Jason gazeteyi açtı ve ilk dikkatini çeken Tom un yazdığı nottu vostok nehri bitmiyor ilerliyor ve sonunda büyük bir kıta ya varıyor notu idi Tom bunu büyük olarak yazmış ve kare içine almıştı. Altında ise çok kısa bir not daha vardı Bu imkansız.,!!! Eğer doğru ise bu çok büyük ama çok büyük bir buluş yada dünya için bir yalanın çöküşüdür. Diye bir not daha yazmıştı. Lauren da aynı şekilde önce notları gördü ve jasona dönerek bu nedemek? Dedi
Jason bende bilmiyorum lauren ama sanırım ki çok kötü bir şeyin içindeyiz diyebildi sadece.
Jason harita ya bakmaya başladı ve haritanın Antartica ya ve daha da önemlisi vostok nehri bitimindeki kıtanın haritasıydı.
Lauren gördüğüm kadarı ile bu haritada bu nehirden sonra
Büyük bir kıta olduğunu görüyorum
Lauren aynı şeyi bende görüyorum jason ve bu harita nın çoğu bu kıtaya ait
Bu nedemek bu imkansız .!! eğer doğru ise bu dünya için bir yalanın çöküşüdür. Haritayı detaylı bir şekilde incelemeye devam ettiler vostak nehri Antartica nın altından akan bir nehirdi ve buradan yeni kıtaya gidişi gösteriyordu. Antartica nın buzul kaplı ıceberg dağları üzerinden değil vostok nehri içinden bu nasıl birşeydi.
Jason: lauren sabah ilk olarak kahvaltımızı yapalım dikkat çekmemek için ve daha sonra doğruca babamın bulunduğu üsse gidelim bakalım bizi kim karşılayacak. Lauren evet jason biraz dinlenmemiz gerekir haklısın. Tom a nasıl söyleyeceğiz bunu merak etme sıra bizde tom bizden haber bekliyor sabah ona haber veririm ama bizimle gelmicek sadece nereye gittiğimizi bilecek lauren.
Lauren: korkuyorum jason
Jason: korkma lauren sana zarar vermelerine izin vermem
Diyerek lauren ın gözlerine bakarak gülümsedi lauren teşekkür ederim jason diyerek jason a sarıldı jason lauren ı sıkıca kavrayarak elini laurenın saçlarına götürerek okşadı ve diğer eliyle lauren ı başının iki yanından tutup gözlerine bakarak sen benim için değerlisin diyerek dudaklarını lauren ın dudaklarına götürdü ve ufak bir öpücük kondurdu lauren da jason a karşı boş değildi ve o da bu öpücüğe karşılık vererek jason a öptü. Buz gibi Antartica gecesi birden iki kişinin birbirlerine olan aşk ve tutkuları ile ısınmıştı. Jason yavaşça lauren ın boynunu öptü ve ellerini lauren ın vücüdunda gezdirdi jason uzun zamandır lauren ı hayal ediyordu bunu gerçekten istiyordu lauren jason ın ellerini vücudunda hissetti ve bundan çok hoşlanmıştı lauren jason a aşık olmuştu bunu biliyordu ve jason ı istiyordu ve iki kişinin arzuları onları birleştirmişti. Jason: lauren çok güzel bir geceydi lauren: evet bencede jason diyerek gülümsedi jason: şimdi gitmeliyim aynı odada kalmamalıyız lauren sakın korkma hemen yanındaki odadayım ve kulağım senin odanda olacak sana asla zarar gelmesine izin vermem diyerek yataktan kalktı üzerini giyerek odasına ilerledi.
Lauren ın içi sevinç doluydu ve korkmuyordu sanki artık banyoya girdi ve duş almaya başladı.
Jason odasına geldiğinde aynada yüzünün gülümsediğini fark etti çok muhteşem hissediyordu lauren a aşık olmuştu en sonunda bunu kendisine ispat edebilmişti.
Yavaşça banyoya duş almak için girdi. Duş aldıktan sonra odadaki koltuğa oturdu ve bir kahve aldı gazeteyi açarak bulmaca sayfasına bir kaç şifre yazdı .
Tom un yaptığı çizim sayfasını tabakta yaktı. Ama harita Jason nın beynine kazınmıştı görsel yeteneği çok yüksek bir hocaydı . Tabağı temizledikten sonra yatağa uzandı ve laurenı düşünmeye başladı onu kaybetmek istemiyordu. Gözlerinin kapandığını hissetti ve uyuya kaldı.
Lauren duş aldıktan sonra yatağa uzandı ve jason ı düşünerek dua etti ve az bir zaman sonra uyuya kaldı.Jason gözlerini yavaş yavaş açtı ama hareket edemiyordu
Ve burası akşam yatmış olduğu yer değildi ve bir sandalyenin üzerinde elleri bağlı ayakları bağlı idi karşısında da lauren duruyordu elleri ve ayakları bağlı olarak.
Jason lauren a seslendi lauren iyimisin? Lauren cevap ver..!!
Ve odanın içersinde yankılanan bir ses duydu . Korkma sadece şimdilik uyuyor.
Jason bağırmaya başladı sende kimsin nerdeyiz biz bu ne demek oluyor ?
Lauren uyanmaya başladı ve gözlerini açtığında jason ı karşısında gördü elleri ve ayakları bağlı jason jason nerdeyiz biz ne oldu
Jason korkma lauren öğreneceğiz..!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düz dünya mı? Küre dünya mı? Cevap Antartica mı?
FantasíaAntartica nın gizeminde yolculağa nedersiniz ? Ya doğruları öğreneceksiniz yada doğru bildiğiniz yanlışlar ile yok olacaksınız.