Alya bermundar mandir di dalam tesco seorang diri. Jungkook masuk tandas,sakit perut😂...Alya berhenti di hadapan kedai buku popular. Dia membelek buku komik,novel,cerpen and bla bla. Tiba-tiba...
"Hai!"
Alya memandang punca suara garau itu. Dia berdiri di hdpnnya
"Faiz?!"
Faiz trsenyum manis kpd Alya. Alya pula dgn cepat-cepat nak keluar dri kedai buku tu...
"Alya!"
Faiz menarik tgn Alya ke dlm pelukannya. Alya yang terkejut dengan segera meronta agar dilepaskan.
"Apa ni? Lepas la!"
"Why not??"
Faiz mengeratkan lgi pelukannya. Alya memandang sekelilingnya,di tempat mereka berada sekarang ni memang sunyi sikit sebab belakang sikit.
"To...."
Alya ingin menjerit tetapai Faiz dengan segera menutup mulut Alya dengan kasar.
"Kau dah tak boleh lari lagi Alya!"
Faiz kemudiannya meletakkan kepalanya di atas kepala Alya. Alya hanyalah setinggi dadanya sahaja.
"Aku tertanya-tanya la,siapa yang selamatkan kau haritu ek?? Yang berlagak jadi hero tu??"
Alya dengan segera berhenti meronta
'Selamatkan...aku?? Tapi...dari si..siapa?'
Faiz segera menarik Alya keluar dari kedai buku itu melalui pintu belakang. Alya pula terus menerus meronta. Faiz kemudian menolak Alya kasar ke dinding.
"Sekarang siapa yang nak selamatkan kau?!"
Alya nak menjerit tetapi mulutnya dah pun ditekup. Faiz kemudiannya bertindak untuk menarik niqab Alya. Niqab Alya dah terjatuh di atas lantai. Faiz memandang Alya dengan penuh nafsu. Alya pula semakin kuat meronta. Faiz kemudiannya bertindak untuk menampar pipi Alya dengan kuat dan kasar. Alya terjelopok jatuh ke atas lantai. Dia memeng pipinya.
"dah tak de sapa sekarang!"
Faiz kemudiannya menolak Alya supaya terbaring. Faiz menindih Alya. Dia mengunci kedua belah tangan Alya. Alya pula hanya mampu menangis. Dia dah tak terdaya nak menjerit atau meronta. Tiba-tiba...
Bam!
Muka Faiz ditumbuk berkali-kali
"Wah wah! Datang dah la tak bagi salam! Terus bagi hadiah penumbuk! Sapa kau ha?!"
"Aku suami dia!"
Faiz terlopong sambil memegang pipi dia yang dah bengkak macam pau hangus
"Jadi kau la mamat tak guna haritu??"
"Tak penting untuk kau tahu!"
Alya terus bangun dan berdiri di belakang Jungkook. Jungkook mengambil Niqab Alya kemudian dia mengikatkan nya di wajah Alya
"Sayang okay tak?"
Jungkook memegang bahu Alya. Alya mengangguk perlahan
Faiz yang hangat hati terus menerpa ingin memberikan hadiah penumbuk tetapi sempat dielak Jungkook.
Jungkook menolak Alya lembut ke tepi sedikit
"Nak lawan ke??"
Jungkook mmberikan penumbuk di perut Faiz. Faiz terbatukkan darah
Faiz sudah tidak larat untuk membalasnya lagi. Jungkook pergi ke arah Alya
"Jom balik sayang! Sayang okay kan?"
Alya tersenyum lemah kepada Jungkook. Jungkook memegang bahu Alya sambil masuk ke dalam tesco semula dan kemudian ke parking kereta.
B
E
R
S
A
M
B
U
N
G
:)note
mianhae banyak-banyak🙇🙇🙇author bz kebelakangan ni...x sempat nk menaip banyak2...chapter kali ni pendek ja...harap terhibur la💞
vote
comment
YOU ARE READING
View Of The Love #J.J.K
ActionDimulakan dengan dompet,disudahi dengan kisah cinta yang mengasyikkan Jungkook nama diberi,Alya si isteri bertatah di hati - "Izinkan abang meluaskan pandangan cinta kita"