Stranden?❤️

240 0 0
                                    

Jag vaknar upp med ett ryck. Jag märke att jag varken är hemma och själv. Jag vågar inte kolla bak men är tvungen där sitter min kändiscrush Felix Sandman. Sen kollar jag ut och ser det ljusblåa havet som ligger framför oss och med vågorna som skvalpar mot strandkanten. Jag sätter mig upp och försöker mig på att krångla mig ur hans grepp som han håller runt min hadled. Jag knruffar armbågen i hans sida och blir mött av en morgon trött Felix. Omg Felix Sandman.

-Godmorgon underbara Elin, säger Felix.

-Godmorgon, och en fråga vad gör vi här, säger jag som svar tillbaka.

-Jo att vi var på fest och drack för mycket och sen gick vi hit och du börja kyssa mig sen låg vi strula ett tag, säger felix generat. Jag lägger mig på rygg igen och blundar och ska fösöka somna om. När jag plötsligt känner ett par blöta läppar mot min. när jag kommer på vem det är som ligger bredvid mig.Felix Sandman i The Fooo. Så skyndar jag mig att besvara kyssen. Han biter löst i min underläpp och jag särar lite på läpparna och vi börjar genast en brottningsmatch med våra tungor. Vi bryts efter några minuter. Dem bästa minuterna i hela mitt liv. Min dröm har gått upp jag lever min dröm med min stora kändiscrusch. På filten lägger sig en berusad man/kille, bland mina och Felixs fötter. Jag blinkar några gånger och till slut fattar jag vem det är...omar rudberg.omar ubrister jag i ett högt skrik och båda kollar på mig med höjda ögonbryn.

Känner ni varandra?,frågar Felix med fortfarande höjda ögonbryn,

Kan man säga Elin är min syrra, sluddrar Omar fram.

Felix reser sig hadstigt upp från filten som vi hade sovit på. Han börjar gå iväg men jag hinner ta ett stadigt grepp om hans vänstra handled. Jag snurrar runt så våra magar nuddas mot varandras. Jag ryser i hela kroppen och mitt ansikte blir rött som en tomat om man nu skulle jämföra med en tomat skulle tomaten vara typ rosa jämfört med mig just nu. Hans läppar mina och jag är snabb med att besvara. När vi avslutat våran lilla stund så blir det en pinsam tystnad tills Felix avbryter den med sin underbara röst.

-in the way i kiss your lips in the way i kiss your face my hands upon your hips as was slowly dance in place, sjunger Felix och håller sina händer på mina höfter och vaggar mig fram och tillbaka och jag känner hur jag blir ännu mer röd. Jag vänder mig och kollar mot Omar som kollar mot mig och vi får ögonkontakt. Men den avbryts av att Felix kysser mig passionerat på läpparna och biter mig löst i läppen som tecken att han vill gå över till hångel. Jag särar långsamt på mina läppar och Felix är snabb med att sticka in sin tunga i min mun. Plötsligt så hoppar Omar emellan oss så sprallig som han är så avbryter han mitt och Felixs lilla "pusskalas". Han säger att vi turturduvor måste sluta hångla och att vi måste hem innan mamma blir orolig och så ville han att vi skulle se på hans favorit film "The fault in our stars". Så vi reste oss upp och jag böjde mig ner och tog upp filten som vi innan hade somnat på. Jag känner hur en blick bränner på rumpa och jag chansar på att det är Felix. Vem skulle det annars vara Omar? Min brorsa skulle inte tro det. Jag reser mig upp och känner hur blicken snabt försvinner precis som ett ljus i ett hav. Jag knölar ner filten i min väska som jag tydligen hade med mig. Jag ber att Omar ska gå i förväg och det gör han och samtidigt lyser det upp en äcklad min på hans läppar. Han går iväg och pluggar in hörluarna i mobilen och jag antar att sätter på Rihanna hans favvo. Jag går upp bredvid Felixs så vi går bredvid varandra. Jag tar tag i hans hand och flätar ihop våra fingrar.

-var det du som stirrade på min rumpa, skrattade jag fram. Hans kinder hettar till och jag ser på att hans smäms lite.

-skäms inte över det jag har ju stirrat på dig och jag älskar dig och bara dig finis, lägger jag till.

-okej det var jag, jag älskar dig också hjärtat, säger han så där supersexigt och kysser mig samtidgt på näsan och sedan på halsen och lämnar ett sugmärke där.

-Kan inte vi gå hemt ill dig och se på film, frågar jag.

-Visst och äta massor utav godis och det ena kanske leder till det andra, säger Felix flörtigt och blinkar med ena ögat.

We two foreverWhere stories live. Discover now