Elég Rossz...
A tegnapi meglepetés után a mai nap egy valóságos hideg zuhany volt... Na, de kezdjük az elejétől...
A kiskutyám nyalogatására keltem fel, amitől egy mosoly kúszott az arcomra.
- Jó reggelt Bogyó, hogy aludtál? - fordultam a kutyusom felé, aki vakkantott egyet - Akkor ezt egy igennek veszem.
Még mielőtt kiszálltam volna az ágyból, váltottam pár szót chatben Kirával, akinek most reggel még nem nagyon járt az agya, így nem volt annyira bőbeszédű. Miután befejeztük a beszélgetést, kiválasztottam a szekrényemből egy barack színű dresszt, ami ahhoz képest elég jól nézett ki, pedig egyáltalán nem az én stílusom.
- Gyere Bogyó, menjünk le - kaptam fel az ölembe a kis tacskót, majd lebaktattam a lépcsőn. A hallban a Nagyim fogadott.
- Szervusz! - köszönt, majd azonnal bele is vágott a közepébe - Emlékszel Mr. Svensson lányára?
- Jó reggelt! Persze, hogy emlékszem - simogattam meg Bogyó buksiját.
- Nos, akár örülsz, akár nem, egy hétre vendégségbe jönnek hozzánk.
- Rendben, úgy is nem sokára megyek haza.
- Nem egészen. Még egy hétre kikértelek a gimnáziumból - jelentette be hideg hangnemben, mire a vér is megfagyott az ereimben.
- Tessék? - kerekedtek ki a szemeim akkorára, mint még soha.
- Kamilla. Muszáj felmérnünk a terepet, hogy kikkel állunk szemben. Semmi kifogást ne halljak meg ez ellen. Érthető? - utáltam mindig is, amikor valamit az én beleegyezésem nélkül tesznek meg. A Mamám pedig minden egyes alkalommal ezt tette. Már az is sok volt, hogy hirtelen hercegnőnek kell lennem, az meg még több, hogy mindenben helyettem döntenek.
- Érthető... - sóhajtottam, beletörődve végül a helyzetbe. - Pontosan mikor is érkeznek?
- Egy óra múlva - mondta a Nagyanyám, mire bólintottam. - És Kamilla, kérlek...
- ... öltözz megfelelően, és viselkedj jól! - fejeztem be helyette is közömbösen.
- Ahogy mondod - azzal megfordult, és elindult a tárgyaló felé. Megforgattam a szememet, majd a lépcső felé vettem az irányt.
Amint felértem a szobámba, neki is láttam a készülődésnek, hogy a Mamám elégedett legyen. A hajamat kiengedtem, majd apró hullámokat raktam bele, hogy elegánsabban nézzek ki. Egy kis natúr sminket gyorsan csaptam az arcomra, majd felkaptam Bogyót az ölembe, és lementem a hallba.
Amikor leértem az előszobába, láttam, hogy már minden alkalmazott türelmesen várakozott Mr. Svensson fogadtatására. Beleértve Hunort is. Ránéztem, mire a tekintetünk találkozott. A barna szemével tetőtől talpig végig mért, majd a tekintetét újra az enyémekre szegezte. Hirtelen egy meleg borzongás futott át rajtam, amitől a szőr is felállt a hátamon. Éreztem, hogy az arcom lassan vörösbe burkolózott, ami miatt azonnal le is hajtottam a fejemet. Viszont pár másodperc múlva újra felnéztem, ugyanis a hatalmas ajtót kinyitották. Egy alacsony, Unicumos üveg alakú férfi és egy velem egykorú szőke lány lépett be a terembe. Az alkalmazottak mind meghajoltak, majd a két vendég felénk kezdett el sétálni. Mikor megálltak előttünk, meghajoltak és pukedliztek. A férfi a fekete haját hátrasimította, majd kezet csókolt a Nagyinak.
- Isten hozott Littiába! - mosolygott a Mamám a Svensson családra.
- Köszönjük a meghívást! Hadd mutassam be a lányomat Felség, Priscilla Svensson-t - mondta egy gusztustalan mosoly keretében a férfi.
أنت تقرأ
Meglepetés Hercegnő ✔️/ Javítás alatt!
مغامرةFehér Kamilla élete egyáltalán nem átlagos. 18 éves korában kiderül, hogy Littia trón örököse, így rákényszerül arra, hogy a nagymamájától - aki történetesen a mostani uralkodó - leckéket vegyen. Kamilla még nem is tudja, de ezek után jön csak a fek...