_6.1_

4 0 0
                                    

Цитати:

• Без багатьох речей можна жити, лише без радості – ніяк. Вона наче повітря – за її відсутності людина задихається

• … книжки – це не життя, книжки ніколи не закінчуються, тим-то вони і цікаві, в тому-то і їхня мудрість.

• Москва по факту перетворилася на Мокву, а Моква – то болото. Хто туди втрапить, назад не повертається. Повітря нема. Вітрів. Вільних рухів

• …ніхто ніколи не прив’язував її до себе нічим: ані стрічками фартуха, ані словами.

• З мужиками як з диванами. От обираєш диван, якщо складно розкладається, не потрібно затягувати це до хати, тільки намурижишся з таким, треба обирати по собі

• Вчуся водити машину. Вчуся жити. Тримаюся за кермо. Тримаюся за життя.

• …тут, у цій печальній країні з поганою каналізацією та розбитими дорогами для того, аби зберегти душевну рівновагу, потрібно бути релігійним фанатиком. Або войовничим атеїстом.

• З чого складаються наші розчарування? З надмірних очікувань і недостатньої витримки...Ми закохуємося у власні химери, ми розчаровуємося у власних фантазіях, ми жорстоко розлучаємось, а потім гірко побиваємось за нашими ілюзіями.

• – Ви, молоді, не вмієте радіти життю…Рвете серце, поспішаєте, нервуєте. Навіщо? Чи варте те, заради чого ви так квапитеся, так біжите без зупинок, такої ціни?… Відчуваєте, як пахне скошеною травою?

• Радійте малому. А далі життя зробить своє…

• Сумніви! Сумніви пожерли моє життя… Від цих сумнівів я втік аж сюди. Але від себе не втечеш!

2019Where stories live. Discover now