>1<

2.6K 94 3
                                    

"Hana(1),Du(2)l..Hana,Dul..."

"Good!teruskan berlatih..dalam masa minggu depan kita buat video and masuk dlm youtube okay?" Kata ku kepada murid-murid ku.."Okayy!!" Jerit 4 gadis berusia 14 ke 15 tahun..

Aku mengajar mereka menari dan buat cover...banyak jugak tarian mereka dah belajar...:)

pukul 4 petang..Murid-murid ku sudahpun pulang...hanya aku yng tinggal berada di practice room yg khas untuk aku dan murid ku..Ayah ku beli building ni..dia cakap untuk aku luangkan masa..

"Hyeong Jung Noona.." seorang jejaka yang aku sangat kenali suara nya mendekati ku yang tengah kemaskan barang yang bersepah..

"Nae..Jungkook .. wae?" Tanya ku kepada my adopt dongsaeng..hehe.."Noona free tak lepas ni?" Tanya Junngkook...

.aku berfikir sekejap..yup ada masa...aku mengangguk..."teman jungkook pergi mall...nak pergi beli buku...nae nae?: pujuk

Jungkook..okay...dia cute terlampau!!aku ketawa sekejap.."ahhh...gwiyo...arasseo arasseo...aja!" kata ku dan tersenyum...

__

dI BookStore ..aku mencari buku sementara menunggu si Jung Kook mencari buku untuk ulangkaji,..setelah lama aku di bahagian Romance.

.aku pergi ke bahagian magazine...Yup..aku suka fashion dan gossip2 ni..hohoho..mungkin aku boleh masuk dalam magazine nanti??

Perasan betol...Aku membelek2 magazine lain...aku terpaku apabila ku melihat magazine satu ni..aku rindu akan wajah jejaka ini.

semakin aku memandang tepat ke arah mata itu..semakin air mata ku terkumpul di kelopak mataku..

"Noona...dh jumpa..jom balik,," Kata Jungkook secara tiba-tiba membuatkan aku terbangun dan akhirnya airmata ku jatuh...JungKook memandang ku pelik...Cepat-cepat aku mengesat air mataku...

"Jum,.." katta ku dan senyum..JungKook terpinga-pinga...ku tahu dia nak tanya apa kepada ku..aku cepat-cepat bawa dia pergi...Jahatt kan??^_^-

--


Ya..aku mengaku aku rindu akan wajah itu..Huang ZiTao..Crush aku dari aku berumur 9 tahun..My frist Love lah katakan...Aku Rindu!

!Tapi akuu x boleh!Dia lah orang pertama hina aku dan buli aku sesuka hati...Aku benci!Aku benci dia!!..Sekali lagi aku menitiskan airmata..aku terduduk diam di bilik practice...aku menangis sekuat hati..

'Oppa akan jadi Namja Chinggu awak..tapi dengan satu syarat!!...Hyeon Jung mesti kurus...Oppa tak nak ada YojaChinggu gemok...hahaha' 

suara tu...bermain di telinga ku..Oppa..sekarang Hyeon Jung dah kurus...cuma tunggu Oppa lagi..nak ke oppa jadi NamjaChinggu Hyeon Jung??

"Apani???kenapa aku menangis!..Aku x boleh nangis...aku kuat..!!" Jerit ku dalam tangisan!

C.O.N.T.I.N.U.E

Do Vote and Comment for more chapter...and do follow mee...f4f :)

Crush (Tao Exo-m fanfic)Where stories live. Discover now