Цитати:
• Якщо більшу частину часу ви робите щось лише для себе, тоді те, що ви робите, нічого не варте.
• Егоїстична поведінка може коштувати вам усього, що є важливим для вас.
• Дарування – це одна з найбільш надійних стратегій довгострокового успіху.
Ви не зможете пожинати плоди екстремальної поведінки та дисциплінованої діяльності, якщо не розділите їх з іншими.
Високоефективні люди здебільшого хороші. Вони добрі й шляхетні.• Егоїстична поведінка краде кожну нашу мрію. Ви прийматимете погані рішення, робитимете боляче іншим людям і знищите будь-яку можливість змінити світ на краще.
•
Давати, а не використовувати.
Допомагати, а не маніпулювати.
Дбати, а не керувати.
Долучатись, а не просто виконувати.
Просто бути хорошою людиною. Турбуватися про інших. Ділитися своїм досвідом і талантами. Робити внесок у загальне благо.• Якщо ви хочете рости, ви повинні віддавати… як людина, як лідер, у кар’єрі, у бізнесі.
Ви ніколи не програєте, віддавши більше.• Дарування – це дар без очікування віддяки.
Дарування – це не торгівля.• Якщо ви віддаєте, щоб почуватись краще…
Якщо ви віддаєте, щоб не почуватися винним…
Якщо ви віддаєте, щоб здобути увагу та популярність…
Тоді це не дарування взагалі.
Дарування – це зосередження на інших.
Воно не стосується вас. Або ще однієї перемоги.• Дарування коштує вам чогось.
Якщо те, що ви віддаєте, не має ціни, це не дарування.
…Ви не можете просто віддавати комусь свої залишки й очікувати на вдячність.
Це називається викиданням непотрібного, чи не так? І ніхто не почувається добре, отримуючи чиїсь подачки.• Щоб почати віддавати, візьміть те, що є важливим для вас: час, гроші, увагу, енергію або емоції, – і віддайте це.
Саме так працює дарування.• … мало хто з нас дійсно вдячний за те, що в нас є. Вдячність змінює ставлення. Вона є основою дарування.
• Вдячність – це звичка, яку ви можете розвивати.
• Практикуємо вдячність
1. Шукайте позитивне в будь-якій ситуації. Важко бути вдячним, коли все, що ви бачите, – це страждання й печаль. Змусьте себе шукати щасливі моменти в житті…Що шукаєте, те й знаходите. Уявіть, наскільки легко бути вдячним, коли все у вас добре.
2. Записуйте все й перечитуйте. У написанні хороших речей на папері є щось потужне. Ви ніби підтверджуєте свій досвід... Записуючи всі позитивні речі у вашому житті, ви створюєте буфер між своїми страхами і реальністю...
3. Припиніть метушитися, пригальмуйте. Зайнятість життям робить більшість із нас стурбованими, і ми рідко робимо паузу, щоб подивитися на речі такими, якими вони є насправді… щоб зрозуміти, як усе добре. …відчуйте красу життя.
4. Дякуйте набагато частіше. …Прості слова підіймають вам настрій. … Це «наркотик» справжнього успіху.
5. Смійтесь із себе. Ставлячись до життя надто серйозно, ми забуваємо про вдячність. …розуміння абсурдності того, що відбувається у вашому житті, – це потужний спосіб поставити себе в становище, яке дозволить користуватися кожною нагодою.
ВИ ЧИТАЄТЕ
2019
Non-FictionКниги, які я прочитала за 2019. Опис, цитати, конспекти та багато іншого.