12. Deo

2.5K 139 2
                                    


Osećala je takav bes da je to bilo ne podnošljivo. Pomislila je da skrene sa puta i ispali sebi metak u glavu, ali ne ako će već sebi da osigura smrt prvo će njega da ubije. Toliko joj se gadilo prezime Anderson, a sad ga je ona nosila. Ona je nosila prezime ubica njenih roditelja. Kako je sebi to dozvolila? Stigla je ispred vile Andersonovih. Čuvari su krenuli ka njoj ali ih je brzo onesposobila. Razvalila je vrata, a onda se oglasio alarm. Došla je do dnevnog boravka gde su stojali Stefan i njegovi roditelj. Podigla je pištolj.

Stefan je bio iznenađen kad je video Meredit da drži pištolj uperen u njega. Gledao je u njene oči ali nije video ništa. Bile su hladne, mračne, crne. Bila je spremna da puca.

Kako se usuđuješ da umeriš pištolj u mog sina? 

Polako vi ste sledeći - Upala je u njihovu kuću pored svog obezbećenja, da je malo više pazila mogla ih je ubiti na spavanju. Kako su tako omanuli? Ali valjda nisu od nikog očekivali da uradi ovo što je Meredit. Odjednom njene oči su postale toplije i spustila je pištolj.

Kako sam dođavola pristala da uzmem tvoje prezime? - Pitala ga je smejući se sama sebi. Po Stefanu se videlo da mu nije jasno zašto je htela da puca, a još manje mu nije jasno zašto nije.

Ustvari, i ako si bila pijana jedno dvadeset minuta sam se natezao sa tobom

I na kraju sam ipak pristala? 

Ne, nisi

Kako se onda trenutno prezivam Anderson?

I onako sam ja plaćao matičarku - Nasejala se na ovo

I šta očekuješ od mene? - Pitala je sad već skidajući osmeh. Želela je znati razlog zašto bi je oženio.

Da mi budeš žena. Zar to nije očigledno? - Odmahnula je glavom i krenula ka izlazu

Očekujem da živiš ovde! - Rekao je glasnije za njom

Ni u najluđim snovima! - Nije se okretala samo mu je odgovorila. Izašla je i startovala auto. Krenula je kući. Ušla je u svoju kuću i ugledala tri zabruta lica

Jel ti... to krv po tebi? - Upitala ju je Marijana. Da bila je krv ali ne kako su oni mislili. 

Malo sam se potukla sa čuvarima.

Nisi stigla dalje? - Upitao je Oliver

Jesam

Jesi li ubila nekoga? - Nadovezao se Dejan

Ne, ali tek ću

Oduštala si od ideje da ubiješ Andersonove?

Ne mogu ih samo tako ubiti. Nateraću ih da mole za milost! - Svi u sobi su postali svesni koliko Meredit prezire Andersonove. Mrzela je pomisao da je omanula i dozvolila sebi da nosi to prljavo prezime, ali još nije odustala. Ne može ih samo ubiti oni će moliti, moliće je... Ali ona neće, slušati, neće stati!

Meredit ja idem - Rekla je Marijana. U poslednje vereme je često spavala ovde ali ovog puta ostavila je Meredit da sabere misli. Marijana se zapustila ka vratima, a za njom i Dejan, Ostala je sama sa Oliverom

Ovo mi se ne sviđa - Obratio joj se Oliver

Ni meni... - Ali šta sad može?

Ne dozvoli mu da te opet slomi! 

Neću. Večeras je Diana na redu 

Služavaka?

Da 

Diana je bila služavka u Mereditinoj kući. Znala je dosta informacija, ali trebala je da ćuti. Međutim nije. Ona je onesposobila crveni alarm koji nije mogao da se ukine bez određene lozinke. Koliko god bio dobar haker, nemaš šanse ako ne znaš lozinku. Ona ju je znala. Ona ih je prodala. Prodala je moje roditelje. Za luksuznu kuću u kojoj zivi sa svojim sinom od pet godina. Od muža se razvela pre dve godine. Na veoma lukav način je dobila starateljstvo ali to sad nije ni bitno... Ona je svoje završila.... 

Ulazim u podrum i gledam u ženu koja na sebi ima razmazanu sminku i dosta modrica. Dobro su je udesili. Cimunula se čim me je ugledala.

Kako se usuđuješ da mi ovo uradiš? Da li znaš sa kim ja radim? 

O da znam. Znaš li ti ko sam ja? 

Videla sam te, par puta... Šta oćeš od mene?! 

Za početak da ti postavim par pitanja. Posle će ti sve biti jasno...

Ovo se neće ovako završiti... - Povisila je glas, a Meredt ju je uhvatila za neuredno svezanu kosu i povukla.

Ne deri se na mene! A sad slušaj moje pitanje! Pre devet godina desio se incident u kojem su ubijenu  Williamsi, navodno svi do jednog...

Ne navodno! Nego jesu! 

Nisam završila! - Povukla ju je još jače na sta se začuo vrisak

Šta ti ustvari oćeš? 

Ćuti i slušaj! Rekla sam navodno sa razlogom! Ti si učestvovala u tome?

Da!

Zašto?

Kako zašto? Williamsi su mislili samo na sebe, ona odvratna žena samo me je ponižavala....

Kako da ne! 

Zašto te to zanima? 

Omašiliste i to će vas skupo koštati!

Ne razumem....

Imali su ćerku

Molim? Ne moguće!

Moguće!

Ne sećaš se služavke koja je bila stalno u kući i danju i noću. Imala je sopstvenu sobu u vili? 

Da, ta mala je imala privilegije. Valjda je njena majka radila za Williamse

Greska... 

Ne moguće, ta devojčica im je bila ćerka...

Dobro jutro....

Mogu li te još više obradovati? Ta devojčica upravo stoji ispred tebe zeljna osvete, i biće gadno.

Nećeš uspeti!

O oću.

Ne nećeš Anderonovi ne puštaju nikoga blizu sebe!

Ali ja sam u braku sa njihovim sinom.... - Podigla sam prsten ispred njenog nosa

Nije moguće....

Sve se plaća sve se vraća - Podigla je pištolj, a zatim joj pucala u glavu, pa u srce. Osveta je slatka...

Moraće da bude veoma pažljiva što se tiče Stefana. Ne može dozvoliti sebi luksuz ni da posumnja na nešto to bi bilo fatalno. Mislila je da osveta bude lagana, i da se prvo pobrine za one posredne. Sada se sve iskomplikovalo i mora više da pazi. Otišla je u kupatilo i pustila vodu da sapere krv sa nje i da se bar malo olakša. Zatim je obukla obukla bade mantil i legla u krevt. Dan je bio naporan tako da je brzo zaspala...

Titula najjače 🔚Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang