Meredit je otvorila vrata svoje kuće. Misleći da je sama spuzala se niz vrata. Gledala je zamišljeno plafon dok nije čula korake te brzo ustala.
Meredit? Jesi li dobro? Što sediš tu?
Da, da, ne... - Protrljala je lice,a zatim rukom prošla kroz kosu.
Šta se desilo?
Uprskala sam.
Šta si uprskala? Ne razumem? - Upitala ju je Marijana, zbunjena njenim ponašanjem.
Ajmo sesti pa ću ti objasniti.... - Marijana je sela, a Mereit je počela priču. Izostavila je Stefana....
Ne mogu da verujem ti si....
Da...
Uz tebe sam! Šta god da radiš.
Hvala.
Nije mi jasno šta si uprskala? - Dvoumila se jedno vreme pa je nakraju ipak rekla.
Stefan... - Tako je počela cela priča, sve od njihovog upoznavanja pa do sad.
Neverujem! Ti, ali ti...
Misliš da ja to ne bi mogla zar ne? Hladna osoba kao ja ne bi napravila tako banalnu gršku, takvu glupost.
Nisam ja tako jaka Marijana, samo se pravim. - Njene reči su ozvanjala u Marijaninoj glavi. Nije mogla verovati da je ovo ista ona Meredit koju poznaje...
Ko još zna?
Oliver....
Koliko ti Oliver znači?
Puno... - Marijana je zagrlila Meredit. Valjda svakom nekad treba zagrljaj i podrška.
Ajde, ajde idemo mi tom Stefanu da očitamo bukvicu! - Pa dobro, izgleda je izostavila i onaj deo da je i Stefan njena meta. Ipak Marijana je imala tako zarazan i podli osmeh, da ju je Meredit samo pratila.
Nalazili su se ispred njegove firme.
Dakle šta radimo ovde? - Upitala je Meredit, dok joj je Marijana pružala periku.
Čekamo jednu drugaricu, pa idemo da.... Videćeš - Nakon par minuta došla je jedna plavuša i samo namignula te prošla pored njih dve. Otišla je do obezbeđenja.
Jel ih pljačkamo? - Upitala je Meredit u šali. Prošunjale su se do druge strane firme de je parking dok je plavuša zamajavala obezbeđenje.
Dakle bušiš gume ili razbiojaš stakla? - Upitala je Marijana, a Meredit je samo izbečila oč i otvorila usta
Molim?
Nije li ovo Stefanova, bebica? - Ponovila je i par puta trepunula. To je Stefanov auto, onaj od kojeg se ne odvaja.
Nisi li ti dobra devojčila? - Rekla je nakon što je Marijana letvom razbila prozor, a skalper dobacila Meredit. Alarm se naravdno upali pa su ubrzale. A kad su čule korake obezbeđenja potrčale su. Obezbeđenje ih je pratilo dok nisu sjurile u jednu usku uličicu.
Stefan će da poludi. - Rekla je Meredit dok je skidala periku
Ma ništa mu neće biti.... - Nakom Marijanine izjave počele su se smejati.
Merid je prvo otišla do svoje kuće da se presvuče, a zatim je krenula Stefanovoj. Kad je otvorila vrata čula se dreka. Stefanov glas.
Kad ih nađem, neće im biti dobro! - Nasmejala se u sebi dok je ulazila u dnevni, gde su sedeli Stefanovi roditelji.
Šta se desilo? - Sve nevino je upitala...
Šta se desilo!? Moj auto izgleda kao krš! - Odlučila se još malo ga provocirati
Dobro da si to svatio.... - Rekla je malo tiše ali da to svi čuju. Time je izmamila osmeh njegovim roditeljima
Molim?
Ništa!
Neko se usudio razbiti mi auto! Platiće mi!
Stvarno neko ti je razbio auto? - Upitala je iznenađeno ali se ustavri trudila da se ne nasmeje
A to obezbeđenje! Ništa ne radi! Zabušanti! Za šta ih ja plaćam!?
Preporučila bi ti ja moje.... - Prečuti pa u sebi kaže ali od mene te ne bi spasili. Ajde ovog puta nisam glavni krivac ja. Marijana je. Pa nije da je nisam podržala... Stefan je trgne iz misli
Neke dve devojke... - Počela se smejati, ali se przo uopzbiljila kad ju je Stefan pogledao smrtno ozbiljan
Kako su samo uspele?
Smeješ li se Meredit!?
Ne! - przo je odgovorila
Meredit!
Ne! Ne smejem se. Mislim zašto bi se smejala? Šta je smešno što su velikom Stefanu Andersonu dve devojke polupale auto, a on ni ne zna ko su one.... - Začuje se smeh njegovih roditelja, pa ih Stefan sreže pogledom, zatim ućute.
Ali kad ih nađem...
Šta? - Upita Meredit sa osmehom na licu. Stefanu tad dođe do možga pa je pogleda....
Nisi valjda?
Šta?
Meredit! Jutros si bile previše mirna....
Šta, Stefane!? Ne čitam misli? - Meredit se pravila luda
Jesi li ti razbila prozore na mom autu?
Ne - Kaže, a Stefan joj poveruje ali ona se onda nasmeje
Ali sam ulubila haubu i probušla gume.... - Stefan je proreže pogledom
Šalim se, bože... - Mereditina pomisao je bila, ili ne. Nakon tog razgovora Stefan je otišao gore, a Meredit i njegovi roditelji su prasnuli u smeh.
Ti si zar ne? - Upitala je Stefanova majka
Nije bila moja ideja! Stavrarno! - Branila se dok su se svi smejali. U tom trenutku je ušao Stefanov partner.
Stefan je gore? - Upitao je jer ga nisu primetili od smejanja
Jeste, ali malo je živčan - Rekao je njegov otac
Pretpostavi sam. Čuo sam za auto, mada vidim vi ste baš raspoloženi - Meredit se ubacila
Uživamo u životu....
Ti si mu...
Žena, drago mi je - rekla je te mu pružila ruku. Stao je od iznenađenja
Žena?
Da, Meredit James. Ovaj Anderson od sad.... - Rekla je, a kad je izgovorila namrštila se te nasmejala Stefanovog prijatelja.
Itan, drago mi je
I meni - rekla je te mu pustila ruku
Idem moram naći neki trag, što se tiče auta ili jao meni....
Srećno - Rekla je te je on krenuo uz stepenice.....
#Ovih dana nisam imala vremena da pišem. Izvinite ali imam hrpu posla, sa obzirom da sam još u skoli... Nisam stizala. Tako da evo novi nastavak i uživajte. :)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Titula najjače 🔚
AçãoOna je najjača. Red i zakon u kriminalu. Ona je strah i trepat svih. Ona je zla. Ne mari za nikog, i niko je ne zanima. Ali koliko je to sve zaista tačno? PRVA KNJIGA SERIJALA ''TITULA'' #1 IN AKCIJA ZAVRŠENA ! Cover by: SweetAngel126