Týden po potratu
O Ethanovi jsem nějakou dobu neslyšela,ale byla jsem šťastná za to že jsem žila s Graysonem.
Začínali jsme se být velmi blízcí...
Hledala jsem kartáček na zuby. Sice jsem ho dala vedle umyvadla,ale zmizel.Šla jsem do Graysonova pokoje a pak až do koupelny. Vtrhla jsem tam a on byl celý nahý.
"PANE BOŽE,PROMIŇ!!!!" Zakřičela jsem a otočila se.
Grayson se začal smát . "To je v pohodě. Vím že se ti to líbilo." Řekl a ušklíbl se.
Jako kdybych to jeho mrknutí slyšela a to jsem se na něj ani nepodívala.Cítila jak mě bere za zápěstí a otáčí mě. Grayson mě začal líbat na krku.Vzal mě do náručí a přenesl do jeho pokoje.Posadil mě na postel a svlékl mi tričko.
"Můžeme?" Zeptal se. Kývla jsem a přivřela oči. Bála jsem se že zase otěhotním.
Grayson svlékl mé spodní prádlo.
Vzal mě za boky a napasoval se mezi ně. Cítila jsem jak do mě vniká.Byl velmi opatrný a pak se na mě natlačil a začal přidávat na rychlosti.
"Oh Graysone!" Zasténala jsem když jsem byla skoro na vrcholu.Zaryla jsem nehty do jeho zad a on mi zmáčkl pánev.
Pořád zrychloval a zrychloval.Nemohla jsem se ovládat a vyvrcholila jsem.Lehl na mě. Byl pořád ve mě protože byl až moc unavený na to aby se pohnul.
Konečně se hnul a lehl si vedle mě.
"To bylo skvělí." Usmála jsem a zírala jsem na strop.Grayson mi si otočil můj obličej k sobě a políbil mě.Líbali jsme se asi 10 minut a pak jsem se oblékla,vstala a šla si lehnou do své postele.
Probudila jsem se v Graysonově objetí.V jeho náruči jsem se cítila bezpečně.
Vyšplhala jsem na něj a sedla si mu na klín.
"Dobré ráno krásko." Řekl.
Usmála jsem si začala si hrát s jeho dlaní.Začala jsem líbat jeho ruku.Zastavil mě.Položil mě a lehl si mezi mé nohy.
Posunul hlavu k mému břichu a začal mi dělat cucfleky.
Potichu jsem vzdychla,ale on mě slyšel,Vzhlédl a ušklíbl se. "Víc?"
Kývla jsem a on mi stáhl kalhotky.Posunul hlavu ještě níž.Cítila jsem ten chladný vzduch.Měla jsem husí kůži. Graysonův teplý jazyk do mě vnikl.
Dala jsem mu ruce do vlasů.
Zasunul do mě i prst.
"Graysonnnnnnne." Zasténala jsem.
Přestal a natáhl mi kalhotky zpátky."Mimochodem chutnáš moc dobře." Mrknul.
"Pojďme něco dělat." Řekl Grayson.
Vzdychla jsem."Vidím že jen spíme a pak spolu máme sex a to je vše."Zakňučela jsem.
Sedla jsem si a jen na něj zírala."Můžeme jít na dlouhou procházku po pláži?" Zeptala jsem se a on kývl.
Oblékla jsem si květinové šaty.Grayson si dal šortky a rozeplou košili.
Chodili jsem po pláži,povídali si a drželi za ruce.
Chystala jsme se mít romantický polibek v mořském vánku jako z filmu,ale zastavil mě míč který mě trefil do hlavy.Skoro jsem spadla,ale Grayson mě chytil.
"Co kdyby jsme šli domů a já ti dám na tu hlavu nějaký led." Řekl a zasmál se. Grayson mě vzal na záda a nesl mě až k domu. Viděla jsem že na nás někdo před domem čeká.
Děkuji za přečtení,dnes to byla trochu zvrácená kapitola. 😈😈😂