Fredagsmys❤️

127 0 1
                                    

Jag skriker på Omar och han drar ur hörlurarna.

-Vi går hem till Felix och jag ska sova där inatt, säger jag

-Ok säger det till morsan men var inte uppe för länge bara, skrattar Omar

-jag är äldre än dig, retas Felix med

-okej da men använd skydd!, säger Omar men jag vet inte om han var seriös eller inte.

-Omar!!!!, skriker jag generat och kollar på Felix som är röd som en tomat i ansiktet. Sedan tar jag ett tag om hans hand igen och flätar ihop våra fingrar och sedan går vi iväg mot Felixs hus som ligger ett kvarter bort från mitt hus.

-Här är det, säger Felix. Jag ser ett stort vitt hus och invändigt är det väldigt stilrent och snyggt.

-ska vi ta moppen hem till dig och hämta lite saker?, Frågar Felix.

-Visst, säger jag.

Felix drar på sig sin hjälm och kickar igång moppen och sedan hjälper han mig på med hjälmen. Han hoppar upp och jag hoppar upp bakom honom. Jag lägger armarna runt om hans midja och känner hans enorma muskler bakom t-shirten han har på sig. Vi hoppar av moppen och går in till mig. Vi tar av oss våra skor och springer upp för trappen och in till mitt rum. Jag tar fram min rosa adidas väska och lägger ett par strumpor, en neon rosa bh, matchande stringtrosor. Jag lägger också i min Victoria Secret bikini ifall att vi vill åka och bada. Sen lägger jag ner min Hollister tröja och en Cardigans ifall att det blir kallt och ett par vita shorts med slitningar. nu hade jag äntligen packat klart så vi går nerför trappen och sätter på oss våra skor jag sätter på mig mina låga vita Converse och Felix ett par gympadojor. Sedan hoppar vi upp på moppen och jag lägger mina armar runt Felixs midja.Vi åker iväg och när vi kör upp på hans uppfart så parkerar han moppen och låser den och sen går vi in till han.

Felix sparkar av sig sina skor klumpgt medans jag glider mig ur mina smidigt och snabbt. Felix går in i köket och jag är tätt bakom. Han öppnar skafferiet och tar fram min favorit gott&blandat som även är Felixs favorit(vet inte om det är det skrev bara något). En påse med chips sour cream & onion och en påse med jordnötsringar. Jag leta bland skåpen i köket efter skålar att ha godiset och det i men jag hitta inte de så tillslut så hjälpte Felix mig. Jag rev upp en av godispåsarna och hällde i en skål.

-Gapa, säger Felix. Jag gör som han säger så jag gapar och in i min mun får jag ett tuttifrutti päron.Jag kollar upp på han och han kollar ner på mig och vi får en sån där underbar ögonkontakt. Ögonkontakten bryts när Felix pussar mig på munnen och jag är snabb med aatt besvara pussen. Sedan återgår vi till det vi höll på med. Felix häller upp ett stort glas med coca-cola och ett rosa sugrör i cola glaset. Vi bär upp allt till Felix rum och ställer det på hans skrivbord. Han drar av sig tröjan och min blick fastnar på hans enorma magmuskler. Sedan drar han smidigt av sig sina shorts. Eftersom att det var sommar och vi hade sommarlov.

-Jag tar av mig kläderna nu för jag kommer säkert somna mitt under filmen så, säger Felix med sin sexiga röst. Jag gör det samma. Jag drar min hollister tröja över huvudet och sedan slingrar jag mig ur mina shorts. Felix stirrar på mig precis som jag hade gjort innan. Jag får ett skrttanfall och Felix bara kollar på mig.

-Vi är så liika, skrattar jag fram och nu ahr även Felix börjat skratta. När vi har skrattat klart så sätter Felix på filmen min favorit film och jag tror att det är Felixs också. "The Fault In Our Stars".

Filmen hade äntligen startat. Felix lägger sig i sängen och jag hoppar in så att jag längst in. Han lägger sina armar runt mig och jag lägger mitt huvud på hans bröst. Felix pussar mig på huvudet och gosar sig in i mitt hår. Jag sätter mig upp och lägger armarna runt hans nacke istället. Jag pussar han lätt på kinden och flätar in mina fingrar i hans hår. Vi fätar ihop våra fingar och Felix stryker mjukt med sin tumme över min handrygg. Det frå mig att rysa i hela kroppen fast på ett bra sätt. Tänk att han är min bara min och att han älskar mig för den jag är och att jag älskar han också så sjukt mycket.

-jag älskar dig Felix,viskar jag i Felixs öra och biter mig i underläppen,

jag älsakr dig baby, skriker näsatn Felix.Och jag pussar han på munnen och han är snabb med besvara pussen.Ännu en gång biter jag mig i underläppen för att jag brukar göra så när ajg är kär eller när jag älskar någon sjukt mycket men i det här fallet hoppas jag att det är för att jag är kär honom och att jag älskar han så jukt mycket.

-Sluta, skriker Felix åt mig.

-med vad, säger jag med höjda ögonbryn.

-jag vet inte varför men blir så kåt när du biter dig sådär, säger Felix en aning generat och jag lägger märke till att han försöker dölja något man han lyckas inte så särskilt bra med det. Man ser hans stånd han har fått klart och tydligt. Jag skrattar till och ser att Felix blir lite ledsen så jag drar in han i en stor kram.

-förlåt, säger Felix.

-det gör inget jag tycker bara att det är gulligt och jag älskar dig, säger jag och pussar Felix i pannan. Vi hade helt glömt av filmen.Så vi stänger av den och pratar lite jag sätter mig i Felixs knä och vi börjar prata. Vi pratar om allt möjligt allt mellan himmnel och jord. Men vi pratar mest om bandet och skolan. Jag och Felix ska börja i nian och eftersom hann nyss flyttat hit så ska han börja en ny skola och han ska börja i min klass. Allt är så perfekt just nu.

-----------------------

Det blir en del två av detta kapitel❤️ hoppas ni tyckte det var bra om ni har några idéer så kika gärna novafilippa ska skriva hela helgen nu men sen på vardagarna har jag ju skola så jag kommer lägga varenda lediga minut åt detta och när jag är ledig så ofta jag hinner helt enkelt❤️ puss😘//Elin

We two foreverWhere stories live. Discover now