Bada och sova?

78 1 0
                                    

När vi ätit upp våra brända pannkakor går vi upp till Felixs rum och hämtar våra badkläder. Jag rycker åt mig min adidas väska och plockad ut allt jag har i den och lägger det på en stol i Felixs rum. Sen lägger jag ner min bikini från Victoria Secret, mina svarta solglasögon och en rena underkläder. Sedan tar jag Felix handduk och hans röda badbyxor och knölar ner dem i väskan innan vi går ner. Jag tar på mig mina converse och Felix ett par foppa. Han hjälper mig på med hjälmen och sedan drar han på sig sin hjälm. Han sätter sig på moppen så långt fram det går så att jag får plats med mina ben. Innan jag hoppar upp kickar han igång moppen. Han gör en gest som visar att han tycker att jag ska hoppa upp bakom honom. Det gör jag också. Jag hoppar upp bakom honom och lägger mina armar runt hans midja. Felix hade berättat om ett jätte mysigt badställe där det inte brukar vara så mycket folk. Så vi skulle svänga förbi på ica och köpa lite fika och dricka och ha en picknick dejt. Nu hade vi kommit fram till ica och Felix hade parkerat moppen. Han bad mig att stanna ut och passa moppen medans han skulle springa in och handla lite saker. Felix hade sagt att han bara skulle köpa lite bullar och en cola men jag tror att 15 är för lång tid bara för att handla två saker. Efter att han varit i affären i ungefär en halvtimme så kommer han ut.

-förlåt för att det tog så lång tid, säger Felix och pussar mig på pannan.

- Varför tog det så lång tid, frågar jag och pussar han lätt på kinden.

-lång kö, säger Felix lite osäkert.

Vi drar på oss våra hjälmar och hoppar på moppen och kör iväg. Under hela tiden vi åkte var det tyst. Inte för att vi brukar prata  när vi åker moppe men den här tystnaden var riktigt jobbig och pinsam. När vi kommer fram så stannar jag vid moppen och byter om till badkläder. Medans Felix hade gått ner till stranden och bytt om men jag vet inte eftersom att vi ahde sett varandra nakna med massor utav gånger. Men men. När jag bytt om färdigt så börjar jag gå ner för stranden och på väg lyser en massa ljus. När jag kommit fram ser jag att Felix står och håller i en liten ask. Bakom honom ligger en rutig filt med en skål med nutelladoppade jordgubbar och två champagne glas med champagne fyllt upp till hälften. Feölix går fram mot mig och det sprider sig ett gulligt leende över hans läppar och jag kan inte låta bli att le tillbaka.

-vänd dig om, säger Felix.

Jag gör som han säger och vänder ryggen mot Felix och han spänner fast ett halsband runt min hals. Jag kollar på dem tre belockerna. På en av dem står det Elin och sedan på den andra är det ett guldigt hjärta och på det tredje så strå det Felix. Jag vänder mig om så att våra magar nuddas och jag pressar mina läppar mot hans och han mot mina. Den avbryts av att båda måste få luft. 

-Jag älskar dig så sjukt mycket Felix, säger jag.

- Älskar dih också hjärtatn, Säger Felix och vi flätar ihop våra fingrar.

Hand i hand går vi till filten och sätter oss på den.  Vi matar varndra med nutella jordgubbarna och dricker upp våran champagne och har våran bästa stund i hela vårat liv. Felix Kastar upp mig i hans armar och springer ner i vattnet med mig. Han kastar ner mig och sedan hoppar han ner. Felix leker med kanten på bikini överdelen. 

-Kan inte du ta av dig den där?, frågar FElix

-Visst, säger jag och krånglar av mig min överdel. Jag ger Felix en blick som man ser på han inte kan tyda.

-Vad?, säger Felix med höjda ögonbryn.

-Eftersom jag tog av måste du också av dig ett plagg, säger jag surt.

- orättvisst då blir jag ju helt naken ju, säger Felix och försöker att spela sur.

Innan jag hinner svara så krånglar han av sig badbyxor och lägger sin armar runt min midja. Jag flätar in mina fingarar i hans blöta hår som ser ut som en bakåt slickad katt. Han lägger sina läppar mot mina i en perfekt kyss. Nu hade vi luggit och solat ett tag och hunnit torka och nu  ar klockan runt halv nio på kvällen. Felix lägger sina armar runt mig och jag luat mitt huvud mot hans bara bröst. Jag känner att Felix börjar andas tyngre och tyngre och tillslut hör jag några snarkningar lämna hans mun. Jag känner hur mina ögonlock blir tyngre och tyngre och tillslut blir allt svart jag hade somnat. Och där hade vi sovit hela natten.

_________________________________________________________________________________

Hoppas ni gilla detta kapitel och det blev väldigt kort förlåt. Men jag har haft lite tajt med tid och så. Hoppas att ett kapitel kommer ut imorgon.Det kommer nog handla om när det kommer hem och så och i nästa blir det nog väldigt mycket dirty. Förresten tack för mer ön 60 reads älskar er<3<3<3<3

We two foreverWhere stories live. Discover now