Цитати:
• То скажи мені… якщо ти Диявол, тоді хто я?
• «сліпе правосуддя» — наївна ідея, особливо, якщо справа стосується расизму та продажності поліції.
• Він не витримав тиску. Колись і ти не витримаєш, і я, бо всі через це проходять. Молись лише про те, що коли це станеться з тобою, знайшлися поруч ті, хто буде на твоєму боці.
• … якщо доволі значна кількість людей скаже тобі, що ти збожеволів, і дасть досить пігулок, зрештою, тобі не залишатиметься нічого іншого, окрім як засумніватися
• Серійні вбивці вірять, що вони також є жертвами власних непідконтрольних бажань. Для інших неприпустимою є сама думка про те, що хтось інший заявить права на їхню роботу. З іншого боку, свідомо чи несвідомо, остаточна мета без варіантів однакова: щоби зрештою-таки їх упіймали.
…Із кожним наступним убивством їхня впевненість все зростатиме, розпалюючи в них комплекс Бога, підштовхуючи їх до ризикованіших дій. Рано чи пізно вони прийдуть до нас.• Політика — кумедна гра...Ти хочеш творити добро, однак не можеш, якщо тільки не маєш влади. Без голосів тобі не втримати цієї влади, а здобути їх можна тільки задовольнивши загал. Однак у такому разі, інколи для задоволення загалу доводиться пожертвувати великим добром, якого ти й хотів досягти. Політика — кумедна гра.
•
— Більшу частину суботи я провела під замком, — продовжила вона.
— Таке трапляється, коли ти порушуєш закон.•
— О Боже. Це ж він, правда? Твій новий коханець? …
— Це Джефрі, так.
— О, Джефрі, та невже? Що ж, він точно виглядає дуже… багатим. Скільки йому? Шістдесят?
…
— А якщо подумати, тобі напевно не варто трахати його надто сильно, ще зламаєш щось.•
— Вульф! Кльове ім’я. Вовк серед овець, хіба не так?
— Чи свиней, — зовсім неввічливо сказав Вульф, роззираючись у бридкій кімнаті.•
— Повечеряємо? — спокійно запитав він.
— Я вже казала, ти не мій тип.
— Успішний? Рішучий? Вродливий?
— Приречений• «Людина, в якої немає ворогів, — це людина без принципів».
• …якщо Бог існує, то у нас дуже серйозна проблема, тому що він грає проти нас.
• …коли ти штовхаєш когось уперед, зрештою, він почне штовхатися у відповідь.
• …не існує «хороших» людей. Є лише ті, кого ще не притиснули так сильно, і ті, хто це пережив.
• «Будь-який боягуз може битися, коли впевнений у перемозі, але назви мені того, хто має мужність боротися, коли впевнений у поразці»… слова Джордж Еліот
• Є Бог. Є Диявол. Демони ходять серед нас.
ВИ ЧИТАЄТЕ
2019
Non-FictionКниги, які я прочитала за 2019. Опис, цитати, конспекти та багато іншого.