2. Deo

3.8K 165 6
                                    

Gledala je Stefana kako odlazi i znala je da će rat kojem se nadala doći brže nego što je mislila. I razlog tome joj uopšte nije bio jasan. Čovek kojeg je ubila bio je deo ruske mafije. Mešao im se u posao... Razmišljala je i došla do zaključka neko joj je smestio. Taj koji joj je smestio imao ja za cilj da uđe u rat sa Andersonovima. Izdahnula je kada je svatila. Žele Andersonove van trona, a nju smatraju dovoljno jakom i ludom da ih smakne. Nije prošlo ni par minuta digla je sve na noge i sazvala hitan sastanak. Kad su se svi ljudi koje je smatrala bitnim i koji su bili u mogućnosti doći okupili, počela je pričati.

,,Neko se igra samnom, i verujem da znate kako ti ljudi završe!'' - Počelo je komešanje i sumnjičavi pogledi upućeni jedni drugima. Kad su se smirili nastavila je, idalje je imala dovoljno strpljenja da čeka, ali koliko dugo?

,,Pre par sati na ova vrata je ušao Stefan Anderson...'' - Zastala je gledajući njihova izbezumljena lica, potom nastavila.

,,Optužio me je da sam ubila njegovog čoveka! Verujem da znate da nisam osoba koju možete lako zajebati! Čovek kojeg sam ja ubila trebao bi biti deo ruskie mafije, ali nekim slučajem nije bio!'' - Gledala je u njih trežeći krivca

,,Imate dva sata da mi se javite u suprotnom snosićete posledice!'' - Izašla je iz sale pravo u svoju kancelariju

Za to vreme Stefanov doušnik je javio Stefanu šta se zbiva sa Meredit, uključujući svaku njenu reč. Zatim je Stefan to preneo svom ocu.

,,Dakle mala dama ipak nije imala ovo u planu''

,,Male su šanse da prihvati naš predlog, ali ako bi ovo zanemarili...''

,,Zašto bi zanemarili? Neka prihvati predlog ili neka služi za primer''

,,Upravu si''

,,Šta si saznao o njoj?''

,,Veoma malo''

,,Da čujem''

,,Meredit James, Ima 26 godina, roditelje je izgubila sa 17 godina. Postoji kratka pričica kako su roditelju ubijeni ispred nje, a ona nije ni zaplakala''

,,Šta još?''

,,Nema više ništa''

,,Kako nema? Gde je bila od kad su joj roditelji umrli?''

,,Ne znam se, samo se pojavila i od tad je zadobila veliko strahopoštovanje'''

,,Saznaj više!''

,,Mogu pokušati ali mnogi to godinama rade i imaju samo ovo...''

,,Prokletstvo! Ko je ta mala!?''

. . .

Meredit je sedela u svojoj kancelariji kad se čulo kucanje. Unutra je ušla plavuša, Marijana. Meredit ju je poznavala dobro. Nežna duša, uvek se pitala zašto je ona u kriminalu.

,,M...Meredit, ja...ja sam kriva'' - Zamuckivala je dok je govorila

,,Za šta si ti kriva?''

,,Zbog mene si ubila pogrešnog čoveka'' - Rasplakala se ispred Meredit, koja je sagledala situaciju i uvek dolazila do zaključka da ne može ona biti potpuni krivac

,,Sedi i ispričaj mi'' - Poslušala je, zatim počela pričati

,,Danijel moj dečko... Rekao mi je da.. Da ti kažem da je taj čovek iz Ruske mafije, nisam znala da nije. Tek sam ga posle čula da priča sa nekim da će konačno doći do rata, molim te ne moj mu nauditi, v..volim ga...'' - Meredit je ustala i krenula ka autu, znala je da Marijana nije kriva, i znala je da će tom kretenu da puca u glavu. Svi su se okrenuli ka njima kad se Marijana proderala i klekla ispred nje.

,,M..Molim te nemoj! V..Volim ga, ne mogu da živim bez njega'' - Gledala je u nju kao i svi prisutni

,,Uredu. Imam uslov''

,,Bilo šta''

,,Otićićeš do njega i reći mu da ćeš mi sve reći...''

,,Z..Zašto?''

,,Ovako ćemo! Ako izvadi pištolj i podigne ga na tebe ubiću ga! Ali ako to ne uradi, pa... pustiću vas da odete''

,,Zašto misliš da bi uperio pištolj u mene?''

,,Zar si toliko slepa?''

,,On mene voli!''

,,Gluposti! Idemo li onda?''

,,Idemo''

Išle su ka autu. Kad je Meredit stigla do kuće gde je bio Danijel. Marijana je samouvereno ušla. Danijel je voli, nikad joj ne bi prislonio pištolj na glavu. Bila je sigurna da bi dao život za nju. Isto košto je ona svoj miran život bacila da bude ovde sa njim. Ušla je u njegovu sobu.

,,Ljubavi...''

,,Danijele, moramo ozbiljno da pričamo''

,,Šta se desilo ljubavi?''

,,Rećiću sve Meredit''

,,Molim? Ne možeš to?''

,,Uradiću to''

Meredit je sve ovo posmatrala. Znala je da će nakraju podići pištolj. Nema onih pravih muškaraca u životu. Svaki će te pre ili kasnije izdati. Retki su oni koji neće, veoma retki... U jednom trenutku Danijel je izvadio pištolj i uperio ga u Marijanu.

,,Zašto?''

Bilo je sve što je uspela reći kad je Meredit probila prozor i pogodila Danijela u glavu. Ušla je kroz prozor i dala joj ključeve svog auta.

,,Vidiš?''

,,Volela sam ga!''

,,Ali on tebe nije''

,,Ne znaš kako boli!''

Odmahnula je glavom, a zatim izašla. Znala je Meredit kako boli, znala je kako boli kad si najivna zaljubljena budala. Zaklela se jednom i nikad više. Nikad više zaljubljena!

Sa druge strane Stefan se isčuđavao njenoj drskosti, hladnokrvnosti... Nije verovao da je jedna žena sposobna da bude toliko hladna. Odlučio je da će ovo da prećuti ocu, neće mu reći jer ni sam nije siguran da je želi mrtvu. Više je želi kao saveznicu...

Dan se privodio kraju. Stefan je uvideo nervozu majke, pa joj je prišao.

,,Mama?"

,,Nešto nije uredu sine?"

,,Zar ne bi ja tebe to trebao da pitam? Reci šta te muči?"

,,Ta devojka..."

,,Ona nije problem"

,,Siguran si?"

,,Devedeset posto"

Zadobio je sumnjičav pogled na izlazu. Znala je da nije toliko siguran koliko tvrdi. "Devedeset devet posto, a onaj jedan posto je za budale" su bile njegove reči kad bi ona bila zabrinuta. Odlučila je da je bolje da se spremi. Danas je veče mafijaša. Ona kao žena i majka mora prisustvovati, još jedno od nekolicine glupih pravila.

Pravila u ovom svetu postoje da bi se kršila. Ali ima ona koja vladaju i u kriminalu...

Meredit se takođe spremala za to veče. Dve frizerke su se pobrinule za njedu dugačku crnu kosu, digle su je u punđu i pustile dva uloknata pramena. Zatim jaka šminka, crveni karmin... Dugačka crna haljina sa golim leđima, crne štikle i torbica. Ogrlica sa dijamantskim kristalima ista kao i minđuše koje je stavila, isticale su njene prelepe crne oči.

Bila je spremna. Stala je ispred ogledala i gledala se. "Da me sad vidite, da sad vidite vašu malu devojčicu. Konačno je odrasla i više nego ikad spremna je na osvetu."



To bi bilo sve što se tiče ovog dela. Koristim ovu priliku da svima čestitam novu 2019. Da vam se sve želje ostvare i da bude još bolja od prethodne godine ❤❤❤❤

Titula najjače 🔚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin