19. Deo

2.3K 134 3
                                    

A gde bi gospođica? - Upita je njegov tevohranitelj.

Do jednog gospodina da mu smakne glavu. - Nasmejao se podlo. 

Gospođice... - Pa pretera ga! 

Gopođo - Podignem prsten samo da bi mu prkosila

Hm, zanimljiva si. - U tom mu zazvoni telefon, pošto je u kući bila tišina Meredit čuje sa druge strane spominjanje njenog imena. O krasno šta su sad da li ipitati me?

Mogu li ići? U čemu je vaš problem? - Upita jer zna da se Stefean nije šalio i da nema više vremena.

Sudar.... - Celo vreme priča sa njegovim tevohraniteljem ili koji je vrag bio taj čovek. Pa se Meredit dodatno iznervirala. 

Mogu li pričati sa njim.... - Pokaže u Mladenovom pravcu. Da tako se zvao i ako se pravila da ne zna.

Ne....

Uredu je. - Kaže, a ovaj ustukne.

Gledajte. Stvarno moram ići, objasnite mi problem pa da ga rešimo. Može? - Još sam postala i ljubazna

Tužba... - Opet njegov tevohranitelj progovara. Počeo je ići na živce Meredit

Kakava tužba? Neću podići tužbu. Gle ni popravku ti neću naplatiti samo me pusti da idem

Veoma si smirena....

Jel to nešto čudno?

Na tvom mestu mnoge bi vrištale, nije da nemaš razlog - Opet se ubaci tevohranitelj i sad poželi da ima pištolj pri ruci. Udahne vazduh ali batali to, sad je već poludela.

Još jedna reč i ode moja pristojnost!

Jeli?

Znaš li ti ko sam ja? - Upita ga Meredit

Znaš li ti ko je moj šef? - Čula sam smeh

Zanimljiva si... 

Jel to znači da mogu ići? - Zašto se Meredit ovoliko trudi rešiti razgovorm? Jer ako ga se želi rešiti treba ga blizu. Sem toga morala je priznati da odavde nije lako pobeli. Videla je koroz prozor brdo čuvara. A nije želala pozvati svoje i napraviti treći svetski rat.

Uz to da mi duguješ večeru. - Njegov tevohranitelj ga je čudno pogledao, a Meredit je istrčala.

Zašto? Nisi je ni proverio?

Ne znam.... Nije kao druge, nisam video ni trunku straha u njoj....

Nisi trebao rizikovati!

Uredu je....

Sa druge strane Meredit utrčava u Stefanovu vilu. Skroz je zadihana. 

Gde si!? - Prodere se, a zatim ugleda Stefana kako silazi niz stepenice. Da, nije trebal trčati, nije. Sve joj se mutilo pred očima.

Vidi, vidi ko je to nama došao... - Da to je bio Stefanov glas, ali vid joj se previše mutio. Prisao joj je jako bilizu.

Stefane.... - Rekla je nekako tiho

Molim, draga? - Rekao je podrugljivo

Drži me...

Molim? - Jedva se snašao kad je Meredit krenula padati. Uhvatio ju je

Meredit! Brzo zovite doktora

Mredit otvara oči nakon nekog vremena. Ugleda doktora i seti ga se. Taj dokrot je bio i u Mladenovoj kući. Gleda je zbunjujuće.

Mislim da ćemo postati najbolji prijatelji - Kaže Meredit te se nasmeje. Stefean joj prilazi i uhvati za ruku.

Izvini... - Prvo je mislila da bunca, jer joj se to Stfean Anderson upravo izvinio?

Molim? - Upita ne krijući nevericu

Imala si saobraćajku?

Mala nezgoda. 

Čuvaj se, iskreno nisam mislio da ću vas videti opet. 

Mislite da meni neko može nešto? - Upita doktora jer zna na šta cilja. Zatim je Stefan upitno pogleda.

Mladenovići su opasni, drži se dalje od njih. Gospodine čekam vas dole - Klimnula je glavom i ako je u sebi pomisla da bi oni nje trebali da se plaše.

Šta se desilo sa Mladenovićima? - Upita je Stefan

Zakucao se u moj auto. 

Zbog toga nisi mogla doći i nisi se odma javila?

Da, ali ja sam vrlo snalažljiva i umiljata kad treba. - Rekla je te se nasmejala, ovog puta iskreno. Nekako joj je bilo drago što je Stefan brinuo o njoj i ako to nije hteo da prizna. 

Idem porazgovarati za doktorom. Ti sedi tu! - Klumnula je glavom poslušno što je Stefanu ostavilo veliki upitnik u glavi

Ozbiljan sam. 

Uredu - Izašao je ali ipak je postavi čuvare ispred prozora. Nije verovao da bi Meredit mogla biti tako poslušna. Ali umor ju je savladao i znala je da nema ništa od toga jer je previše iscrpljena.

Sišao je do doktora i porazgovarao o Mereditinom stanju. Kad je teo da upita za Mladenoviće ili ti Mladena Mladenovića. U sobu je ušao njegv otac uz pratnju Mladena i njegovog tevohranitelja. 

Šta se dešava? - Upita Stefan

Doveo sam ga da popričamo. Znaš za onu osvetu. Moramo biti spremni. 

Želim brz oproravak... - Rekao je Mladen.

Mojoj ženi. Imala je nezgodu

Nadam se na nije ništa ozbiljno?

Nije...

Dakle istina je da ste se oženili....

Da

Da li je istina i da žena ne živi sa vama jer vas ne želi. Pravi vam probleme i vrti oko malog prsta - Stefen se ujeo za jezik da ne bi ništa  rekao.

Oćemo li poći do kancelarije? - Stefanov otac je vadio stvar ali znao je da će Stefan brzo da plane, ako se ovo nastavi.

Dok se u kancelariji sa druge strane hodnika vodila rasprava i pokušao naći krivac za sva ta ubistva u drugoj sobi Meredit se probudila. Čula je neko lupkanje u hodniku te provirila kroz vrata. Ugledala je Mladenovićevog tevohranitelja. U njegovoj ruci je bila bubica koju je stavljao iza stola. E Stefane šta dopuštaš u rođenoj kući? Bilo je pravo pitanje. Razmišljala se par minuta šta da uradi a onda je naglo otvorila vrata sobe na šta je tevohranitelj poskočio.....

Titula najjače 🔚Donde viven las historias. Descúbrelo ahora