18

641 43 5
                                    

♠️

Беше минал почти целия ден. Почваше да се стъмва.А нашите пет момчета бяха седнали на определена маса, определена за тях.

"Сега, какво искате да ви сипя първо." - попита Шуга все пак бе на работа.

"Същност може да си сипете и сами, така че"-каза Шуга и реши да седне при Джимин.

"Ол, не"

"Оол, да скъпи"

Каза Юнги на Джимин и седна плътно до него. Джимин мръдна на дясно, но не беше добра идея. Юнги пак се приближи до него. Джимин щеше да мръдне пак, но падна на килима предназначен за обувки.

Всички се расмяха, защото Чимито падна. Е без него.

"Ооо я млъквайте. Че мога много бързо да ви накарам да мълчите за цял ден. "

"И как"

Искаш да ме пробваш ли Джун хьонг" - каза Джимин и вдигна едната си вежда нагоре.

Всички кимнаха в отговор.

" Да не ми викате после, защо съм го казал....или направил.
Така, Джин като най - голям от нас ти ще си първи.Ммм,о да помниш ли, когато с Джун не  бяхте заедно помниш ли, че ми каза-"

"О не недей"

Хах, късно е, та помниш ли, че ми каза с точните думи Ако Джун не ме харесва, ще умра, той е толкова сладък и тази усмивка,ох умрях. А ако станем гаджета и иска да правим секс, а ако не хареса секса с мен, какво ще правя. Ох като се сетя за голото му тяло под мен....май получих оргазъм."

Погледите на момчетата бяха приковани към Джин, а той се беше свил на топка.

" Ооо, така ли Джини, колко си червен в момента. Сладурчето ми то. Като свършим тука, вечерта ще имаш изненада"- каза Джун, но последното изречение го подшушна само на Джин, така че само той да чуе, е той чу, ама май му прилуша.

"Та, ред е на Джун."

Каза Джимин и се обърна към него.

Джун само, ами май му стана лошо.

"Та помниш ли на рожденния ден на Джин, как ми отговори на един въпрос, който беше, какво ще подариш на Джин и ти ми отговори със следните думи. Ще прекарам една бурна нощ вечерта, може като за рождения му ден да го завържа и да си играя с него цяла вечер".

Погледите към Джун.

"А, ам мило аз-"

И получи шамар от Джин.

"Да знаеш, че следващите три месеца няма да правим секс, ясно ли е."

След казаното от Джин, Джун стоя като дърво.

"Юнги твой ред е....всъщност ще те оставя за накрая" - погледна към Юнги и му намигна, а той се прокле.

"Хоби хюнг, ти си. Та кажи на всички, кой харесваш или аз да кажа."- повдигна закачливо вежда Джимин.

"Ам, не моля те, недей"

"Да не сте ме ядосва ли, сорка!"

♠️

SorryWhere stories live. Discover now