Del två av fredagsmys❤️

93 0 0
                                    

Eftersom att vi hade pratat i tre timmar om allt möjligt mellan himmel och jord. Så klockan hade hunnit halv två så vi hade bestämt att jag skulle sova över hos Felix. En sleepover men den kommer inte bli som den och min bästis brukar ha,Wilma med typ tjejsnack och sånt. Men det blir nog inte samma sak med mig och Felix. Det var mening att Felix skulle vara hemma helt själv eftersom hans föräldrar var på en finlandsjryssning och kommer hem imorgon natt. Det ver meningen att jag skulle sova i gästrummet men jag hade sagt till Felix att jag hatade att sova ensam borta och att jag var mörkrädd men det hade jag bara sagt för att få komma närmre Felix.

-vi får inte plats med en extra säng i mitt rum så antingen får du sova själv och vara rädd eller sova bredvid mig och vara trygg, Säger Felix flörtigt och sexigt.

-bredvid dig såklart, säger jag och blinkar med ena ögat. Och vi brister ut i stort skratt och tillslut orkar inte våra ben bära oss längre så vi trillar ihop på golvet och Felix börjar kittla mig.Jag börjar skratta ännu mer och tillslut så försöker jag mig på det omöjliga. Att försöka rycka bort hans armar men som jag redan visste så är han mer än dubbelt så stark som mig. Så jag försöker mig på att skrika åt han istället.

-Felix sluta det kittlas ju, försöker jag och jag försöker att inte skratta och låta så allvarlig det bara går men det går inte så värst bra.

-jag slutar väl da men isåfall måste jag göra något annat, säger Felix en anning mystiskt. Jag höjer ögonbrynen och känner Felixs andetag mot min hals. Plötsligt känner jag ett par väldigt blöta och ivriga läppar mot mina. När jag inser vem som sitter bredvid mig så är jag snabb med att besvara. Det är underbara Felix fucking Sandman som sitetr bredvid mig min enormt stora kändiscrush. Jag känner att Felix biter mig löst i underläppen som tecken på att han vill övergå till hångel och om att få min tillåtelse. Långsamt särar jag på läpparna och han är sanbb med sin tunga in i min mun. Vi börjar en omöjlig brottningsmatch mellan våra tungor men det är omöjligt eftersom att våra tungor går i samma takt. Plötsligt känner jag att det hettar till på mina kinder och en lätt rodnad stiga upp för kinderna. Plötsligt kom jag och Felix på att vi bara satt där i underkläder för att vi hade ju tagit av oss kläderna ifall att vi skulle somna och då är det inte så värst bekvämt att somna med ett par stela jeans.

-Felix får jag låna en tröja av dig att sova i, frågar jag efter att vi släppt ifrån det vi "höll på med".

-Visst, säger felix och tar fram en alldeles förstor svart t-shirt med ett tryck där det står Obey. Vi hoppar ner i sängen och jag lägger mig längst in. Felix lägger sina runt min axlar och jag lägger mitt huvud på hans bara bröst. Snabbt somnar eftersom klockan hade varit halv tre när vi somna.

--------------------

Vet att detta inte blev så långt men det är ju en del två av det förra kapitlet. 😘😘😘Följ mig gärna på sociala medier

Instagram:Elinspielmann

Twitter:Elinspielmann

All My love to you älskar er❤️❤️❤️

We two foreverDonde viven las historias. Descúbrelo ahora