Chap 37

31 1 0
                                    

FLASHBACK

IU terduduk melihat Jungkook yang tidak henti-henti menyiksa oppanya dan boyfriend nya. Matanya sudah kering dengan air mata. Dia sudah pasrah sepenuhnya. Jungkook kelihatan lupakan realiti. Seronok melihat tindakan kejamnya. Jungkook ketawa bagaikan orang gila. Jungkook yang dikenali ramai bukan la dirinya yang sebenar. 0.5% ialah diri nya dan peratus yang lain ialah Jungkook yang kejam. Jungkook bukan psycho,dia tak gila,dia tak psycho! Dia cuma suka melihat darah! Darah manusia! Dari dulu dia suka membunuh. Pantang permintaannya tidak ditunaikan pasti membunuh jawapannya. Sama seperti yang dia tengah lakukan sekarang. Jungkook mensiat kulit oppa IU. Oppa IU menjerit kesakitan tetapi tidak dihiraukan Jungkook. Jungkook memandang boyfriend IU.

"Jadi kau la yang halang cinta aku kat IU?!"

Si namja mengangguk berani.

"Ya Aku! Kau nak dia?? Jangan harap! Langkah mayat aku dulu!"

Jungkook tergelak sinis

"Langkah mayat kau?! Tak extrem langsung! Senang sangat la! Dalam masa dua saat aku dah boleh langkah mayat kau tahu!"

Jungkook menghiris pipi namja. Namja tersebut menggetapkan giginya. Dia tak lemah!

"Tak nangis? Tak jerit? Wow! Lelaki sejati!"

Pisau perlahan-lahan menembusi anak mata si namja. Kemudian Jungkook menunjal kepala namja si bf IU.

"Sekarang aku nak sahut cabaran kau ek! Harap menyesal sebab dah cabar aku!"

Jungkook tersenyum sinis. Diambilnya satu botol kaca. IU menahan Tangan Jungkook

"Sudahla tu Jungkook! Saya janji akan jadi girlfriend awak! Sudah-sudah la seksa diorang!"

Jungkook menolak IU sehingga jatuh terduduk

"Apa gunanya kau jadi girlfriend aku kalau kau still ada perasaan dekat namja tak guna ni!"

Jungkook kemudian tersenyum sinis kepada IU

"Kalau kau betul nakkan aku,kau kena hilangkan dia dari dunia ni dulu,faham tak sayang?"

IU menggetapkan bibir dia. Jungkook dah tergelak sinis

Jungkook membiarkan IU yang melutut di kakinya. Jungkook mencengkam rahang namja itu. Disepaknya perut namja itu sehingga darah pekat keluar dari mulut namja. Jungkook gelak puas.

"Kau nak aku langkah mayat kau?"

Jungkook menyumbat isi botol itu ke dalam mulut namja. Nama lemah,selemah-lemahnya. Jungkook menunjal kepala namja.

"Hidup lagi ke kau?"

Jungkook tersengih melihat mulut namja yang sudah berbuih. IU menutup matanya menggunakan kedua belah tangannya. Dia kesiankan boyfriendnya. Jungkook sumbat racun tikus!

"Kau nak aku langkah mayat kau?"

Jungkook melangkah badan si namja yang sudah kaku tidak bernyawa.

"Easy. Aku dah langkah mayat kau"

Jungkook memandang IU.

"Apa lagi yang kau nak?"

IU menggeleng. Matanya dah membengkak. Rambutnya juga serabut. Jungkook melangkah ke arahnya. Ditolaknya badan IU yang kecil agar terbaring di atas lantai. Kemudian Jungkook memandang oppa IU.

"Izinkan aku rasa dia ya!"

Oppa IU dah terbaring lemah. Matanya sayu melihat keadaan adik perempuannya. IU makin kuat menangis

View Of The Love #J.J.KWhere stories live. Discover now