Dirty

83 1 0
                                    

Varnar känsliga läsare bör nog inte läsa detta kapitel väldigt dirty. Men det blir nog mest på slutet.

Jag och Felix bestämde oss för att gå hem till han eftersom det var så mörkt så vi hitta inte moppen så vi skulle gå och hämta den imorgon. Hand i hand går vi sakta efter den smala grusvägen. Vi säger inte ett ord till varandra på hela vägen hem. Det var tyst inte den dära pinsamma tystnaden utan den väldigt mysiga.Felix lirkar fram sin nyckel från sin bakficka utanpå hans enormt sexiga rumpa. Precis när han ska stoppa in nyckel i nyckelhålet tappar den och en suck lämnar våra munnar samtidigt och vi brister ut i asgarv. Han böjer sig ner för att ta upp nyckeln och min blick fastnar som fastklistrad direkt på hans rumpa. Han reser sig upp och min blick fastnar på hans bara ryggtavla. Vi flätar ihop våra fingrar ännu en gång innan vi går in hand i hand. Felix föräldrar hade kommit hem efter kryssningen men nu jobba de antagligen eftersom att de inte var hemma. Jag knyter ihop och tar av mig mina vita låga converse medans Felix sparkar av sig sin Foppa och just nu står han och väntar på mig. Jag går fram till han och kollar djupt in i ögonen. Han lägger sina muskulösa armar runt min midja och drar in mig till köket. Bordet är det framdukat två plankor med kött och mos på. Plankstek. Ett stor glas med coca Cola och två sugrör i.

-men Felix du behöver verkligen inte, säger jag,

-gör allt för min prinsessa för att hon ska må bra, säger Felix och pussar mig lätt kinden.

Han drar fram mig till en av stolarna och drar ut den och visar med handen att jag ska sätta mig. Jag älskar han så sjukt mycket världens bästa pojkvän tänker jag innan jag avbryts av ljuset till min stol när Felix tjuter in min stol. Jag kollar på han och ett stort flin sprids över mina läppar. Han flinar också. Han går iväg på andra sida utav bordet och drar ut sin stol och sätter sig ner.

-Varsågod min prinsessa, säger Felix och hugger in på maten.

-Älskar dig min prins, säger jag och sträcker mig över bordet för att kyssa Felix men hinner inte för han hinner före. När vi släppt ifrån kyssen återgår vi till att äta. När vi ätit klart sköljer vi av plankorna och ställer dem på bänken. Vi hade suttit och pratat om allt mellan himmel och jord. Så tillslut hade vi bestämt att vi skulle se på film. Felix lägger armarna över mina axlar medans vi går uppför trappen. Jag lägger mig längst in i Felixs dubbelsäng.

-vad vill du se hjärtat?, säger Felix.

- bestämm du, säger jag till Felix och ligger kvar i sängen. Han stoppar i en film och slår på den. En skräckfilm jag hatar skräckfilmer. Hela jag blir kritvit i ansiktet och Felix märker det direkt eftersom han har luggit och stirrat på mig ända sen han stoppa in filmen.

-gillar du inte skräckfilmer?, frågar Felix

-N-e-j, stammar jag fram.

-du behöver inte vara rädd för det första så är det bara film och för det andra så är ju jag här, säger Felix allvarligt.

Vi ligger på en varsin sida av sängen och inte rör varandra. Jag letar tag på Felixs hand och lägger den i min.

-Är det nåt ?, frågar Felix och pussar mig.

- jag jag, får jag fram innan jag brister ut i tårar

-men gumman vad har hänt?säger Felix och lägger sina arm bakom mitt huvud och leker med en hår slinga.

-mm ,får jag fram innan det kommer fler tårar.

- jo att jag tycker så synd om dig som har mig som din flickvän du kunde fått en mycket bättre en som är perfekt. Jag älskar dig men jag vet inte om du gör det detta tror jag inte om dig men tänker om du spelar runt med alla tjejer och jag bara är ett ligg, säger jag blygt med gråten i halsen.

Felix ser lite sur ut och backar undan från mig.

- Du är den rätte och alldeles perfekt och du är den enda för mig och jag älskar dig min prinsessa, snyftar Felix fram och jag inser nu att han också gråter. Jag slänger mig i hans famn och kramar han och han kramar tillbaks.

We two foreverWhere stories live. Discover now