7- І прибуде суддя

10 0 0
                                    

Опис:

Знайомство зі Старою Вишнею в молодого випускника юрфаку Георгія виявилося моторошним. На його руках померла провідниця потяга Людмила. Незабаром знаходять задушеною дівчину Нілу. Георгій відчуває: в Старій Вишні коїться щось дивне й жахливе. Останньою краплею стає раптове самогубство судді, після чого містечко поринає в темну круговерть. Але прибуває новий суддя. Ним стає сам Георгій. Він одержимий майже маніакальною жагою справедливості, бажанням нещадно карати винних та нарешті розплутати цю темну історію. Однак чи має право виносити вирок той, хто сам мусить бути покараний? Адже він знає, що також винен…

Автор:
Володимир Лис

Рік випуску:
2018

Мова:
Українська

Формат:
Паперовий

Враження:
Дивовижна книга, читала на одному подиху. Історія зоворожує і до останніх сторінок тримає в інтризі. Тепер у мене з'явився ще один улюблений автор.
Правда, завершення трохи дивне і не дає відповіді на усі питання, проте це лиш збільшує зацікавлення.

Оцінка:
5/5

Цитати:

— Завтра? Завтра, тобто ніколи?

• Ліпше щось робити, ніж бути в ролі барана, приготовленого до зарізу

• Я схожий на рибу, викинуту на берег. Риба лежить і дивується, чому вона не вмирає. «А можливо, вона відчуває наближення моря»

• Минуле ще повернеться, неодмінно повернеться, щоб ударити так боляче, як зможе, вдарити раз і назавше...

2019Where stories live. Discover now