#21

1.9K 115 158
                                    

Pożegnałem się z Hinatą i wróciłem do domu.

- Tobio mów następnym razem, że gdzieś wychodzisz! Martwiłam się.

- Oh...wybacz - no tak nic jej nawet nie powiedziałem.

- Wychodzę na chwilę do ogrodu a w mieszkaniu nikogo nie ma.

- Tak wiem, wybacz.

- Siostra Hinaty jest całkiem słodka nieprawdaż? - wzdrygnąłem się na te słowa.

- Taa masz rację.

- Następnym razem zaproś ją razem Hinatą to przygotuję coś do jedzenia, dobrze?

- Taaa.

- Chcesz kanapki czy coś? - spytała udając się do kuchni.

- Nie dzięki.

- No dobrze jak będziesz chciał to za godzinę będzie popcorn.

Poszedłem do pokoju i położyłem się na łóżku. Leżałem tak dziesięć minut może dłużej gdy dostałem powiadomienie na telefon. Chwyciłem urządzenie.

19:20

Hitan : Co u ciebie?

19:21

NarzekającyKageyam : Nie miałeś przypadkiem focha?

19:23

Hitan : Może...

19:24

NarzekającyKageyama : Czy my się znamy, bo znasz mnie a sam się nie przedstawiłeś.

19:26

Hitan : Nazywam się...Hayato Ikina.

19:28

NarzekającyKageyama : To skąd nazwa Hitan? Myśłałem, że będzie ona związana z imieniem czy nazwiskiem.

19:30

Hitan : Pies się tak nazywa.

19:32

NarzekającyKageyama : Nie wnikam ale czemu uważasz, że jestem popularny?

19:33

Hitan : Bo jesteś przystojny i grasz w siatkę.

19:35

NarzekającyKageyama : Naprawdę zaczynam cię uważać za stalkera.

19:36

Hitan : Przecież nie śledzę cię na każdym kroku, siedzę u siebie w pokoju i z tobą piszę.

19:37

NarzekającyKageyama : Mam nadzieję. Wspominałeś coś o psychofankach.

19:39

Hitan : No zawsze gdy chodzisz na przerwie czy to na trening czy po mleko zawsze są na każdym zakręcie i wbiją swoje gały w ciebie jak w obraz czy coś.

19:41

NarzekającyKageyama : Teraz to jeszcze bardziej wydaje mi się, że jesteś stalkerem.

19:43

Hitan : No wiesz co -.- nie wiem co one w tobie widzą bo wieje od ciebie grozą a ostatnio stałeś się jakiś inny trochę milszy ale i tak te głupie dziewczyny za tobą patrzą.

19:45

NarzekającyKageyama : Kiedyś to już pisałem ale czy ty jesteś zazdrosny?

Chcę cię sprawdzić [KageHina] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz