8♜

807 51 0
                                    

"Hey...wae x cakap awak dh ada Namja Chinggu??" Tanya Tao..Aku memandang pelik dekat Tao..

"Namja Chinggu?" Tanya ku..Tao memandang JungKook yang busy mencari buku..

"Ahhh...aniey...hahaha....JungKook namja chinggu andwaeyo...hahah" Gelak ku memandang muka Tao...

muka Tao sudah pun merah...malu lah tu...

"Dh selesai kan?Jom la...kesian tengok JungKook" Kata ku lalu mendekati JungKook lalu memeluk lengan JungKook...

"Kalau bukan Namja Chinggu habis rapat2 ni apahall...." Kata Tao perlahan...

"Hah??" Tanyaku lalu memandang Tao...Tao menggeleng kepalanya...

"Yang ni....Ni....Tu..Yang ni okay sikit...Noona ada cu--" Belum habis ku menghabis perkataan ku...

seseorang memegang tangan ku dengan kemas...

aku memandanng pemilik punya tangan...Tao?0.0

Dia pegang tangan aku in the same time dia baca buku?Aku melepaskan tangan ku dari genggaman nya...

"Yang ni.." kataku...lagi sekali tangan ku digenggam lagi...apahal nii?Aku melepaskan tangan ku lagi sekali..

Tao memandang tajam kearah ku...aku membalasnya..dan menjeling Tao...

Sehabis sahaja kami membayar buku JungKook..Kami pun pergi ke kedai jual barang cantik2...

"Noona!Yang Ni cantik!" Kata JungKook lalu menunjukkan loceng gantung kepadaku...

baru sahaja aku nak ambil loceng itu..

"Hyeon Jung!!Ni cantikk...Nak tak?Cantik kan?" Kata Tao dan tunjuk Dream catcher kepadaku..

"Ah!Dream Catcher ni cantik...HyeonJung naak ni..." Kataku gembira...Tao tersenyum puas..

manakala JungKook mendengus perlahan...

kami pergi ke kedai baju!Aku terjumpa topi yang cantik...aku pun try dekat aku...

"Tak sesuai lahh..." Kataku lalu mencubanya di kepala Tao..

terkejut Tao..tetapi dia posing dengan Topi nya...aku menggeleng...

Aku pun cuba dekat kepala JungKook...

"Waaa!!Gyeoptaaa!!!" Kataku. Srs comelll!!

"Yang Ni yee..." Kataku kepada pekerja situ...

Tao mengeluh...

'Melepas~' Kata hati Tao

-----

Aku terduduk di sofa dengan penuh barang di tangan...aku mengeluh kuat...Penatnyaa!!

"Waaa!!!"

Dasom xde...dia ada date lh tu..entah dengan siapa...

TING TING~~

'gomawo sbb teman oppa :)

-Oppa'

TING TING~~

'Noona!hehee...nanti keluar lagi yee...

-Kookie'

Aku mengeluh berat...ahh...malas nk reply..lebih baik aku tidur.. o∩_∩o

C.O.N.T.I.N.U.E

Crush (Tao Exo-m fanfic)Where stories live. Discover now