3.rész

109 6 0
                                    


6:54,ami csak is egy dolgot jelent: mehetek suliba. Mondanom se kell nem valami fényes hangulatba keltem. Mire összekészülődtem nagyi már épp jött fel megnézni hogy élek-e még. Bejött a szobámba és szólt hogy menjek le enni.
Mielőtt kiment odaszóltam neki.
-Mama, tulajdonképpen miért kaptam azt az ékszert?-kérdeztem közben az említett darabot babráltam,ami a nyakamba volt. Meg kell hagyni nagyon szép nyaklánc. Nagyi visszapillantott:
-Ez még anno anyámé volt és akkor adta ezt ,amikor már érezte,hogy közel a vég. Odaadtam most neked,mert úgy érzem megérdemled. 
-Tudod hogy mennyire szeretlek Lisám?-kérdezte könnyes szemmel. Mellé léptem,megöleltem.
-Igen,és én is nagyon szeretlek-nyomtam egy cuppanós  puszit az arcára
-Na jólvan drágám jobb lesz ha lejössz,mert nem mehetsz ilyen hangulatba az iskolába!-tolt meg az ajtó felé. Bólintottam,kiléptem a szobából és leszaladtam a lépcsőn. Reggeli után maradt egy kis időm,így hát játszottam Tanjával. A kutyám imádnivalóan ugrált össze-vissza,hiába olyan kicsik a lábaik.
Nagyon szeretem a tacskó fajtájú kutyákat,őt meg különösen,mert menhelyes kutya. Amikor hozzánk került csontsovány volt es félt,most meg nagyon sokat eszik (néha még az enyémből is kap) és nagyon barátságos. Játék közben vigyáztam azért a ruhámra nehogy koszos legyen. Fekete szaggatott farmer volt rajtam, szürke pulcsival.
-Lisa hát mi a faszt csinálsz kora reggel,ahelyett hogy szállnál be végre abba a retkes kocsiba???-kiabált anya. Hoppáá,észre se vettem,hogy ennyire elment az idő.
Gyorsan beszaladtam a cuccaimért és egy pillantás alatt már az autóba ültem.
Most annyira nem voltam megijedve,mint tegnap. 
Az osztályterembe belépve,láttam ,hogy Lola már ott ül a helyén,nagyon bele van merülve valamibe. Megkönnyebültem,hogy már itt van,így legalább nem kellett egyedül lennem. Ledobtam mellé a cuccomat,erre ő ijedten felkapta a fejét.
-Ó,szia Lisa,bocs hogy megijedtem csak éppen rajzolok-rántotta ki a füléből a fülhallgatót.
-Sziaa! Megnézhetem?- kérdeztem. Lola bólintott,tehát elvettem a rajzot.
A rajz egy szerelmes párt ábrázolt. Nagyon szépen ki volt dolgozva,bár mondjuk nem értek annyira a rajzhoz de rohadt szép volt azt tudom. Akkor hát Lola amilyen fura,olyan tehetséges. Megdicsértem és beszélgetésbe elegyedtünk. Megjött a menő csapat és csalódottan láttam,hogy Chuck nincs közte,Eleanor viszont jött velük. Kaptam egy lenéző nézést tőle,hűha tök szuper. Csöngetésig ott maradt,ugyhogy volt időm megfigyelni. Tökéletes volt a lány,de tényleg:nagyon szépre formált szemöldök,aranyos arc,és olyan alak amiről a lányok többsége (köztük én is) csak álmodozni mernek. Chuck értem miert van vele együtt. Nem tűnt hűségesnek ez a csaj,már csak azért se,mert végig egy srác ölébe ült. Próbáltam nem foglalkozni velük,de mindig muszájnak éreztem,hogy odanézzek. Így ment ez a többi szünetbe is,mikor meguntam,hogy ilyen hangosan nevetnek a szinte semmilyen dolgokon kimentem Lolával az udvarra.
-Azon gondolkoztam,hogy elmehetnénk holnap a moziba...mert én menni akartam amúgy is a plázába,hogy vegyek a tesómnak egy szupii jó ajándékooot-nézett rám széles mosollyal.
-Felőlem elmehetünk. Láttam is egy jó horrort,ha gondolod megnézhetjük-mihelyt ezt kimondtam Lola megborzongott és heves tiltakozásba kezdett. Elmesélte,hogy az egyik exével nézett egy horrort és utána napokig nem tudott aludni,így megbeszéltük,hogy majd akkor ott meglátjuk,megy-e valami jó.
Mikor vége lett a sulinak Lola kikisért a buszmegállóba,ahol láttunk egy ismerős alakot.
-Az ott Adam nem?-kérdeztem. Lola rápillantott,és megszólalt
-De az ő,szerinted ne menjünk oda hozzá?- épp hogy ezt mondta megjelent Adam mellett egy kigyúrt agyontetovált pasi. Elég idősnek nézett ki,aztán ketten elmentek valahová. Nekem pont akkor jött a buszom ugyhogy Lolától gyorsan elköszöntem. A busz tömve volt,egy néni mellett volt csak hely,leültem mellé. Betettem a fülhallgatómat,és elvoltam magamba. Egyszer csak láttam,hogy jött egy értesítésem,valaki írt.
Chuck Bass szeretné veled felvenni a kapcsolatot.
Chuck Bass 1új üzenetet küldött.
Kérdőn nyitottam meg,kiváncsi voltam mit akarhat.
Chuck B.: Na mizu Törpilla visszajelölni luxus?;))
TÖRPILLAAA??? Jó az igaz,hogy alacsony vagyok,de hogy jön ő ahhoz,hogy így hívjon!? Dühösen archiváltam a beszélgetést,és próbáltam nem foglalkozni ezzel a dologgal. Sikerült is kb. olyan 5percig...
Mit akarhat vajon ez a fiú pont tőlem?

Elveszve benned!Место, где живут истории. Откройте их для себя