KRINGGGGGG!!!!
Tanganku sibuk mencari Jam Loceng yang mengganggu tidur nyenyak ku..
Aku pun bangun dan mengeliat~Woah~!!
Tiba-tiba...Jantungku berdegup kencang...Apa yang aku buat semalam??
Kepala ku mengingati perkara semalam..Tao kiss aku??
For the first time in forever~~~Aku menyenth bibirku..Aku tersenyum..Hehe...setelah itu aku cepat-cepat ambil tuala dan mandi....
25 Minit kemudian..
Aku keluar dari bilik air..Aku guna tshirt putih dan short hijau biru~Aku mengering rambutku dengan Tuala...Aku duduk di meja solek dan memandang muka ku...Happy gile muka aku...hahaha...
"OPEN UP LAGU JUNIEL-I THINK I'M IN LOVE" http://www.youtube.com/watch?v=D3LN4vBqYkMTING TING~~
"Good Morning Yeobo~Hehe~Tidur nyenyak malam tadi?
-Oppa'
Aku tersenyum gembira..aku bangun lalu duduk di atas katil..
"Morning Oppa~^^ Nyenyak...Oppa mcm mana?"
TING TING
"Hyeon Jung cuti kan hari ni?
-Oppa"
Bibirku tidak berhenti mengukir senyuman <3..
"cuti~kenapa?"
"Out jom ^^
-Oppa'
"Yeayyy!!!!!!!!!!" Jeritku dan lompat2~Happy xD
"Arasseo^^"
"Pukul 2 oppa ambik HyeonJung yee...
-oppa'
Aku terus memandang jam aku..pukul 1030 am...Masih awal...
Aku bangun lalu mencari baju untuk siap-siap..satu2 ku belek baju ku didalam almari...
"Xde baju cantik lah.." Aku berfikir sejenak..."Ha!!!Unnie!!Ajak dia pergi shopping la..."
Idea ku sungguh bernas...masih awal~so ada masa lagi nk shopping baju ^^..Aku berlari ke arah bilik Dasom...Ku ketuk berkali-2...Nak roboh dh pintu tu kot..hahah xD..x sabar ni!
Dasom membuka pintu...Dasom masih bertowel?!!?!
"Cepat siap-2!!!" Kata ku kepada Dasom...Dasom memandang ku pelik..."Nak pergi mana?" Tanya dia..."Shopping jom~" Kata ku...First time aku ajak dia pergi shopping...tgk lah muka Dasom terkejut..xD
"Aik..Tiba-tiba ajak unnie shopping?" Perli Dasom...Aku menjeling Dasom..."Cepat la!!Xde masa dh!!" Kata ku lalu balik ke bilik semula..
Aku mengikat rambutku dan memakai rantai..santai je~Aku mengambil cermin mata hitam ku~Let go!!
-Dekat Mall-
Tanganku penuh dengan paper bag...okay...Not mine okay!Dasom lebih-2 nii..sementara aku menunggu Dasom memilih baju untuk AKU lah sangat..Aku memandang sekitar..
"TUTUP LAGU ANDA JUSEYO ^^"
Hati ku kemuk..Hati aku pecah berderai...Airmata ku dh hujung nk menitis...Apa ni?!!Apa yang aku nampak ni?!!?!
Aku mendekati Unnie..
"Unnie...Jom balik" Kata ku perlahan...Dasom terus memandang ku.."Kenapa?Masih banyak---" belum habis berkata-kata...aku memotong..
"Saya balik dulu lahh.." Kata ku lalu meletak paper bag di atas lantai!!xde mood aku nk bawak!
Kenapa??Kenapa aku rasa macam ni??Kenapa?!!!
Aku balik dengan airmata...tak tahan...aku pergi ke studioku...Aku menangis...Xdapat tahan dah..Hati aku sakit sangat2 memandang Tao dengan perempuan lain!!Aku memegang phone ku...Aku memandang wallpaper ku .. Aku dan Tao...
"Someone call the doctor~~" Lagu Overdose berbunyi dalam phone ku..Akuu menggenggam erat phone ku tanda ku geram..
Aku slide warna hijau.."Hello Kookie?"
"Hello Noona!!" JungKook happy suaranya...
"Wae?" Kataku..suara ku masih serak sbb menangis..
"Wae noona??" Tanya Jungkook apabila noticed suara aku..
"Nothing..Aha~" pura-pura ku ketawa...
"Noona..."
"Jungkook dekat mana ni?" Tanyaku
"Dekat cafe la...masih kerja..rest time~hehe" Kata Jungkook..
"Unnie dtg~"
35 minit..
Aku memandang jungkook sdg membaca buku di luar cafe dia....memang rest budak tu...aku cepat2 mendekati dia...Aku poke bahu dia..JungKook memandang ke dengan senyuman...manakala aku..Terus peluk dia dan menangis..
"Wae noona??" Tanya Jungkook,...
aku tidak menjawab..aku masih memeluk dia dengan erat...JungKook membalas pelukkan ku..
--
"Noona...Jom pergi cafe sana~" Ajak Tao.."Jom~Noona dh penat jugak.." Kata Victoria...Tao having a good time dgn Victoria...sebab Victoria..dia tahu bunga apa nk bagi kepada Hyeon Jung nanti..Tangan Tao terdappat sejambak bunga ros merah...
"Ermm Tao?" Kata Victoria lalu berhenti di tengah jalan...
Tao memandang Victoria.."Bo noona?" Tanya Tao..
Victoria tunjuk kearaah sesuatu.."Tu bukan HyeonJung ke?Dia peluk siapa tu?" Tanya Victoria..
"Peluk?" Tanya Tao...Lalu dia memandang kearah yang ditunjukkaan...Bungaa Ros taadi terjaatuh...Haati Tao sakit dengan apaa yg dia pandang.'Hon Jung .. Tergamaak kau but aku mcm ni?' Desis hati Tao..-C.O.N.T.I.N.U.E
Thnks For 1K Readers~~!!U guyss JJANG!!!Thnks for the Vote~And...If u have any idea,inbox me or comment..i will mention your name...And thanks again!!Gomawo~^^
YOU ARE READING
Crush (Tao Exo-m fanfic)
Fanfiction11 years ago Tao berumur 10 tahun..sunbae aku..aku 9 tahun..di sekolah dia yang popular dan paling hot..Aku pun salah seorang dari peminat dia..setiap hari ku hantar surat..setiap hari juga aku stalk dia..Mata dia!!Mata dia buat aku jatuh hati..Aku...