Jag vaknar av att det durrar i min mobil och såklart så är det Wilma som skicka snap. Jag håller in den röda fyrkanten för att kunna visa bilden. Det var en selfie med Wilmas katt Sigge. Som bildtext stog det #selfie. Jag lägger ifrån mig mobilen. Jag viskar i Felixs öra och frågar om han vaken men så klart så är han inte det. Så klumpig som jag är så landa jag rakt på Felix när jag skulle krypa försiktigt över honom. Jag hör en djup suck och ett stön som lämnar hans mun. Jag reser mig upp ur Felixs säng och går till min väska medans Felix smäller hårt upp dörren till sin garderob. Jag drar mig tröjan jag hade fått lånat av Felix och ger den till honom. Han knölar i den i garderoben. Jag vänder ryggen mot Felix och börjar klä av mig för att kunna byta underkläder. Snabbt efter att jag tagit av mig mina trosor så känner jag en väldigt brännande blick på min rumpa. Snabbt vänder jag mitt huvud mot Felix och våran blick möts och vi får ögonkontakt. Hans blåa ögon gnistrar som solen på ett ljust blått hav.
-Felix kan du sluta stirra på min röv, frågar jag med ett flin på läpparna.
Hans läppar går också upp i ett stort flin som går nästan upp till ögon ett sånt underbart flin. Han vänder sig om och jag ser hur hela han har blivit röd.Generad. Jag vänder mig också om och återgår till att byta underkläder. Jag rotar runt i min väska för att försöka hitta mina trosor men det går inte så bra. Men tillslut hittar jag dem gömd i en gammal gympa strumpa. Jag drar snabbt på mig mina neon rosa stringtrosor. Jag drar av mig min gamla bh och kastar den på golvet och drar på mig min matchande bh. Sedan drar jag på mig min hollister tröja och mina vita shorts och min maxi cardigan. Eftersom att jag alltid fryser när jag precis har vaknat emn jag vet inte varför även om det var i mitten på sommarlovet. Jag samlar ihop mina kläder som jag kastat på Felixs golv och knölar ner de i min väska. Jag vänder mig om för att se om han var klar och det var han. Felix hade på sig ett par mörk blåa shorts och ett lite för stort vitt linne med lite urringning. Jag går fram till honom och Felix tar tag i min hand och flätar ihop våra fingrar innan vi går ner för trappen och till köket för att göra frukost. Vi skuttar ner för den onarmalt långa trappen och in i köket. Felix rycker försiktigt upp kylskåpet och sedan kollar han på mig.
-Vad vill du ha till frukost hjärtat, frågar han.
-PANNKAKOR, skriker jag rakt ut och får FElix att börja skratta.
-Visst som du vill min sköna, säger Felix.
Vi hjälps åt att blanda ner alla ingredienser och röra om. När vi äntligen hade fixat klart smeten så slår Felix på plattan och tar fram en stekpanna och lägger i en klick med margarin i stekpannan. Han häller i lite smet och vänder sig om och flinar mot mig och börjar gå mot mitt håll. Han tar ett stadig grepp under min rumpa och lyfter upp mig på diskbänken så att jag sitter ner. Han tar ett hårdare tga om min rumpa och ett högt stön lämnar min mun. För att stön ska sluta lämna min mun så börja Felix kyssa mig överallt. Sist på läpparna sen så lämnar han dem och vi får återigen en djup ögonkontakt. Innan jag bryter den med att kyssa Felix ivrigt på läpparna. Han besvarar direkt och jag pressar in min tunga i hans mun. Den avbrtys plötsligt av att Felix skriker och springer iväg mot pannkakorna.
-JÄVLA PANNKAKOR, skriker Felix frustrerat.
JAg kan inte längre hålla mig för skratt så jag brister ut i ett asgarv
-Mästerkocken Felix Sandman, skrattar jag fram emallan skrattattackerna. Jag går ut till deras matbord och börjar duka åt mig och FElix. Två tallrikar, två stora glas med coca cola och bestick. Ut kommer Felix med brända pannkakor.
-Ett tips dränk dem i sylt och grädde så kanske dom smakar lite bättre, skrattar Felix fram.
Båda dränker ner våra pannkakor med sylt och grädde och där sitter vi och äter brända pannkakor.
-Vad ska vi göra idag, frågar jag Felix
-Bada?, frågar Felix
- ja tura att jag packa ner min bikini da, säger jag som svar.
-men det hade väl lika gärna gått bra med utan, sägr Felix och blinkar med ena ögat och jag börjar skratta.
____________________________________________________________________________
Hoppas att ni gillar detta kapitel. Hade lite dålig fantasi här men det kommer ut ett kapitel imorgon som kommer handla om restn av dagen och natten. men om det är några småfel så är det för att jag försöker skriva så snabbt som möjligt och kunna lägga ut kapitel så fort som möjligt. Men jag hoppas att ni förstår ändå. Jag och en kompis håller på med en novell som också handlar om The fooo läs gärna den. Den heter My Heart´s singing. Tack för att ni läser denna älskar er puss<3<3<3
YOU ARE READING
We two forever
FanfictionDen här novellen handlar om Elin och Felix Sandman från the fooo och de andra killarna förstås men Elin och Felix har nåt på g. De vaknar helt plötsligt upp på stranden tillsammans om du vill veta hur det går så läs den!❤️❤️