Цитати:
• Ви вже знаєте майже все, що треба знати для успіху. Ставити цілі. Багато працювати. Бути наполегливим. І не здаватись, доки не досягнеш мети.
• Я знаю, як зробити все, щоб досягти успіху. Мене двічі виключали з коледжу. Я не повинен був отримувати ані копійки. Проте я заробив мільйони й мільйони доларів. (І втратив теж багато.)
• ...ця книжка – не типовий посібник із досягнення успіху. Вона розповідає про баласт, що сидить між вашими вухами і не дає вам змоги досягти успіху.
…Існують сотні, а то й тисячі книжок про досягнення успіху й високої продуктивності. Але вони не стосуються реального світу, проблем, пов’язаних з емоційними складниками успіху, – вони присвячені діям, а не ставленню.• Успіх – це не те, що ви робите.
Це те, ким ви є.• Ідея бути кращою версією себе неабияк надихає. У тому, щоб бути вповні собою, є надзвичайне задоволення.
• Зрозумійте, що ви не можете уникнути перешкод у майбутньому. Вони неминучі.
Життя вас обов’язково поб’є. Ви отримаєте аперкот у підборіддя і впадете на підлогу.• Ви мусите бути сильнішим. Ви мусите відчайдушно хотіти більшого.
• Припиніть шукати виправдання за те, хто ви і де ви
• Вінстон Черчилль провалився в шостому класі й програвав усі вибори, на яких балотувався, але врешті був обраний прем’єр-міністром Англії в 62 роки.
Альберт Ейнштейнне розмовляв, доки йому не виповнилось чотири роки, не вмів читати до семи і був виключений зі школи. Зрештою він зробив революцію у фізиці завдяки теорії відносності.
Генрі Фордуне поталанило у фермерстві, навчанні та роботі машиністом, до того ж він банкрутував п’ять разів. Проте він модернізував масове виробництво.
… Ван Гог продав лише одну картину за своє життя, і ту сестрі свого друга за 50 доларів. Але він намалював понад 800 шедеврів, сім із яких разом коштують зараз майже мільярд доларів.
Лев Толстой був виключений з юридичного навчального закладу, адже його професори визнали студента «непридатним до навчання». Він став одним із найвідоміших письменників світу.
Джону Крізі не пощастило в продажах, офісній роботі, фабричному виробництві та письменництві. Він отримав 754 відмови від видавців. Він написав понад 600 романів і вважається одним із найвидатніших письменників детективного жанру.
ВИ ЧИТАЄТЕ
2019
Non-FictionКниги, які я прочитала за 2019. Опис, цитати, конспекти та багато іншого.