Türklere Çağrı

774 13 0
                                    

Günümüzde tarihin hiç bir önemi kalmamıştır. Çocukların boş beyinleri saçma sapan şeylerle dolduruluyor. Tarihini bilmeyen bir millet ise yok olmaya mahkumdur, Türkiye'de her geçen gün yok olmaya doğru gidiyor.

Batının fuhuşçu ve uyuşturucu bağımlısı serserilerini örnek alan çocuklarımız milli bilinçten bi haber yaşıyorlar. Saatlerini bilgisayar ve televizyon başında geçiren çocuklar dizilerde ki saçmalıkları örnek alıyor ve hayatlarında uyguluyorlar. 

Daha kötüsü bu dizi, film ve programlar psikologlar tarafından hazırlanıyor. Amaç yeni Türkiyeyi şekillendirmek, toplumun ahlakını bozmaktır.

Burada bizlere düşen görevse, çocuklarımıza milli ruhu aşılamak. Herkes kardeşini, çocuğunu vs. Çanakkale'ye götürmeli... onlara eli boş kitaplar okutmamalısınız. Tarihimizi anlayacakları dilde anlatmalı ve Türklüğün önemini öğretmelisiniz. Bunun yanında, Çanakkale çizgi filmini izletmelisiniz, çocuklar için yazılmış milli ruhu canlandıracak masallar, kitaplar okutmalısınız.

Yoksa her adımda onları kaybedeceksiniz, onların kaybolması demekse geleceğin kaybolması demektir. Batının piçleri gibi büyüyecekler ve onlar gibi yaşayacaklardır... Son olarak ta Hüseyin Nihal Atsız'ın sözüyle bitirmek istiyorum.

Yüzlerce büyük millî kahraman dururken maymun suratlı, kan içici, riyakar Asya ve Avrupa serserilerinin resimlerini duvarlarına asacak kadar beyinsiz ve haysiyetsiz olanlara gerçeği öğretmek için boşuna vakit harcama. -Atsız-

Çanakkale Mahşeri ve UnutulanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin