Más lett a világ.
Érezni a földben és érezni a levegőben.
Sok minden csodálatos és szép dolog, ami egykoron létezett, eltűnt ebből a világból.
A béke csupán tünékeny álom maradt.
A világ mozgató ereje a hatalom utáni vágy volt.
Ami végül... valaki olyan kezébe került, aki sötétséget, káoszt és szenvedést hozott a világba.
Sceledrus a mindenek feletti hatalomra vágyott.
A Felföld szabad népei, egyenként Sceledrus hatalma alá kerültek.
De akadtak olyanok, akik ellenálltak. Emberek, tündék, démonok és a letűnt korok mesék teremtményeinek utolsó szövetsége szembeszállt Sceledrus fekete seregeivel.
A remény szertefoszlott, amikor a vérfarkasok királya, Markus, elesett.
Dante, a király fia, felszabadítva a benne élő őst és lesújtott.
Sceledrust, a Felföld szabad népeinek ellenségét legyőzték.
Azon a napon, mindennek vége kellett volna, hogy legyen.
De a sötétségnek megadatott, hogy tovább éljen.
Sceledrus lelke tovább bolyongott a világban.
Gazdatest után kutatva.
Hogy újra hatalomra törve...
Ismét a káoszba taszítsa a világot.
S akkor a világ, amelyben élünk, örökre a sötétség birodalmának foglya marad.
Megjósolták, hogy Sceledrus lelke, csak akkor születik ujjá, amikor a Hold vörös fénye és a Farkashold egy azon éjszakára esik.
Az ősök választottak.
Kiválasztották, Markus örökösét, hogy végezzen a Sceledrus lelkét birtokló gyermekkel. A születése pillanatában.
S védje meg a világot.
A kárhozattól.
Sceledrus lelkének újjászületéséről közel ötszáz esztendeig senki nem tudott.
A történelemből legenda lett. A legenda mítosszá vált.
Az emberek olyan dolgokat is elfelejtettek, amiket nem szabadott volna.
Végül kihátráltak az egész világot elpusztítható, sötétség elleni harcból.
Elfelejtették, amit egykoron tudtak.
Elfelejtették a világ csodáit.
A természetfeletti lények csupán a meséikben éltek tovább.
A szövetség Sceledrus halála után sem bomlott fel.
A tündék, törpök, démonok, farkasok... és még megannyi teremtmény az összetartásban és a szövetségben reménykedhettek.
E szövetség bizonyítéka pedig Mistmoor volt.
YOU ARE READING
The wolf curse - Kárhozat Lelkek Sorozat I.
FantasyMás lett a világ. Érezni a földben és érezni a levegőben. Sok minden csodálatos és szép dolog, ami egykoron létezett, eltűnt ebből a világból. A béke csupán tünékeny álom maradt. A világ mozgató ereje a hatalom utáni vágy volt. Ami végül... vala...