Цитати:
• П’ять способів розширити свої межі
1. Зрозумійте свої страхи. Розширення меж починається з усвідомлення того, що насправді рухає вами, – страхи, які ви відмовляєтесь визнавати. Досягти успіху можна лише подивившись в очі своїм демонам і визнавши свої слабкості.
2. Докладайте додаткових зусиль, навіть якщо це не видається можливим. Ви думаєте, що викладаєтесь на всі 100 відсотків, але навряд чи це так насправді. …Докласти додаткових зусиль означає зробити ще одну необхідну річ. Це біль, який ви готові терпіти, доки не отримаєте те, що хочете.
3. Перестаньте перейматися тим, що подумають інші люди. Думки інших людей – це причина провалу номер один. Ви готові поступитися своїм майбутнім заради ідіота-крикуна? Наша перейнятість думкою інших – повне безглуздя. Замість того щоб робити вигляд, що ви чудові, може, треба бути чудовими насправді?
4. Навмисне обирайте складні ситуації, які можуть скінчитися провалом. …Якщо ви хочете розширити свої межі, необхідно бути готовим до провалу. Ви повинні сміливо робити ставку на себе. Іноді найкраща мотивація до успіху – це бути загнаним у кут.
5. Беріть усе під сумнів. Якщо все йде «так», це не означає, що «так» і має бути. Просто наразі все складається саме таким чином. Розширення меж означає, що ви дивитесь фактам в обличчя і берете їх під сумнів. Ви робите виклик реальності. Ви відмовляєтесь вірити, що ваша воля слабша за обставини.• Екстремальна жага вчитися
• (Ми) Діємо так, наче все знаємо, через якусь помилкову необхідність захистити себе або свої вразливі місця.
Замість того щоб шукати відповіді, ми витрачаємо час на те, щоб удавати, ніби вже маємо їх.
...таке ставлення й такі дії виникають від страху – страху виглядати неосвіченим, обмеженим або посереднім.• У якийсь момент ви повинні подивитися крізь ваш страх «незнання» і просто почати жити життям, якого дійсно бажаєте для себе.
• Навіщо вдавати, що ви щось знаєте, якщо можна розвинути звичку дізнаватись?
• Помилки мають свої переваги.
Більша частина успіху – це смиренність, віра в те, що вам завжди є чого вчитись.
Але якщо ви завжди маєте рацію, нема необхідності дізнаватись більше.• «Це не спрацює…»
Часто це перші слова, які ви говорите собі.
Ви маєте план і намагаєтесь утілити його в життя, але якщо хтось пропонує деякі зміни або іншу ідею, ви відразу ж починаєте захищатись.
Зізнайтесь… таке вже бувало. З усіма нами.
…Ваша природна реакція – захищати своє, а не бути гнучким, щоб розглянути пропозицію…
Захист – це пастка.
…Завдяки простій фразі «Це не спрацює» ви припиняєте вчитись. Перестаєте рухатись уперед.
ВИ ЧИТАЄТЕ
2019
Non-FictionКниги, які я прочитала за 2019. Опис, цитати, конспекти та багато іншого.