Опис:
Дія роману відбувається в середині дев'яностих років XX століття. Головні герої знайомляться в глобальній мережі Інтернет завдяки електронній пошті та ICQ. Вони спілкуються, закохуються, переживають. Автор також описує життя кожного з них «поза мережею» — друзів, родину, роботу, уподобання в музиці. Після тривалого віртуального спілкування герої зустрічаються в Парижі, а незабаром після цього стикаються з випробуваннями, які й зіграють головну роль в їх відносинах і життя кожного з них.Основну частину роману займає віртуальна листування героїв в Інтернеті.
Примітно, що автор дав ім'я тільки головному герою — Якуб. Головна героїня ж залишилася безіменною.
«З усього, що вічне, найкоротший термін у кохання» — саме так найчастіше анотується цей твір, намагаючись максимально точно передати його зміст.
Aвтор:
Януш Леон Вишне́вськийРік випуску:
2001Мова:
УкраїнськаФормат:
ЕлектроннаВраження:
Дуже чуттєво, непередбачувано та із смутком, що навертав сльози. Автор ділився відкрито з листуванням, яке повністю відкриває сутність героїв і ти несвідомо занурюєшся в атмосферу їхнього житття, усіх переживань, емоцій...
Хотіла ще зауважити, що написання роману збіглося з «депресією після успіху» — розлучення з дружиною під час отримання Янушем Вишневським докторського звання з хімії. З вуст самого ж автора: «Мені просто було сумно… Я вирішив, що написати таку історію обійдеться дешевше, ніж звертатися до психотерапевта»Оцінка:
5/5
ВИ ЧИТАЄТЕ
2019
No FicciónКниги, які я прочитала за 2019. Опис, цитати, конспекти та багато іншого.