General born Albay clarka dönerek onları bekliyorum diye emir verdi ve kafasını hafifçe çevirerek hafif gülümseyerek Bay tom benimle gelin lütfen diye seslendi Tom emredersiniz general diye tok ve sevinçli bir ses ile cevap vererek generali takip etmeye başladı kapıdan çıkarak az önce girdiği uzun koridordaydılar ve yanyana arkalarında askerler ile koridorun sonuna doğru yürümeye başladılar.
Jason önündeki askere seslenerek daha ne kadar yolumuz kaldı asker: 10 dakika efendim diye cevap verdi jason lauren a dönerek az kaldı biraz sonra dahada güvende olacağız dedi lauren: jason bunlar kim ve orda olduğumuzu nereden biliyorlar jason: bilmiyorum lauren ana 10 dakika sonra herşeyi öğreneceğiz bildiğim tek şey şu an güvendeyiz.
General ve Tom koridorun sonunda ki odaya gelmişlerdi general ekrana şifreyi girdi ve kapı açıldı ve Tom ile beraber içeri girdiler arkasındaki askerkerde onları takip ederek odadaki yerlerini aldılar tam o sırada general Tom un sorusunu sormasına fırsat vermeden sabret yüzbaşı herşeyi öğreneceksiniz kendinden emin ve tok bir sesle konuştu
Tom dahada şaşırmıştı gözü birden masanın üstünde duran tahta bir isimliğe takıldı çok güzel kabartma ile general born yazıyordu general beğendinizmi bay Tom diyerek Tom a seslendi Tom evet general çok güzel bir kabartma yazısı kızım jeni o hediye etti bana çok güzelmiş efendim diyerek gülümsedi gözü odayı tarıyor du şimdi ve birden ekranda sanki uzay gemisini andıran müthiş bir uçak gördü ama bu hızlı değildi sanki yerinde duruyor ama sanki yavaş yavaş hareket ediyordu general Tom a dönerek sence bu nedir diye gülerek seslendi Tom bilmiyorum efendim ana bizim teknolojimizin bukadar ilerde olduğunu sanmıyorum diyerek cevap verdi.Arabalar jason ve lauren ın içinde olduğu aracı takibi bırakıyorlardı jason askere tekrar seslendi geldikmi? Evet efendim diyerek arabayı bir hangarın önünde durdurdu ve aşağıya inerek kapıları açtı Jason ve lauren yavaşça arabadan indiler ve karşılarında onları karşılayan iri yapılı bir adamın sesini duydular ben Albay Clark sizde sanırım bay jason ve bayan lauren olmalısınız diyerek elini uzatıp el sıkıştılar Albay beni takip edin lütfen diye seslendi jason ve lauren siz kimsiniz efendim sizi tanımıyoruz bile diyerek ne kadar korktuklarını anlatıyorlardı aslında Albay merak etneyin herşeyi öğreneceksiniz beni takip edin lütfen diyerek arkasını dönerek yavaş adımlar ile ilerlemeye başladı jason ve lauren çaresiz bir şekilde Albay ın arkasından onu takip etmeye başladılar.
Yaklaşık olarak 3-4 dakika sonra bir kapının önüne geldiler Albay ekrana şifreyi girdi ve kapı açıldı Albay bay Jason buyrun lütfen diyerek onları içeriye davet etti jason ve lauren içeriye girdiler ve girdikleri yerin çok büyük bir koridor olduğunu ve çok sayıda odanın olduğunu ve içerisinin kalabalık olduğunu gördüler.Jason Albay a dönerek biz neredeyiz efendim burası neresi Albay AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ AnTARTİCA bilim merkezindesiniz. Korkmanızı gerektirecek hiç bir durum yok burda güvendesiniz
Jason teşekkür ederim Albay ama bizi nasıl buldunuz bizi nereden tanıyorsunuz Albay az sonra herşeyi öğreneceksiniz efendim diyerek buyrun bu taraftan diyerek beraber yürümeye başladılar koridorda.General bay tom bizim teknolojimiz çok daha ilerde az sonra arkadaşlarınız burada olacak siz ve arkadaşlarınız herşeyi öğreneceksiniz kafanızdaki bütün soruların cevaplarını arkadaşlarınız ile birlikte öğreneceksiniz. Askelerden biri generallin kulağına eğilerek birşeyler fısıldadı general ayağa kalktı ve bay tom arkadaşlarınız giriş yapmışlar ve bir kaç dakika içinde burda olacaklar oturun lütfen diyerek seslendi.
Bir kaç dakika sonra kapı açıldı ve Albay içeri girdi arkadındanda jason ve lauren..!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düz dünya mı? Küre dünya mı? Cevap Antartica mı?
FantasíaAntartica nın gizeminde yolculağa nedersiniz ? Ya doğruları öğreneceksiniz yada doğru bildiğiniz yanlışlar ile yok olacaksınız.