Koga još imaš u planu, lutkice?
Sve koji su me doveli do ovakvog života.
Ne znam zašto se svetiš. Planiram da saznam, šta kažeš na večeru?
Niću ti reći razlog, ali prihvatam večeru.
Onda idemo na neko poznato mesto, bilo bi dobro da se pročuje.
Slažem se.
Saznaću ko si ti.
Čisto sumnjam - To je bio kraj razgovora.
. . .
Večera je došla. Meredit je obukla kratku crnu haljinu, visoke crne stikle. Na izlazu je pokupila torbicu i kaput. Zbog povetarca njena duga, ispeglana kosa joj je prekrila lice. Sklonila ju je te ušla u auto i zaputila se u restoran koji joj je Dejan poslao porukom. Restoran je bio veliki, luksuzan i pun. Izašla je iz auta i ušla unutra.
Izvolite? Ima te li rezervaciju?
Da, Dejan Nikolić.
Izvolite, očekuje vas - Pomislila je da je, izgleda rado viđen gost ovde. Otpratili su je do stola. Primetila je sve poglede i odma je svatila da su odabrali pravi restoran.
Izvoli - Ustao je i izvukao joj stolicu kao pravi džentlmen
Hvala vam
Devojke obično imaju nameru da kasne. Ti si došla na vreme?
Tačna sam. Moj otac je voleo tačnost - Izazivala ga je. Htela je malo da mu oteža
Misliš li da neću zaznati?
Nećete gospodine Nikoliću - Bar dok ja to ne budem želela
Saznaću, molim te bez persiranja. Pri našem prvom susretu nisi. Nemoraš pri drugom
Htela sam biti kulturna... - Pozvali su konaobara i naručili večeru. Kad je večera došla Meredit je osetima njegovu kogu kako mazi njenu. Nasmejala se. Prošlo je sat vremena od kako je Meredit ušla u taj restoran
Krenula bi.
Mogu te odvesti.
Došla sam autom
Zar vi nemate naviku na sastanke dolaziti takcijem?
One koje žele da se vrate kući bez pratnje, voze svoj auto - Znala je Meredit da on samo koristi devojke. Zašto da onda ona njega ne iskoristi, pomislila je.
Šta kažeš na kompromis? - Upitala ga je
Kakav? - Rekao je sa smeškom
Idemo mojim autom, ja ću tebe odvesti kući - Nasmejao se na ovo i pokazao joj da krenu.
Video je u njoj nešto drugačije nešto divlje. Umirao je od želje da sazna više o njoj. I nije samo to, privlačila ga je. Da je bio neki slabić kao njegovi radnici možda bi se čak i uplašio. Način na koji su se prvi put sreli ostavio je jak utisak na njega. A Mereditina lepota ga je očarala, da želeo ju je. Toliko da nije bio siguran da li je samo hemija upitanju. Ali ništa drugo nije moglo biti, zar ne?
Stigli su ispred njegove luksuzne vile. Izašli su iz auta.
Šta kažeš na jedno piće?
Odbila bi piće. Ali ako me pitaš da ti grejem krevet jedno veče mogla bi pristati - Ona je znala da šokira čoveka svatio je Dejan, još pre ali mislio je da će ga odbiti, pa bilo kako bilo znao je da je ovo veče njegova...
Približio joj se i počeo da je ljubi čim su prekoračili prag. Bio je poprilično grub i strastven ali ni Meredit mu nije ostajala dužna. Osećala je hemiju sa njim, muškarac koji bi privukao Meredit morao je imati ono nešto neobjašnjivo. Bila je na visokoj nozi što se toga tiče. Nije mogao svaki da prđe do njenog kreveta, nije volela da se igra sa decom.
Toliko mu je pomutila pamet da nije video kad su stigli do njegove sobe i kreveta. Meredit je definitivno bila osoba koja vodi ovu igru, diktira pravila i ta pravila se i tekako poštuju. Ona je bila ta koja je preuzela votstvo nad njim tu večer, što ni jednoj pre nje nije dozvolio...
Jutro i nije bilo baš lepo za Dejana, probudio se ujutru i nije video Meredit pored sebe. Pomislio je da je u kupatilu ili možda kuhinji, napolju.... Ušao je u kuhinju i video papirić. Na kojem je pisalo ''Hvala za večeras''
Osećao se čudno, nije navikao da njega žene ostavljaju uvek bi on njih ostavio. I nikad mu ni sa jednom nije Bilo kao sa Meredit. Pomislio je da ako će ga neka dovesti do ludila biće ona.
Meredit se spremala da otključa svoju kući koja je već bila otključana. Ovog puta nije posegnula za pištoljem jer je dala ključ Marijani koja je počela sve češće da boravi kod nje. Nekako su se sprijateljile. Izula se i skinula kaput. Krenula je ka dnevnom kad ju je neko zgrabio od nazad.
Mislio sam da ćeš ući sa pištoljem kada vidiš da su vrata otključana - Prepoznala je Stefanov glas, zgazila ga je iz sve stage te izvukla pišolj iz torbice.
Nisam došao da ratujemo
Mogla bi da te ubijem
Moj otac bi tebe
Mislila sam da je provalnik, otkud sam ja znala da je vaš sin u mojoj kući? Da li su me to slavni Anderonovi hteli opljačkati?
To ne bi upalilo - Nasmejala sam se
Znam - Video sam Meredit kako se smeje. Taj osmeh video sam ga negde? Bio je tu samo na sekund, ima tako poznat i prelep osmeh zaključio je Stefan
Zašto si provalio ovde?
Nedostajala si mi. - Rekao je sad već smrkute fece. Setio se zašto je ovde
Viđena si sa Nikolićem u restoranu, a zatim i ispred njegove kuće....
A zatim i u njegovoj kući, a zatim i u njegovom krevtu - Videla je Stefanovu iznerviranu facu, ne bio je besan.
Moram biti spremna za rat, zar ne?
Manipulira sa tobom! - Naravdno da Meredit to nikad ne bi dopustila
Ne, ja manipuliram njime!
Zašto si tako samouverena - Krenula je da mu odgovori ali se čulo zvono na vratima. Podlo se nasmejala. Opalila je pištoljem pored njegove glave. Zatim se čulo razvaljivanje ulaznih vrata. U sobu je uleteo Nikolić. Stefan nije poverovao svojim očima. Rečeno mu je da je otišla sama. A Dejan Nikolić nikako nije lik koji trči za devojkama. Nije bio ni on a vidi šta im je obojici jedna Meredit uradila, ako se i tako zove....
VOCÊ ESTÁ LENDO
Titula najjače 🔚
AçãoOna je najjača. Red i zakon u kriminalu. Ona je strah i trepat svih. Ona je zla. Ne mari za nikog, i niko je ne zanima. Ali koliko je to sve zaista tačno? PRVA KNJIGA SERIJALA ''TITULA'' #1 IN AKCIJA ZAVRŠENA ! Cover by: SweetAngel126