ABD ANTARTİCA BİLİM MERKEZi

7 5 0
                                    

Jason sandalye üzerinde arkasına dönmeye çalışıyordu bir sağa bir geriye çekip duruyordu sandalyeyi ve duyduğu ses tekrar konuştu: jason boşuna enerji harcama arkanı dönsen bile beni göremeyeceksin. Ben hem burdayım hemde yokum jason..!
Jason: kimsiniz siz bizden ne istiyorsunuz  ??
Cevap gecikmedi bizim kim olduğumuz önemli değil.
Önemli olan babanın bizden aldığı harita jason.
Onu senden almamız gerekir . işte sen ve arkadaşın bu yüzden burdasiniz.
Jason: bizde sizin istediğiniz harita yok bayım. Biz buraya sadece babamı görmeye geldik.
Karşımda oturan bayanı ve beni hemen bırakın. Kaybolduğumuz anlaşılırsa sizin için bu hiç iyi olmaz bayım.
Ses tekrar konuştu biraz alaycı ve gülerek jason sizi kimsenin aramadığını biliyoruz ve yanlız olduğunuzuda o yüzden böyle saçmalıklara gerek yok haritayı verin ve gidin.
  Tom bu sırada jason ve lauren ın ortada olmadıklarını anlamıştı çünkü resepsiyonda ki masa üstünde gazete yoktu
Biraz beklemeyi düşündü belki uyanamadılar dedi kendi kendine ama birden bu ona iyi bir fikir olarak gelmedi jason ve lauren yoksa demekki benide kimse izlemiyordu diye düşündü ve emin olmak için jason ın odasına gitmeliydi yavaş adımlarla asansöre ilerledi ve asansörün düğmesine bastı ve asansörü beklemeye başladı..
Asansörü beklerken eğer yoklarsa ne yapabileceğini düşünüyordu tek başına bir şey yapamazdı muhakak birilerine söylemeliydi. Asansör geldi ve adım atarak asansöre bindi asansörde kısa bir yolculuktan sonra jason ın odasına geldi kapıyı vurdu ama ses yoktu. Bir daha vurdu yine ses gelmedi cebinden bir kredi kartı çıkardı ve hafifçe kapıyı zorladı kapı açıldı ve içeri girdi.
İçerde kimse yoktu herhangi bir kargaşa da gözükmüyordu
Etrafa bakındı bir şey bırakmış olmalıydı jason
Birden gözü kütüphane masasının üstünde duran gazeteye takıldı ve yavaşça gazeteyi alıp bakmaya başladı...
Ve aradığını buldu gazetenin bulmaca sayfalarında .
Bir şifre bırakmıştı jason...
Tom gazeteyi alıp kendi odasına doğru ilerlemeye başladı kapıyı kapattı. Ağır adımlarla odasının önüne geldi sağına ve soluna bakıp kapısını açtı içeri girdi ve kapıyı kapattı.
Gazetedeki bulmaca sayfasını açıp şifreyi çözmeye başladı.
Şifre aynen söyleydi biz yarın babamın kampına gideceğiz ama sen gelmeyeceksin bizi bekle sadece dostum. Yazıyı okuduktan sonra gazetenin lobide olması gerektiğini bildiğinden ters bir leyler olduğunu anlamıştı fazla vakit kaybetmesine gerek yoktu bunu biliyordu.
Tom hemen odasından çıkıp albertin kampına gitmek için taksi çağırdı. Albert amerikalı olduğu için gideceği kampın yerini biliyordu tom ona orada yardım edebilecek birileri olduğundan emindi. Arkadaşı ve hiç tanımadığı lauren tehlikedeydi. Taksi geldi ve tom taksiye binerek amerika bilim kampı dedi Antarticada bilim kentleri yani bilim adına orda bulunan binalar arasında çok bir mesafe bulunmuyordu. Taksi hareket etti ve tom aklındaki şüphelere cevap bulmaya çalışıyordu.
Yaklaşık 30 dakika yolculuktan sonra taksi kampın önüne geldi ve durdu. Tom parasını ödeyerek taksiden indi.
Ve yaklaşık 30 adım artıktan sonra xray cihazı önünde bekleyen asker ile göz göze geldi ve cihazdan geçti ve dönerek yetkili olarak kimle görüşebilirim diye sordu.?
Asker albay Clark la efendim diye kısa ve net bir cevap verdi.
Tom içeri girerek öncelikle içeride sağdaki masada oturan sarışın olan bayana doğru ilerleyerek iyi günler Albay Clark ile görüşecektim.
Sarışın bayan: albay şu anda içerde bir toplantıda efendim.
Oturup bekleyebilirsiniz. Tom: peki dr albert burdamı onun ile görüşebilirmiyim diye sordu bu seferki cevap ise dr albe albert biraz kekeleyerek geldi evet dr albert dedi tekrar tom
Efendim o görevde şu an Antartica nın iç kısımlarında siz oturun gerekli bilgiyi size Albay Clark verir.
Tom ilerideki koltuğa oturmak için hareket etti ve bir terslik olduğunu anladı. Ama yapacak hiç bir şey yoktu Albay Clarkı beklemek zorundaydı.
Koltuğun karşısında su makinası vardı kalktı be bir bardak su koydu içerken bir ses duydu efendim bu bayım sizin ile görüşmek istiyormuş dr albert hakkında sanırım diyordu.
Yavaşça bardağı çöpe atarak ilerledi ve merhaba efendim ben Tom sizde Albay Clark olmalısınız.
Evet bay Tom ben Albay Clarks memnun oldum.
Dr alberti sormuşsunuz yakınınızmı?
Evet sayılır arkadaşımın babası
Onu görmeye geldik ama sanırım görevdeymiş.
Evet dr albert görevde ama peki Dr albert in oğlu ile geldiyseniz o nerde?
Zannedersem ben uyuya kaldım o da erken çıktı buraya gelecektik beraber belkide gelmiştir diye buraya geldim ama sanırım gelmedi.
Hayır bay Tom gelmedi
Peki anladım efendim size iyi günler dilerim
Albay clark: siz iyimisiniz bayım renginiz bembeyaz oldu
Buyrun oturun arkadaşınızı burda bekleyin hem dinlenmiş olursunuz. Teşekkür ederim Albay peki dr albert ne zaman gelir?
Antartica da çıkılan görevler uzun sürer bay Tom bilmiyorum malesef ve iletişim kurmak da çok zor hatta imkansız eğer iletişim kurabilirsek sizin geldiğinizden bahsederiz. Teşekkür ederim albay
Tom çok çabuk düşündü
Jason ve lauren yoktu ve burayada gelmemişlerdi düşüncelerinde haklı çıkmıştı başları beladaydı albert yoktu ona yardım edebilecek tek yer burasıydı. Ve bundan birilerine bahsetmek zorundaydı.
Albay Clark: bayım iyimisiniz dedi tekrar siz en iyisi biraz dinlenin sonra arkadaşınız gelince konuşuruz tekrar size iyi günler şimdilik..
Albay diye seslendi Tom albay sırtını dönerek buyrun bay Tom!!!
Sizinle özel olarak konuşabilirmiyiz?
Albay tabi ki buyrun :
Tom olanları tek tek albaya anlattı ve arkadaşının kaçırıldığını sandığını ve onu bulması gerektiğini.
Albay pek şaşırmışa benzemiyordu
Bay tom sizi anlıyorum ama size nasıl yardım edebilirim biraz düşünmeliyim ve üstlerim ile konuşmalıyım siz burda beni bekleyin lütfen diyerek tom un yanından ayrıldı.
Tom iyi mi kötümü yaptığını bilmiyordu ama onlara yardım edebilecek tek yer burasıydı bunu biliyordu.
Beklemeye başladı az bir zaman sonra Albay Clark kapıda belirdi ve tomun yanına yürüyerek Bayım üstlerimle görüştüm lütfen beni takip edin size yardım edeceğiz..

Düz dünya mı? Küre dünya mı? Cevap Antartica mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin