>2<

1.1K 74 2
                                    

Sabtu,630 pagi..

Aku mulakan hidup sabtu aku dengan joging...hehe..aku jogging di tempat biasa..di tepi sungai yang ada tempat orang bersiar-siar..in the same time..aku memakai earphone..mendengar lagu 2ne1 dan etc..

cuaca sungguh cantik..boleh lah aku bawak Dasom Unnie pergi shopping~!ye la..hujung bulan..lui masyuk...hehe...Dasom my real unnie..not adopt kay...Kim family :8..hoho...

Tengah happy aku plan nk buat harini sambil jogging...Happy aku terbantut..seorang lelaki bersenam dihadapan ku membuatkan jantung ku berdegup kencang..

mimpikah aku??or reality?Aku berpaling apabila jejaka itu memandang aku...aku sesak nafas!!apa aku nk buat ni?!

"Hyeon...Hyeon Jung?"" ..

Suara tu!sungguh berbeza..tapi aura nya masih sama...aku berani kan diri untuk face to face dengan dia...

"hah??Nega?" tanyaku..

jejaka itu tersenyum dengan lebar..cermin mata hitam nya dibuka...jantung ku terasa dh nk meletup niihhhh!!!!

"Yep!!Hyeon Jung kan?" Tanya jejaka tu balik.,.Aku gagap!aku pun tersenyum pura-pura..

"bukan...salah orang.." kata ku tipu....dan baru sahaja aku ingin sambung joging ku...tangan ku ditahan...aieee..apahal lak niii!

"Wait...awak Hyeon Jung...saya kenal sangat Senyum awak!" Kata lelaki itu..jantung ku dh ppun meletup...kbyee dunia...~~kepala ku berasa pening sbb sesak nafas.

.aku terdiam...'mana udara ni??kenapa susah sgt nk masuk' kata hatiku!

"Hyeon Jung??" Tanya lelaki itu...okay..I'm DEAD...terus aku pengsan...Dramatik kan?..hoho..

-----

"Hyeon Jung???" suara seseorang menyerpa kepada ku...kepala ku sakit...aku ingin bangun pun sakit...aku minum ke tadi?eh..takkan lah awal pagi dh mabuk kot...okay..aku kata mana?

"ouch...saya kat mana ni?" Tanya aku sambil memegang kepala ku yang berasa sakit...

"Hyeon Jung dkt bilik oppa..."

OHH..WAIT....WHAT?OPPA MANA?!

Aku terus memandang muka milik suara itu...

"T.....Tao...Tao Oppa!!" jerit ku tiba-tiba!!sakit dekat kepala ku ditahan..

"Hyeon Jung...Shhhh.." Kata Tao lalu diletaknya jari nya dimulutku...hati aku berdebar-debar..

"Long time no see..." Kata Tao lembut lalu senyum...Aku melihat tepat pada matanya...aku rindu akan matanya yang lain dari yang lain...

"so...Hyeon Jung macam mana?sihat?Oppa tgk HyeonJung dh kurus..cantik!" Kata Tao dalam masa yang sama dia bertanya...Aku tersenyum hambar..kenapa aku rasa panas ni?-.-''

"Kita dekat mana?" tanyaku lagi sekali...Tao memandang ku.."Awak dekat dorm Exo-M"

SERIOUS?!!?!!Mana Xiumin aku?!!okay..just as Bias...hehehe...

"Xiumin?" Tanyaku tiba-tiba...bila ku tersedar aku terus menekup mulut ku...apa ni?=.=''Tao sedikit terkejut...tetapi segera dia tersenyum kembali...

"Xiumin Hyung!!" Jerit Tao....WHAT??WAIT!..

aku memegang tangan Tao dan menutup mulutnya supaya dia diam..buat malu je...>.<

"Nooo.." Kata ku dan memandang kearah nya..jarak kami dekat membuatkan aku speechless and jantung ku macam ak ni baru lepas berlari...mata dia <3

C.O.N.T.I.N.U.E

Do vote and comment <3

Crush (Tao Exo-m fanfic)Where stories live. Discover now