10. Deo

2.5K 135 0
                                    

Na Stefanovom licu se videlo iznenađenje. Meredit je morala priznati da nije ponosna na neke svoje postupke ali uradila je to što je uradila.

Upadaš joj u kuću?!

Ja upadam, ti razvaljuješ - Meredit i ako je sama izgledala kao da je ova situacija ni najmanje ne potresa prošla ju je jeza. Stefanova hladna faca i oči pune besa. Bio je nepredvidljiv i za Merediz. Znala je da ga u ovom stanju treba samo pustiti. Ovo joj je drugi put u životu da ga vidi ovakvog. Prvog puta se nije dobro završilo, drugog ne želi da sazna... Mada videla je da Dejan namerava da se pokrvavi sa njim. Morala je ovo završiti.

Dejane, pusti ga - Nije slušao krenuo je da ga udari. Meredit ga je u zadnjoj sekundi zaustavila

Stefan je smrknute face prošao pored njih put do vrata. Ali još nije bilo vreme da odahne.

Zašto si ga pustila? - Znao je da Meredit ima dobar razlog, ali hteo je i on da ga zna.

Loše bi se završilo

Ne razumem

Znači da nisi još uvek video Stefana kad podivlja - Gledao ju je čudno. Pitanje se vezalo za pitanjem... nije znao ko je ona, nije znao ništa o njoj, a onda je znala tako mnogo o njemu, o njima. Ko su njoj bili Anderonovi? I zašto želi tu prokletu osvetu? Puno se pitanja motalo po njegovoj glavi, a ni jedan odgovor....

Kad je konačno izašao Meredit je par sekundi gledala u vrata, a onda otišla do svoje sobe te se spustila na svoj krevet. Izbustila je vazduh. Konačno je mogla da odahne. Nije prošlo ni pet minuta kako je ležala čula je pomeranje vrata i Marijanin glas.

Meredit?!

Gore sam... - Rekla je te bezvoljno pošla dole. Mora da zaneni vrata definitivno. Sišla je i ugledala zabrinut Marijanin pogled ka rupi na zidu.

Šta se desilo?

Stefn se desio

Jesi li dobro?

Nikad bolje. - Znala je da ustvari nikad gore nije bila

Mogu te zamoliti za uslugu? - Upitala je Meredit

Slušam?

Veče zabave, neko od naših bi trebalo da se pojavi.... - Totalna glupost ako pitate Meredit, to bi bilo trošenje njenog vremena.

Hoćeš da idemo zajedno? - Ubitala ju je Marijana i pre nego je Meredit rekla da želi da Marijana ode sama povukla ju je za ruku

Idemu u kupovinu - Pošto je videla da joj nema spasa pratila ju je.

Obišli su toliko mesta sa garderobom da je Meredit sa sigurnošću znala da ne želi da vidi butik.... sledećih pa najmanje do svoje pedesete. Zatim frizerka, pa šminkerka....

Stigle su ispred sale gde se održavalo. Uspele su da zakasne na govor. Sala je bila prostrana bež boje, buna gostiju u elegantnim haljinama. Ali i u među nima Meredit je odskakala uveliko. Meredit je oduzimala dah u dugačkoj crnoj haljini na izraz koji je odkrivao njene dugačke noge. Dok ni Marijana nije zaostala za njom u bebi rozoj haljini. Izgledale su kao vrag i anđeo. Samo što je Marijana stvarno bio anđeo, a Meredit je imala masku vraga. Od početka večeri Meredit je imala poriv da se pokupi i ode. Nije bi htela doći, šta sad radi ovde?

Iskreno Meredit su to veče obletali muškarci. Oni bitni, oni ne bitni... Nije želena nikoga. Želela je biti sama, daleko odavde. Bacila je pogled ka svojoj drugarici koja je plesala. I dohvatila još jedno piće. Ako ništa drugo bar su došle sa obezbeđenjem jer je Meredit popila previše.

Ujednom trenutku osetila je ruku oko svog struka oćekivala je neku budalu pa mu je obrusila ni ne gledajući ko je.

Imam troje dece i u srećnom sam braku! - Čula je poznati smeh te se brzo okrenula. Stefan... Srce joj je poskočilo i telom joj je prošla drhtavica. Čašu je ispustila ali ju je Stefan uhvatio. Sad je tek svatila u koju se situaciju dovela zbog previše alkohola. Mozak joj nije radio kako treba, a njenu ruku za spas u rozoj haljini je izgubila iz vida.

Rado ću poraditi na tome - Udarila ju je temperatura. Pomislila je da je od pica ili ju je bar ta pomisao umirila. Pokušala je osloboditi njegovu ruku.

Meredit... Smiri se - Osetila je njegov dah kod uveta što je poslalo žmarce kroz celo njeno telo i još više je uzbudilo. Pečena je i znala je da će napraviti neku glupost uskoro samo nije mislila da će to biti baš tako velika glupost....

#Još jedan deo za danas, mada malo kratak. Uživajte ❤

Titula najjače 🔚حيث تعيش القصص. اكتشف الآن