"Wae Noona??" Tanya JungKook...aku x menjawab tapi masih memeluk JungKook...selesa rasanya...Airmata ku sudah berhenti mengalir...
Setelah beberapa minit...aku nak melepaskan pelukkan...tapi tangan seseorang menarik aku kasar...Aku terkejut sama seperti JungKook...
"Hyeon Jung!!!" Teriak lelaki menarik aku tadi...aku memandang tajam kearah lelaki itu...tapi hanya sekejap...Jantung ku berdegup kencang,Nafas ku seperti aku lepas maraton!
"Oppa..." Ayat terkeluar dari mulutku...Tao nampak marah sangat!!
"Apa ni Hyeon Jung?!" Marah Tao...Aku terdiam...aku menunduk kepala ku...Airmata ku laju mengalir...
"Hyung...Dah lah...JungKook boleh jelaskan..." JungKook masuk dan menyentuh bahu Tao...Tao memandang JungKook..
"Aha!So,Kau nak jadi hero lah sekarang ni??Wow,So Wonderful..." Perli Tao kepada JungKook..Aku masih menunduk...
"Hyung!" Tegas JungKook..."
"Jangan masuk campur boleh tak?!?!" Teriak Tao...aku terkejut...aku memandang Tao...
Tiba-tiba seorang perempuan mendekati Tao..
"Dah lah Tao....bersabar..." Kata perempuan itu dan menyentuh Bahu Tao..Hati ku sungguh sakit!Membakar !!
"wow!!!look!!" Kata ku geram...Tao,Jungkook dan perempuan tadi memandangku...Aku rasa semua org dkt cafe menyaksikan drama kami masa ni..
"Look!!!!Salah HyeonJung?!!?!!?!!At least Hyeon Jung peluk dengan orang yang Tao kenal!!Ni perempuan ni?!Siapa pulak?!?!?!" Teriak ku dalam nangis...
"HyeonJung ah..." Now dia yang panggil nama aku...muka Tao terkejut..
"Okay!!Cukup!!Hyeon Jung nak pergi!!Bye!" Kata ku lalu selangkah demi selangkah ku menjauhi Tao...
Aku berhenti..
"And...Hyeon Jung benci Tao selama-lamaanya..." Kataku...lalu pergi...
Tao POV
"hyeonJung benci Tao selama-lamanya..."
HyeonJung....Andwaee!!!
Aku terus bangun dari mimpiku...aku mengerling jam dinding yang ku sangkut di dinding bilikku..
430 pagi...Aku menolak rambut ku kebelakang...Hyeon Jung....Dia okaay ke sekarang?Dia dah balik ke?Dapatke dia makan?Alaaa!!!Serabut betool lahhhh!!!...
Aku pun berdiri dan menuju ke bilik mandi untuk mandi...selepas itu aku nak jogging puas-puas...
----
Aku jogging sudah hmpir satu jam..aku terhenti...
Mata ku bulat memandang seorang perempuan tengah warm up...
Perlahan-lahan aku mendekati perempuan itu..
"Hyeon Jung?" Tanya ku dan memegang bahu perempuan itu...perempuan itu terkejut dan memandang aku..
"Boya?!" Kata perempuan tersebut dan terus lari..."Mianhae!!salah oranng..." Kata ku...malu?takde rasa pun...malah..hatiku rasa sedih...
Hyeon Jung-ah....aniye...Yoebo ya..Bogo Shipeo...
C.O.N.T.I.N.U.E
Kamsa!!1.35k readers....^_^ sarang sarang burung hae so much!!!:*
YOU ARE READING
Crush (Tao Exo-m fanfic)
Fanfiction11 years ago Tao berumur 10 tahun..sunbae aku..aku 9 tahun..di sekolah dia yang popular dan paling hot..Aku pun salah seorang dari peminat dia..setiap hari ku hantar surat..setiap hari juga aku stalk dia..Mata dia!!Mata dia buat aku jatuh hati..Aku...