Kami saling berpandangan...oh my god!Malu!Aku cepat2 mengalih tanganku dan memandang tempat lain..muka ku berasa panas...
"ermmm...saya nak balik.." kataku dan turun dari katilnya...Aku mengikat rambutku yang mengurai...Tao berdiri dari kerusi...
"err...okay...tapi boleh tak kita jumpa lagi?" Tanya Tao kepadaku...aku memandang Tao..."Andwae...ni last sya jumpa awak...." bantah ku...Tao nampak sedikit terkejut..tapi aku peduli apa?aku takut nanti aku suka dekat dia..taknak aku...aku pun pergi keluar..Okay..ni lagi jantung ku nak meletup...
HOT SIOT!!!
Aku ternampak Luhan tak pakai baju tapi pakai seluar panjang..Dia tengah mengering rambutnya guna towel...Aku cepat-cepat mengalih kan pandangan ku..so,nanti diaorang x cakap aku miang..>.<
Tao yang baru kelur bilik melihat aku malu , hairan jugakmuka dia...dia pun memandang Luhan yang sexy..
"Yaaa..Hyung...!" Kata Tao separuh jerit..Luhan memandang Tao..Dan baru dia sedar aku disini sekali..
"Oh my god!!Mian Mian!!" Jerit Luhan lalu menutup badannya guna towel..WuFan yang terdengar suara Luhan menjerit segera keluar daari biliknya..
"Wae??" Tanya WuFan bimbang dengan suara Luhan..'Omo omo..Jinja aku dkt dorm exo?YASHHHH!!!' Jerit hatiku gembira,..Aku tersenyum sedikit..
Tao menolak ku kehadapan dgn lembut..Kami keluar dari dorm diaorang..
"K..Kamsa sbb tolong sya..Ahnyeong" Kata ku ..dan bow lalu pergi tanpa menoleh,..Tao hanya memandang aku pergi..
---
"Hyeon Jung ya!!!Ppali wa!!!!" Jerit Dasom dari luar bilikku.."Naeee!!!!Sekejap!!!" Jeritku pula...Adoii..mana phone aku nii???Aku pun keluar dari bilikku...
"Unnie ada jumpa phone Hyeon Jung tak?" Tanya ku dan masih mencari-cari..
Dasom menggeleng..."Misscall!" Kata ku..Dasom mengeluarkan phone nya..in the same time phone nya berdering.."Oh!Hyeong Jung phone call unnie.." Kata Dasom terkejut.."What da?" Seram sejuk aku..
"Oh..hello?siapa sana?" Kata Dasom dalam panggilan.."Oh jinja...Oh...Arasseo..Naee...Ahnyeong.." ..
aku memandang Dasom..menunggu jawapan.."Ada namjachinggu x cakap pun!" kata Dasom membuat ku lagi tertanya-tanya..?"Namja....Chinggu?"
"Namja Chinggu dari EXO-M..Daebbaakkk!terbaik punya dongsaeng unnie.." Kata Dasom lagi..
Aku berasa sangat geram!!"TAOOOO!!!!!"
C.O.N.T.I.N.U.E
YOU ARE READING
Crush (Tao Exo-m fanfic)
Fanfiction11 years ago Tao berumur 10 tahun..sunbae aku..aku 9 tahun..di sekolah dia yang popular dan paling hot..Aku pun salah seorang dari peminat dia..setiap hari ku hantar surat..setiap hari juga aku stalk dia..Mata dia!!Mata dia buat aku jatuh hati..Aku...