24. Deo

2.4K 129 4
                                    

Dakle Merdit Wilijams, pristaješ li posle toga postati moja žena? - Meredit nije trepćala. Nešto ju je stislo u grudima i suza je prošla niz njeno lice. Zašto je zaplakala? Nije jedini razlog jer je Oliver klečeo ispred nje sa prstenom. Ona je zaboravila, nakratko je zaboravila.... Zaboravila je da treba da se osveti Stefanu. Bila je nasmejana, skoro da je bila ona stara Meredit. Ćutala je dok je suza išla za suzom.

Meredit? - Bilo je čudno videti Merdit da plače. To je bila izuzetna prilika u kojoj Oliver nije znao šta bi uradio.

J...Ja... - Začula su se vrata i Oliver je poklopio prsten jer je su na vratima stajali Stefan, Itan i Marijana. Meredit je svatila da je neko došao čim je Oliver brzo poklopio kutijicu i stavio je u džep. Pokušala se pribrati. Ali bilo je bezuspešno sakrivati suze. 

Hej, došao sam po tebe da ne dolaziš taksijem - Ruke su same od sebe počele da joj se tresu. Oliver je krenuo rukom ka njenom ramenu ali ju je odgurnula od sebe. Nakon toga  Marijana i Stefan su svatili da nešto nije uredu.

Meredit... - Rekao je Oliver, ali ga je prekinula

Za koga se ti smatraš!? - Proderala se, ili je bar pokušala jer joj je glas pukao. A suze koje se trudila da skupi išle su jedna za drugom.

Ti...ti si mi kao brat! Ne možeš samo tako da... da...

Meredit slušaj me....

Neću! - Rekla je te se okrenula. Susrela se sa Stefanovim očima koje su se raširile u iznenađenju kad je video da Meredit plače. Ona je plakala? Tresla se. Šta se desilo? Šta joj je uradio? Bila su pitanja koja su se Stefanu vrzmala po glavi. Dok je Meredit protrčavala pored njih.

Gde je Meredit išla? Gde su je noge vodile? Na groblje. Da se još malo žali na svoje roditelje? Ne. Ovaj put je ćutala. Samo se naslonila na grob i tiho plakala. U tom trnutku nije bila svesna da je neko posmatra. Nije bila svesna da je jedna žena... Da je jedna žena njen probljem ali i rešenje. Ta žena ju je upravo posmatrala. Dovoljno daleko da je ne vidi, ali svejedno je znala ko je ona. Znala je da jedino njihova ćerka može biti doboljno glupa da posećuje njihov grob i sedne na njemu plakati, uprkos svim neprijateljima koji bi je ubili da je vide tu. Kad se Meredit ustala i krenula ka putu videla joj je lice. Pomisila je da je lepa kao njena majka. Ali nije sve u lepoti. Trebaš imati i pameti, a njena majka to nije imala. A činilo joj se da ni njena ćerka nije ništa bolja.

Nakon što se Meredit sabrala otišla je do Stefanove vile. Ušla je, a na vratima ju je sačekao Stefan sa pocepanom usnom i jednom modricom ispod oka. Potukao se...

Meredit? - Upitao je nekako bojažljivo

Šta si to sebi uradio?

Potukao sam se. 

Misliš neko te isprebijao? - Nasmejala se

Bio je više isprebijan od mene kad smo završili.

Oliver?

Da....

Dođi da pređemo alkoholom - Otišli su u sobu i Merdit je donela kutiju za prvu pomoć

Možda će malo peckati. - Rekla je te nežno prislonila vatu

Stefane...

Meredit... - Rekli su u isto vreme. Te mu je Meredit dala znak da kaže prvi.

Šta ti je uradio?

Ništa....

Meredit plakala si! Nemoguće da je ništa!

Nije on uradio ništa loše. Jednom dok sam još bila devojčica..... Bili su ljudi koji su odlučili da oduzmu toj devojčici sve što ima i postane ovo što je sada. Pa su je malo sjebali.... Ali onda su je još više sjebali, jedan posebno - Pričala je ne povezano i koliko god se Stefan trudio poklopiti kockice, ipak nije mogao.

Jednom ću ti ispričati.... - I to će joj biti najgori dan u životu bila je sigurna u to. Jer kad mu bude rekla, to će biti poslednje reči koje će čuti. Naslonio je svoje usne na Mereditine. Ljubili su se i mazili sve dok ih san nije savladao. Da li je Meredit volela Stefana? Da, jeste. Da li je odustala od osvete? Ne nije. Čak neće više ni čekati. Sutra će je završiti. A onda nastaviti život sa drugim, možda Oliverom ili nekim ko prvi naiđe. Nije ni bitno, njoj je srce već jednom bilo slomljeno. Može li se opet slomiti zbog iste osobe?

#Sledeći deo je i ujedno i kraj, pa da vidimo kako se završava.... Uživajte....

Titula najjače 🔚Onde histórias criam vida. Descubra agora