UÇAK

11 9 1
                                    

Uçakla yaklaşık olarak 6 saat sürecekti Antartica tabi bu hava şartları ile ilgiliydi. Jason : lauren harita tom da 2 koltuk ilerimizde oturuyor yavaşça bak gördünmü? Lauren: evet gördüm jason . Peki ama haritayı nasıl alıcaz jason? Bizi izliyorlar ve onların kim olduklarını bilmiyoruz jason: haritayı almıcaz lauren sadece haritayı izleyeceğiz o nemek dedi lauren .!! Harita tom da kalacak ve biz tomu izlicez ve peşimizdekilerde bizden şüphelenmicekler dedi jason lauren: evet evet bu mükemmel bir fikir jason diyerek jasona sarıldı ve çok geçmeden mahçup bir şekilde pardon dedi sadece çok rahatladım diyebildi utancından jason gülümseyerek önemli değil lauren ama hoşuma gitmedi de değil diyerek bu sefer laurenı köşeye sıkıştırmıştı. Jason birşeyler içermisin diye sordu lauren evet aslında birşeyler de yiyelim dedi jason hostese seslenerek sipariş verdiler jason: annen için üzgünüm lauren daha önce söyliyemedim
Lauren üzgün bir ses tonuyla önemli değil jason dedi. Annem uzun zamandır hastaydı diyebildi sadece. Bir kaç dakika sessizlikten sonra jason: babamla uzun zamandır çalışıyorsun lauren biraz düşün bu bulmuş olduğu şey ne olabilir acaba .!! Bir şeyler olmalı lauren
Jason baban la 10 yılı aşkın süredir beraber çalışıyorum o beni çok beter durumdan kurtardı bende ona sadakatimi verdim onu gerçekten çok seviyorum o çok iyi bir adam jason bu projeden önceki projeleri hakkında her bilgiye sahibim ama bu bu proje jason hiç birşey bilmiyorum. Sadece baban çalışırken odasına girip çıktığımda görmüş olduğum bazı çizimler ve birileri ile konuşmalarına şahit olduğum bir kaç dakika var ve baban hemen odayı terkedip benden gizli konuşmaya devam etti zaten bu anlattıklarımdan yaklaşık 5 gün sonra Antartica ya gitti jason. Jason: bu çizimler neydi konuşmada duydukların meydi lauren ? Çizimlerde hatırladığım kadarıyla çok büyük yapılar ama mimarisi çok farklı bir yer o yerin önünden geçen bir nehir yada deniz sanki sanki bir yağlı boya manzara resmi gibiydi bana saçma geldi. Anlam veremiyorum hala ya konuşma lauren ? Konuşmadaki kelimeler sanki şey ni isim söylüyordu bostok muydu bastak mıydı oradan girmeliyiz diye ama sonra zaten dediğim gibi çıktı gitti odadan jason sadece bildiklerim hatırladıklarım bunlar inan bana jason.!!
Jason inanıyorum ve o bostok değil lauren vostok gölü Antartica buz denizinin altındaki sıcak nehirin ismi. Lauren şaşırmıştı efendim istedikleriniz diye bir ses geldi siparişi unutmuşlardı ve siparişleri alarak yemeğe başladılar bir taraftan da düşünüyorlardı ve tartışıyorlardı birden jason lauren bu nehir evet bu nehir bizi babama götürecek dedi. Lauren evet jason bende öyle düşünüyorum dedi. Tom ilerde oturuyordu ve elindeki haritayı incelemeye çalışıyordu ama tabi ki gerçek haritayı değil gerçek haritanın gazeteye çizdiği görüntüsünü Harita tamamen Vostak nehri ile ilgiliydi vostok a giriş ve vostak tan çıkış bu nehir çok uzun bir nehirdi haritaya göre 80 ila 100 km arasında peki nehir nereye gidiyordu. Tom bunu anlıyamıyordu orası Antarticaydı ve her yer buzdu .
Ve oranın devamı tekrar başladıkları yerdi Toma göre çünkü dünya haritasından baktığında vostok nehri uzun bir akış yolunu izledikten sonra tekrar güney yarım küre geliyordu. Bu garipti ama tom un çizdiği haritada güney yarım küre yoktu aslında hiç bir şey yoktu belirsizdi..!!
Yaklaşık olarak 1,5 saat kadar yolları kalmıştı. Tom nereye gideceğini biliyordu Tom amerikan deniz kuvvetlerinde çalışmış bir yüzbaşı idi körfez savaşında görevini bırakıp istifa eden bir adamdı ona göre savaş çok saçma çağ dışı bir olaydı bu yüzden görevinden ayrılmış eski ama başarılı bir askerdi tom zeki bir adamdı. Ve vostok nehirine gitmesi gerektiğini ve bu haritada çok önemli bir şey olduğunun farkındaydı.
Lauren ve jason yemeklerini bitirmiş ve kahve içiyorlardı lauren: neden annen öldüğünde gittin jason?
Jason: gitmem gerektiğini düşündüm kalamazdım. Çünkü annem benim yüzünden öldü lauren
Lauren hayır jason baban bana herşeyi anlatırdı sizlerle ilgili ve o haklıymış jason sen çok iyi birisin.
Jason : bunları konuşmak istemiyorum lauren hazırlansak iyi olur Antartica ya gelmek üzereyiz lauren diyerek önce gözlerini sonrada kafasını kaçırarak soğuk gözler ve derin düşüncelere dalarak buz kıtaya baktı.

Düz dünya mı? Küre dünya mı? Cevap Antartica mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin