Sabah saat 5.30 tu laurenn jason ın kapısına vurarak jason diye seslendi jason: geliyorum lauren dedi ve kapıyı açtı oda hazırdı ve harita ya giden yolculukta son gün dü bu haritayı alıp uçakla Antartica ya geçip babasını alıp dönecekti jason ve arabaya bindiler direksiyona jason geçti arabayı çalıştırdı ve yavaşça gaza basarak hareket etti uzun bir sessizliğin ardından lauren; kim bunlar jason biliyormusun kim bunlar diye korku içinde söylendi jason bilmiyorum lauren bilmiyorum ama bizimde bir şey bilmediğimizi biliyorlar o yüzden bize gözükmüyor ve bize zarar vermiyorlar bilerek polis e tutanak tutturdum çünkü takip edildiğimizi anladığımızı bilmemeliler eğer bilirler ise bize zarar verirler. Lauren evet haklısın galiba dedi ve sustu. Benzin yine yanmaya başladı depo boşalmıştı jason bir istasyon gördü ve benzin almak için durdu. Benzin pompasına yöneldi ve benzin deposunu açarak pompayı bıraktı bir yandanda etrafa sakin gözler ile bakıp enteresan bir durum olup olmadığını kontrol ediyordu. Takip edildiklerini orada bir yerde olduklarını biliyordu ama emindi onlara daha zarar vermiyeceklerdi amaçları babasının yerini gösteren haritaydı babasının laurenden istediği eşyalar abd nin bilimsel üst adresi idi ama laurendaki harita ise albertin ve yapacağı buluşun adresiydi. Bu nu net olarak biliyordu jason bir plan yapmalıydı.!! Haritayı alıp havalimanına onlardan önce gidip uçağa binecekti ama nasıl düşünüyordu. Pompa doldu ve arabaya bindi laurena beş dakika beklemesini kahve alacağını söyledi ve sende istermisin dedi lauren çok iyi olur dedi. Jason markete doğru ilerledi ve telefona yaklaşarak bir telefon numarası çevirdi 2 kez çaldıktan sonra telefon açıldı merhaba ben tom dedi karşıdaki ses tom ben jason yardıma ihtiyacım var dedi jason ve bir kaç dakika konuşup telefonu kapadı kahveleri aldı ve arabaya bindi laurena kahveyi uzattı ve lauren newyork ta nerde saklı harita dedi. Lauren annesinin evinde yatağının altında olduğunu ve anahtarın çiçek saksısında olduğunu söyledi ve ekledi neden soruyorsun ki jason laurene bakıp gülümsedi lauren jason un planı olduğunu anlamıştı ve plan ne dedi jason bana güven şansımız yaver giderse eve gitmeden harita bize gelicek dedi. Ankesörlü telefondan bilerek konuşma yapıyordu jason çünkü onlar kolay kolay dinlenemezdi.
Jason yorulduğunu söyliyerek lauren sen kullan lütfen dedi saat tam olarak öğlen 3 tü az kalmıştı newyorka lauren a newyorka girmeden bir daha mola vermesini söyledi biraz uyuyup dinleneyim dedi gözlerini kapattı. Ve newyorka az bir yol kala lauren jason a seslendi burda mola verelim dedi jason arabadan inip sakin gözlerle etrafı kolaçan etti ve markete doğru ilerleyip kahve almak için sipariş verdi lauren ise tuvalete gitti biraz sonra lauren geldi ve jason ın yanına oturdu hallettin mi dedi jason evet konuştum direk havalanına gidiyoruz dedi ve kahveden bir yudum alıp etrafına bakındı kahveleri bitmişti ve arabaya doğru yürümeye başladılar arabaya binip newyork havalimaına doğru yola çıktılar. Yaklaşık 3 saat gibi bir yol vardı önlerinde jason direksiyondaydı heyecanlanıyorlardı ve korkuyorlardı. Ve 3 saatlik yolculuk başlamıştı . Jason arada bir aynalara bakıyordu ama takip eden kimseyi göremiyordu ama biliyordu ordalardı. Havaalanına artık çok az kalmıştı ve şimdi plana uymak kalıyordu araba ile havalimanı parkına girdiler arabayı park ettiler ve perona doğru ilerlediler. Uçak biletlerini alıp xray cihazına yöneldiler çantalarını bıraktılar ve sıraya geçtiler sıra jason a gelmişti memur yüzüne bakarak neden Antartica diye sordu? Jason babamı ziyarete gidiyorum dedi ve memur sert bir ifade ile iyi yolculuklar dedi lauren da idi sıra ve aynı soruyu laurena da sordu neden Antartica dedi? Lauren patronumu ziyarete gidiyorum oğlu ile beraber dedi memur iyi yolculuklar dedi. Evet uçağa bineceklerdi ama harita yoktu lauren jason a ne yaptın harita yok nerde diye sordu merak etme lauren harita uçakta ve güvende dedi nasıl dedi? Lauren!! Jason takip edildiğimizi biliyoruz bizi takip ediyorlar arkadaşımı değil dedi uçağa bindiler ve yerlerine oturdular ve 2 koltuk ileride jason ın arkadaşı tom da vardı sadece gözleri ile merhabalaştılar. Çünkü biliyorlardı onlar kimse burdaydılar ve onları izliyorlardı..!!! Uçak yavaş yavaş hızlanmaya başlayarak kalkışını gerçekleştirdi. Evet şimdi sırada Antartica vardı ama bu bukadar kolay değildi.!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düz dünya mı? Küre dünya mı? Cevap Antartica mı?
FantasíaAntartica nın gizeminde yolculağa nedersiniz ? Ya doğruları öğreneceksiniz yada doğru bildiğiniz yanlışlar ile yok olacaksınız.