•Chuck szemszöge•A plázából egyenesen a kocsimhoz vettük az irányt. Egy sötétkék BMW-m van,amit apámtól kaptam. Eleanor beült mellém,és elindultunk. Elvittem magamhoz. A gazdag negyedbe lakok,ami a város másik felén van. 10perc kocsikázás után meg is érkeztünk. Egy óriási családi házban lakok,kívülről fehérre van festve. Beléptem az ajtón,Tifi és Alex a két kutyám elém futott. A ház kinézete belül is rohadt jó. Szépen össze van rendezve minden,a konyhában egy kis bár található. 3 emeletes,én lakok legfelül. Felvezettem Eleanort,bár tudta hova kell menni,volt már párszor nálunk. Nem volt itthon apám,ugyhogy miénk volt az egész ház. Benyitottam a szobámba,szép rend volt. Délelőtt itt volt ezek szerint a takaritó. Apám bérelte fel,mert nincs nő a háznál mi meg úgyse takarítanánk.
-Leszaladok egy kis pezsgőért,pillanat.-adtam puszit barátnőm homlokára.
-Menj nyugodtan!
Kivettem a hűtőből egy bontatlan pezsgőt és töltöttem belőle két pohárba. Mikor kinyitottam az ajtót Eleanor-t láttam félcsupaszon. Nagyon dögös csaj,szép formás. Igazából másra sose kellett,és eddig nem is volt olyan lány akihez érzelmileg kötődtem volna. Kedvelem,de ennyi. Ő erőltette annyira,hogy hozzuk nyilvánosságra. Nekem elég lett volna,ha csak feljár hozzám délutánonként én meg megdugom. Ezt nincs szivem megmondani,mert láthatóan odavan értem. Most is csillogó szemmel néz rám.
-Hmm,szeretnél játszani valamit?-lehelte a fülembe,közben kezével elkezdte lehúzni a pólóm. Beletúrtam dús hajába,levetkőztetten alulról. Férfiasságom láthatóvá vált,megtapintotta és felnyögött. A kezem derekáról lejjebb csúszott,a fenekébe markoltam.
-Akarlak!-mondta szenvedélyes hangon.
Hirtelen bevillant a pár órával ezelőtti beszélgetés Lisával. Eltoltam magamtól Eleanort ,aki kérdőn nézett rám.
-Valami baj van?-húzta össze a szemöldökét. Magam se tudtam,hogy mi ütött belém,de nem akartam vele szexelni,nem kivántam. Ilyen nem fordult elő ezelőtt,össze voltam zavarodva. Felvettem a nadrágomat,ami időközben lekerült. Muszáj volt megszólalnom,Eleanor magyarázatot várt.
-Ez most nem fog menni.
-Chuck ne hülyéskedj már eddig ezzel sose volt baj. Ilyenkor már rég szétszedtél.
-Hát igen,de ez most nem így van.Eleanor is felöltözött,leült velem
szembe,hideg tekintettel nézett. Közben azon rágódtam,lehet véget kellene vetnem most,mert később már jobban fájna neki. Megsimítottam a karját,mire elmosolyodott. Nemsokára ez a mosoly leolvad az arcáról...
-Öhm az van Eleanor,hogy szerintem hagyjuk egymást. Nem lesz jó egyikünknek se,ha tovább húzzuk ezt az egészet. Nem kivánlak,és sose szerettelek.-hadartam el. Oké,lehet egy paraszt dögnek fog ezek után nézni,de most az volt a legfontosabb,hogy leszálljon rólam. Eleanor olyan hirtelen pattant fel,mintha szögesdrótba ült volna.
-És most ezt az a ribanc,miatt csinálod,akivel ma beszéltél? Vagy mi ütött beléd??
Megrándult a szemem,bántott,hogy így hívja. Igaz,hogy nem ismerem,de ribancnak nem nevezhető. Nem jár olyan ruhákba és kis édes. Várj,mi??? Édeees?? Megráztam inkább a fejem és válaszoltam.
-Ne nevezd így,és nem miatta!
-Miért mi lesz ha így hívom?? Eddig sose érdekelt,hogy kit bántok,te is ugyanúgy bántasz mindenkit. Miért fontos neked az a különc lány,azzal a nyomi barátnőjével??-kiabálta.
Nem tudtam rá a választ,de most nem is ez érdekelt. Nem beszélhet így róla!
Felálltam és olyan közel álltam hozzá,hogy azt hihette megcsókolom. Tévedett.
-Azt mondtam,hogy nem hívod így világos??-ordítottam,és úgy kellett visszafognom magam,nehogy valami mást is csináljak,aminek nem lett volna jó vége. Eleanor hátrébb lépett és làttam rajta,hogy meg van lepődve. Elfordult,nézegette a kiskori képeimet,ami a falon lógott. Pár pillanat után rázkódni kezdett a vàlla. Faszom,miért nem tudtam volna kedvesebben közölni vele a dolgokat? Közelebb akartam lépni,ő elment onnan.
-Hagyjál!-fogta meg a táskáját,és leszaladt a lépcsőn. Utána mentem,visszarántottam karjánál fogva.
-Ne haragudj,nem akartam ennyire túlzásba esni!-szabadkoztam.
-Nem érdekel Chuck. Szerettelek,de most már azt is megbántam,hogy összejöttünk. Nem gondoltam volna,hogy ekkora egy barom vagy. Tudod te hány ember örülne,ha összejöhetne velem?? Azért is odalennének,ha csak egy éjszakáról lenne szó..-törölgette le könnyeit. Tudta magáról milyen bomba csaj,épp ezért volt ennyire felháborodva,amiért lepattintottam.
-Hazavigyelek?
-Nem kell,hívok taxit. Arra kérlek,hogy soha többet ne keress,ne írj,rám se nézz. Utállak!-választ meg se várva becsapta maga után az ajtót. Lerogytam a kanapéra és gondolkoztam. Igaza volt Eleanornak,kicsoda nekem Lisa? Miért kötődök hozzá? Az egész az első napon kezdődött. Később érkeztem mint a többiek,elaludtam szokásomhoz híven. Mikor beléptem az ajtón megnéztem magamnak az osztályt. Ott volt az a fura lány is,a Lola,akit leráztam mert nem akartam ,hogy közénk tartozzon. Mikor mellette megláttam Lisát elfelejtettem levegőt venni. Gyönyörű arca van,haja vége ki van szőkítve. Épp ő is nézett.Akkor nem foglalkoztam ezzel a különös érzéssel,amit akkor éreztem,de most nem tudtam nem észrevenni. Érzek iránta valamit?!? Most már biztos vagyok benne. Mikor rájöttem erre meggondulatlanul rontottam a hűtőhöz,feltéptem azt és kivettem belőle a legerősebb piát. Leültem a földre és meghúztam,de rendesen,pár húzás után el is fogyott.Ezek után olyan dolgot tettem amit józanul biztos nem teszek meg. Megírtem Lisának az érzéseimet...
YOU ARE READING
Elveszve benned!
RomanceTavaly ugyanilyenkor még minden más volt. Más suli, más barátok. Nyár vége felé eddig mindig vártam a sulit,de most hogy új közösségbe kerülök,nagyon izgulok. Utálok beilleszkedni,sokszor nem is megy. Szerencsére előző sulimba nagyon kedves osztályt...