'Macam mana nk suroh dia pergi nii???Ishhhh!!!'
Aku memandang belakang Tao yang menuju kehadapan dengan Dasom..manakala aku tengah berfikir di belakang...ahh!!Serabut betol la!!
11 years ago..
Aku stalk Tao oppa seperti setiap hari ku buat...Tao tengah menulis sesuatu...ohmai..walaupun dia tengah menulis..dia tetap hot.
Melting aku...okay..korg jgn la pelik..sbb aku rasa aku stalk tak sorg2..sblh menyebelah mesti ada org..sunbae pon ada...>…> mengacau jee...
Tengah leka aku stalk dia...aku terkejut!!!srs aku terkejut..yang lain pon terkejut tgk action Tao yang tiba2 melompat lompat dan berlari ke sudut belakang kelas..Why??Aku risau...selepas itu dia pura2 tenang dan memandang ke arah ku?maybe us..dia senyum manis ^_^
"Ahh..gyeopta!!" Jerit dieorang
.tapi aku tak..aku cuma senyum..--
"Wei..asal kau menjerit tadi??'" suara yang membuat aku berhenti dan stalking lagi..haha..
"Aku jumpa nyamuk tadi!!!Seram doo!!"
Suara itu!!ahh..so,Tao oppa takut serangga...okay!Masuk dlm buku :D
PRESENT.
"Ha!!" Jerit ku dan TING!! Idea dtg!!Tao dan Dasom memandang ku pelik?..Aku pun ketawa.."Gwaenchana?" Tanya Tao..aku mengangguk dan berlari ke arah Tao dan Dasom...
"Jom!" Kata ku riang!lepasni mesti dia pergi..!
Tengah Tao dan Dasom sibuk bercakap aku pun mengambil peluang ini!
"AHHHHH!!!!!" Jerit ku dan menunduk kepala dn tangan ku sibuk menghalau penyangat lah sangat...Tao pun cemas!"ahh!!!bee!!!!!" Jeritku membuat Tao pun terkejut dan teriak sekali...
Bila terdengar suaranya aku pun berhenti dan memandang Tao yang tengah melompat2 takut..orang ramai memandang Tao dan ketawa..
Wait...ni rasa bersalah ke?? Kenapa aku rasa ni?melihat dieorang ketawa dekat Tao seperti masa aku diketawakan dulu?
Dasom memandang tajam kearah ku...Dasom terkejut sbnrnya...So,tanpa berfikir..aku menghampiri tao dan memegang lengannya..Tao memandang aku..Aku pun menariknya keluar dari orang ramai...dasom mengikut kami..
Setelah kami berada di tempat sunyi sedikit aku melepaskan genggaman dan memandang Tao..
"Saya ingat awak dh berubah.." kata ku perlahan..Tao memandang aku pelik..
"Awak dh lama tahu ke?" Tanya Tao..aku terdiam..aku mengeluarkan sebuah buku kecil dri dalam handbag aku..Tao hanya memerhati.."Nah.." aku menghulur buku itu kearah Tao..Tao mengambil nya.
."jangan buka sekarang!" Amaran ku.."Wae-?" Pertanyaan Tao terhenti apabila Dasom yang termengah2 menghampiri kami..
"YAaaaaaaa!!!!!!!! Tinggalkan Unnie!!!!" Jerit dasom
C.o.n.t.I.n.u.e
YOU ARE READING
Crush (Tao Exo-m fanfic)
Fanfiction11 years ago Tao berumur 10 tahun..sunbae aku..aku 9 tahun..di sekolah dia yang popular dan paling hot..Aku pun salah seorang dari peminat dia..setiap hari ku hantar surat..setiap hari juga aku stalk dia..Mata dia!!Mata dia buat aku jatuh hati..Aku...