"Moje menstruace..."Řekla jsem.

Ethan kývl a odvedl mě domů.Doma jsem se oblékla a dala si tampon. 

"KURVA!"Zakřičela jsem.Horší bolesti jsem snad ještě neměla.

Ethan se přitulil a položil jeho teplé ruce na mé břicho.

"Zavři oči zlato."Řekl mi do ucha.

Kývla jsem a usnula.

Sen 

"Ethane, něco ti musím říct."Řekla jsem a ukápla mi slza.

"Co je to zlato?"Zeptal se a přišel ke mě.Vzal můj obličej a podíval se mi do očí.

"Js-sem těhotná."Řekla jsem a otřela si slzy.

Všechno se změnilo a já seděla doma na gauči a Etahan vtrhl do domu.

Začal mě škrtit.

"Sofie probuď se!"Křičel.

"Sofie probuď se!"

"Sofie!"

Probudila jsem se a viděla Ethana jak je nade mnou.Stáhla jsem ho na sebe."Buď v klidu,měla jsi jen špatný sen princezno."Řekl a začal mě hladit po hlavě.Začal líbal modřiny na mém krku aby mě uklidnil.Zhluboka jsem dýchala a pak se vrátila zpět ke spaní.




Děkuji za přečtení

Modřiny e.d.Kde žijí příběhy. Začni objevovat