Izašli smo u zatvoren restoran. On ništa ne prepušta slučaju. Ali obezbeđenja ima manje i samo od spolja. I konobar, koji radi za mene.
Zašto si me pozvao? - Upitala sam uputujući mu osmeh
Zašto si došla?
Da bi nervirala Stefana....
Imamo isti razlog.
Kako znaš da će saznati?
Ti ćeš mu reći
A, ako ne kažem?
Nema veze....
Znači imaš još jedan razlog?
Imam. Meredit ko si ti? - O uskoro ćeš saznati
Kako misliš ko sam ja? - Bacio je fasciklu ispred mene. Njegov pogled mi je rekao da je otvorim, pa sam je otvorila. Svi podaci koje je mogao da nađe o meni. Uglavnom nebitne stvari.
Dakle ko si ti? - Konobar mu je prislonio pištolj na glavu.
Veoma si pametna, jer su Andersonovi iza ovoga? Pa nisu toliko pametni. Jer je moje obezbeđenje idalje napolju.... - Zastao je kad je video da su svi ubijeni.
Nisu Andersonovi iza ovog. Lično ja stolij iza ovoga. A što se tiče toga ko sam ja uskoro ćeš saznati.... - Videla sam njegovog tevohranitelja kako se priblizava sa pištoljem.
Olivere! - Proderala sam se, a on ga je obrio. Međutim metak je ipak opalio zamlo me pogodivši.
Vodi ih obojicu! Moram uskoro nazad
Stefan, opet?
Uskoro ću i sa njima da završim ne brini - Rekla sam te izašla. Na Olivera mogu da računam uvek.
Ušunjala sam se u kuću. Dok sam se dovela u red bilo je sedam ujutru. Sišla sam dole i videla kako sede za stolom. Nije mi se čekalo. Htela sam što pre da završim sa Mladenovićem.
Idem...
A, ne! - Proderao se Stefan
Šta ne?
Ne ideš!
Idem i vratiću se! Jel sad uredu?
Meredit ne vratiš li se....
Uredu, čoveče uredu! - Rekla sam te kad sam izlazila zalupila sam vratima za sobom.
Nakon što sam stigla u podrum Oliver je već bio tamo.
Kad se pre vrati?
Nestrpljiva sam. - Ušla je kod njih dvojice
Ne mogu da verujem od svih da me ti uhvatiš!
Ovako ja postavljam pitanja ti ćutiš!
Andersonovi su sada na prestolu, ali pre njih su bili Wilijamsi....
Što se dotičemo WIlijamsa?! - Udarila ga je u stomak, na šta se zakašljao
Ti ćutiš! A, ja pričam! Da nastavim sada. Dakle WIlijamsi su zbačeni sa prestola jer su ih Andersonovi ubili.... - Nasmejao se
Zašto se smeješ?! Šta je smešno?!
Da li su svi toliko glupi, da misle da su Anderonovi toliko pametni?
Molim?
Ništa
Objasni šta si upravo rekao?!
Imam li razloga? Ako ćeš me ubiti svejedno ćeš me ubiti. Ako ćeš me pustiti svejednpo ćeš me pustiti. Zašto se toliko zanimaš sa Wilijamse? Da li su tvoji ili ti pomogli u tom ubistvu pa si se uspaničila osvetnika?
Zašto bi se bojala sama sebe? - Rekla je dok je stavljala metak u pištolj.
Zašto? - Bio je iznenađen
Znaš da su Andersonovi sledeći?
Zašto? - Prošaputao je
Još se nisam prestavila? Meredit, Meredit WIlijams - Gledao je u nju par sekundi u neverici
Stani! Saslušaj me!
Poslednje reči? - Upitala je uz smeh
Nisu Andersonovi ubili tvoje roditelje!
Lažeš!
Tatjana.... - Bilo je sve što je uspeo reći Meredit rekla pre nego ga je upucala. Zatim i smetalo koje je vukao sa sobom.
Izašla je iz sobe i naredila radniku da ih ostave na vidljivo mesto. Pozdravila se sa Oliverom i otišla nazad u kuću Andersonovih. Nakon što je otvorila vrata svoje sobe tamo je bio Stefan
Vratila si se? - Ćutala je. Stefan joj se skroz približio
Zašto si se vratila? - Gledal je u njega. Borila se sama sa sobom kao i onog dana....
Pre 10 godina
Meredit je pozvana od strane Stefana da izađe u klub. Ne samo da nikad nije bila u klubi nego nikad nije ni izlazila sa ijednim dečkom. Pitao ju je to preko telefona pa je samo prekinula. Sad je u školi i razmišlja o tome. Čuje kako neko dotrčava do nje.
Meredit! - Okreće se na Stefanov glas
Nećeš me odbiti zar ne? - Vrištala je da kaže ne! Da ne uradi to ali rekla je....
Da, ićiću....
Sadašnjost
Ne mogu bez tebe - Rekla je te se nasmejala. Povukao ju je i poljubio. Merdit mu je uzvratila. Otkopčao joj je cibzar na trenerci koja je lagano pala na pod. Povukla je njegovu košulju i dugmad su popucala. Stefan je išao unazad sve dok nije osetio krevet, te okrenuo Meredit i lagano spustio....
Prvi koji se probudio bio je Stefan. Gledao je u Meredit kako mirno spava na njegovim grudima. Izgledal je tako malo, tako ne zaštićeno. Ali znao je da je ona sve suprotno od toga. Počela je da se pomera, probudila se.
Jutro... - Rekla je pospano
Jutro - Gledao je u nju. Prigrlio ju je bliže sebi jer je osetio strah, stah da ga ona ne vidi na isti način kao on nju.
Što se ticalo Meredit samo je bog znao da je tog jutra savršeno oglumila osmeh. Nakon doručka sa Andersonovima izašla je iz kuće. Bila je mirna, tiha. Stefanovi roditelji su to primetili ali nisu davali toliko značaj sa obzirom da su znali da su Stefan i Meredit prespavali zajedno. Stefana je kopkalo njeno mirno ponašanje ali se smirivao....
#Bliži nam se kraj ove priče, zato uzivajte u još jedno delu. :)
ESTÁS LEYENDO
Titula najjače 🔚
AcciónOna je najjača. Red i zakon u kriminalu. Ona je strah i trepat svih. Ona je zla. Ne mari za nikog, i niko je ne zanima. Ali koliko je to sve zaista tačno? PRVA KNJIGA SERIJALA ''TITULA'' #1 IN AKCIJA ZAVRŠENA ! Cover by: SweetAngel126